3.LvL

758 34 0
                                    

Kopogtam volna be az iroda ajtaján, mire kinyílt előttem és az igazgató dühös arca jelent meg. Betessékelt, majd leültem ugyanarra a székre, ahol az imént is ültem.

-Mit látott abban a szekrényben?

-Semmit.-válaszoltam teljes egyszerűséggel.

-Jennifer! Maga ne szórakozzon itt velem!-kicsit feljebb emelte a hangját a kelleténél.

Meg amúgy is hol marad a Miss? Lehet hogyha dühös nem szokott ilyeneket mondogatni. Na mindegy.

-Miért kérdez meg engem pont erről, ha a sheriff ott van és mindent átvizsgál? Nem azt írták az iskola honlapján, hogy teljes mértékben biztonságos? És egyáltalán hogy jövök én itt képbe? 9 óra és még az osztályommal sem találkoztam. És ha estleg szeretne kirugatni, írhat apámnak a rendőrségen.-kicsit morcosan nézett rám az előbbi "rövid" beszédem miatt, de úgy tűnt, hogy hatott.

-Most akkor jöjjön velem és megmutatom az új osztályát.-fogta meg a vállamat és szó szerint kitolt az ajtón.

Már elkezdődött a 2.óra, de erről nem én tehetek. Nem sétáltunk sokat az osztályteremig. Megálltunk ellőtte, majd az igazgatónő bekopogott az ajtón és egy 30- as éveiben járó tanár nyitott ajttót, akinek a nyakaba egy síp lógott, ebből jöhettem rá, hogy valószínüleg ő a tesitanár.

-Jó napot!-köszöntem illedelmesen. Bár még magam sem tudom, hogy kinek.

-Osztály! Szeretném nektek bemutatni az új diákunkat, ...-egy ideig töprengett azon, hogy mit mondjon, majd segítsegkérően rám nézett.

-Jennifer Wolf.-mutatkoztam be az új osztálytársaimnak.

-Hello! -mondták egy páran.

-Úgy látom boldogulni fog, úgyhogy megyek is.-mondta az igazgatónő, majd gyorsan kiment és becsapta maga mögött az ajtót.

-Jennifer, megkérlek, hogy mutatkozz be, vagy mesélj egy kicsit magadról.

-Öhm.. 16 éves vagyok, apámmal most költöztünk ide Beacon Hills-be, hát ennyi.

-Megkérdezhetném, hogy hanyas tanuló voltál, az előző iskoládban?

-5-ös, a körülményeket eltekintve.-a körülményeket itt arrra értem, hogy az előző sulimban sokat piszkáltak és bántottak.

-Köszönöm Jennifer, leülhet.-mutatott a tanár arra az egy üres helyre, ami az utolsó előtti sorban volt.
Mind a 4 irányban, csak fiúk ültek. Király.:) Elindultam a helyemre, miközben mindenki csak engem nézett, ami kicsit zavaró volt, de majd megszokom. Leültem a székre, kivettem a táskámból egy jegyzetfüzetet, majd a tanár el is kezdte diktálni az órarendet. Mikor kicsöngettek gyorsan összepakoltam a cuccaimat a táskámba, utána pedig jöhetett az ebédszünet.

Teen Wolf [FANFICTION] ♡Where stories live. Discover now