Miután a kést visszavittem a helyére, indultam be a nappaliba, hogy nézzek egy kis tévét, de ami fogadott az teljesen lesokkolt. Ott ült az a hapsi a kanapén és nézte a tv-t. Mégis hogy az életbe nem vettem észre?
-Bocs, de muszáj volt megnéznem a házad, kíváncsi voltam rá.-nézett hátra, rám.
-Mindenhol...voltál?-úristen, csak a szobámba ne menjen be.
-Kellett volna valahova bemennem?-kérdezte, majd kikapcsolta a tv-t és felállt, majd elkezdett felém közeledni.
-Nem.-na most paráztam be, de nagyon.
Megkerültem a fotelt, hogy ne érjen utol.
Most viszont megállt.-Amúgy Derek vagyok.-mutatkozott be.
Valamiért ismerős volt a neve, de nem tudom, hogy honnan. De aztán beugrott.
-Hale...-mondtam suttogva, magam elé meredve.
Jézusom, ő az..a körözött bűnöző, a gyilkos.
Magamban vázoltam fel a tervet. Gyorsan felfutok a szobámba, ha nem ér utol, majd magamra zárom az ajtót és felhívom apát.3...2...1 MOST!
Futottam a lépcsőn, nem mertem hátra nézni. A szobám ajtaját kinyitottam, bezárni viszont nem tudtam, mert a kulcsom nem lógott a szokásos helyén.
-Ezt keresed?-szólalt meg a hátam mögül.
Hogy jutott fel hamarabb? Megfordultam és láttam, hogy ott tartja a kezébe. Nyeltem egyet.
-Nem akartam rosszat, de nagyon éhes vagyok.-nézett rám kiéhezett szemekkel, mint aki helyben felfalna.
Aztán egyszercsak azt vettem észre, hogy elkezd felém közeledni. Mögöttem, csak az ajtó volt, úgyhogy ha akartam volna se tudtam volna kimenni a szobámból.
-Kérlek, ne.-könyörögtem neki, de már a sírás határán voltam.
Mikor ideért hozzám, a jobb kezével kitámasztotta magát az ajtón. A levegőt szagatottan vettem, de olyannyira, hogy a levegőm el is fogyott.-Kérlek menj el.-Sajnos nem tehetem, mondtam, hogy éhes vagyok.-nem tudom mi történhetett, de Derek felkapta a fejét valamire.-Itt van az apád, de holnap mi még azért találkozunk a suliban, nem igaz?-mosolygott, majd az ablakhoz lépett, kinyitotta azt és kiugrott rajta.
YOU ARE READING
Teen Wolf [FANFICTION] ♡
WerewolfEgy átlagos lány.... Minden az új sulival kezdődött... A rejtélyes fiú... A sok titkolózás... Egy véletlen baleset, megváltoztat mindent... ~Egy átlagos lány élete, aki új suliba kerül át, ahol találkozik egy rejtélyes fiúval, aki titkokkal próbálja...