20.LvL

372 22 0
                                    

Falka. Vérfarkas. Ez a két szó csengett a fülemben. Miután kimentek én is előbújtam az asztal alól. Kitől kérjek segítséget? Vagy kinek mondhatnám el az itt történteket? A telefonomat elővéve megint apát hívtam. Már majdnem feladtam, hogy lerakom, de felvette valaki. Közben elindultam a kijárat felé.

-Apa?-szólaltam meg.

-Ne tegeződjunk!-hallottam meg egy hangot a telefonból és a hátam mögül is. A telefont a fülemtől elemelve fordultam hátra. Előttem egy pasi állt, aki egy köpenyben volt.

-Maga kicsoda?-kérdeztem tőle.

-A Becon Hilss-i árvaházból jöttünk. Árva gyerekeket gyűjtjünk be, majd 18 éves koruk után családoknak adunk oda.

-De én nem vagyok árva-mondtam, miközben a padlót néztem.

-Bejelentést kaptunk, hogy apád tegnap meghalt...Most pedig gyere velem.-nyújtotta felém a kezét.

-Nem megyek sehova!-jelentettem ki a határozottan.

-Pedig muszáj lesz. Ha adod magad, nem kell ilyeneket használnunk.-mutatta fel a kezét, amiben egy sokkoló volt.

Ahjj csak ezt ne. Gondolom láthatta rajtam, hogy megadom magamat, így megindult felém és a kezeimre rakott egy bilincset. Ez már másodszor történt meg. Beültettek egy fekete sötétített ablakos autóba, majd elindultunk. Alig volt pár perc és odaértünk. Kinyitotta nekem az ajtót, az a csávó, aki a sokkolóval fenyegetőzött.

-Itt is volnánk.-kiszálltam az autóból és egy leégett házat láttam.

-Ez lenne az árvaház?-kérdeztem a férfitől.

-Mondhatni... ide azokat hozzuk, akiket át tudunk változtatni.-mosolygott rám kicsit pszichopatán.

Kezdtem félni. Vajon arról van szó, amiről Jackson és Derek beszélt?

-Vérfarkassá?-néztem rá felhúzott szemöldökkel.

-Hogy mivé? Vérfarkassá? Dehogyis.-nevetett fel.

Ez kicsit valamennyire megnyugtatott. Körbenéztem egy kicsit a környéken. Mivel csak a bilincs fogta a kezem simán elfuthattam. Mikor nem néztek ide, futásnak eredtem. Nem mertem hátranézni viszont alig láttam valamit. Igaz, a hold világított valamennyit, de a fák itt nagyon be voltak nőve. Annyira siettem, hogy nem vettem észre a fatörzset, ami a földön feküdt. Egy hatalmasat estem és a fejemet is beütöttem valami keménybe. Mikor felnéztem egy kutat vettem észre. Feltápászkodtam és megkapaszkodtam az egyik faágba. A hold ekkor megvilágította a kutat. Láttam valami mozgást. Ekkor kimászott belőle egy fekete csuklyás alak. Amint észrevett elkezdett felém köeledni.

-Kérlek ne bánts!-próbáltam hozzá beszélni, hátha megért de erre nem volt sok esely.

Egyre csak hátráltam, olyannyira, hogy megint elestem valami farönkbe és legurultam.

Teen Wolf [FANFICTION] ♡Where stories live. Discover now