Csupa sáros lehettem már, mint valami mocsáriszörny. Nem tudom mi történhetett, de a szemeim kezdtek egyre jobban elnehezülni, végül lecsukódtak és elnyomott az álom. Ha most azt hiszitek, hogy napsütésre és madárcsicsergésre keltem, akkor el kell, hogy szomorítsak mindenkit. Körülöttem minden le volt égve és megszáradva. Mintha hatalmas erdőtűz pusztíott volna végig, amíg aludtam. Most vettem még csak észre mennyire is fázom. Olyan érzésem volt, mintha berúgtam volna. Néha kettőt láttam valamiből, valamikor pedig minden összemosódott.
Lassacskán felálltam egy fába kapaszkodva és megint körülnéztem. Mostmár tisztán látszódott, hogy az erdőnek nincsen semmi baja. Lenéztem magamra és kb úgy néztem ki, mint valami csöves. A pólóm sáros, a nadrágom pedig szakadt volt.
Segitséget kellene hívnom! Egyből a zsebemhez nyúltam és csak imádkozni próbáltam hogy ott legyen a mobilom. Isten sajnos most nem hallgatta meg imáim, a telefonomat nem találtam. Most akkor mi csináljak? Ami tegnap történt arra nem szeretnék emlékezni, de nagyon érdekel, hogy mi van most a kúttal. Felmásztam a dombon, igaz párszor visszacsúsztam, de felértem a tetejére. Nem láttam senkit és semmit. Ez nagyon érdekes, pedig tisztan emlékeztem, hogy pont ott volt a kút. Gondolkodasomat valami zaj csapta meg, ijedtemben hátrafordultam, de senkit nem láttam-Ki van ott?-hangomban lehetett hallani a félelmet.
A hang most a másik irányból jött. Lenéztem a földre és kerestem valami éleset. Csak egy botot találtam, aminek a végét letörtem, így hegyes lett a vége. Ott álltam és vártam. Hogy mire? Még magam sem tudom. Megint egy faág reccsenés és valamilyen morgás hallatszódott előttem. -Biztos csak egy veszett kutya..-gondoltam magamban, így már megnyugodtam. A botot eldobva fordultam meg és elindultam az erdőből kifelé, vagyis álltam megkeresni a kiutat. A fák között láttam meg az erdő szélét, ahol egy autóút húzódott. Nem volt valami forgalmas, hisz Beacon Hills-nek ez volt a kevésbé járt határa. A másikon annyian voltak, mint egy gyorsétteremben. Mielőtt kiléptem volna az útra, közvetlen a hátam mögül megint ugyanazt a kutyamorgást hallottam. Lassan megfordulva láttam meg az előttem vérfarkast, ijedtemben akkorát sikítottam, hogy a hangom simán eljuthatott Kínáig. Sokáig nem kellett gondolkoznom, egyből futni kezdtem. Minden nagyon gyorsan történt... Nem vettem észre, hogy hol vagyok, mert kifutottam az útra, ahol hangos dudaszóra lettem figyelmes, majd elsötétült minden.
VOUS LISEZ
Teen Wolf [FANFICTION] ♡
Loup-garouEgy átlagos lány.... Minden az új sulival kezdődött... A rejtélyes fiú... A sok titkolózás... Egy véletlen baleset, megváltoztat mindent... ~Egy átlagos lány élete, aki új suliba kerül át, ahol találkozik egy rejtélyes fiúval, aki titkokkal próbálja...