Gyorsan hazasiettem.
A hűtő ajtaján egy cetlit találtam, ahol apa kézírását ismertem fel: Ma este későn jövök haza, de ne aggódj. Vacsi a hűtőben, de ha nem lenne jó hagytam egy 20-ast a dugi helyen. Szeretlek, Apa.Király! Mindig is imádtam, amikor enyém volt az egész ház, ilyenkor mindig anyával játszottunk, de most nincs kivel játszani vagy éppen beszélgetni.
Gyorsan felmentem a szobámba, ahol megcsináltam a házimat, ami most még elég kevés volt. Bepakoltam holnapra, majd bekapcsoltam a gépemet. Mint minden nap, ma is felmentem a rendőrségi honlapra, ahol igazándiból híreket lehetett olvasni, vagy gyilkosságokat. Éppen lapozgattam az oldalon, amikoris feltünt egy igazán érdekes cikk, ami tegnapi volt: "Állattámadás a Beacon Hills-i temetőben" -még pontosan senki nem tudja mi történt, de a nyomok a közeli gimnáziumba vezetnek, az egyik 75-ös számot viselő szekrényhez. Az egyik állatorvos, Dr.Deaton nyilatkozott arról, hogy az állat, ami megtámadta az illetőket farkas lehetett.-
Farkas? Becon Hillsben? Biztos, hogy nem. De egyáltalán ki akarok én még menni abba az erdőbe?-tettem fel magmnak a kérdést. A válasz egyértelműen igen volt, de csak majd az esti meccs után és lehet a fiúkat is elhívom, vgy nem.
Az óra még csak 6 órát mutatott. Mit csináljak én addig? Aztán eszembe jutott, hogy nálam van az a két könyv. Előkotortam őket a táskám mélyéből, a szobámat kulcsra zártam, a redőnyöket pedig lehúztam. Az első kőnyv amit megnéztem, azon voltak a farkasok. Kinyitottam a könyvet és elkezdtem lapozgatni. Hogy mi volt a könyvben? Természetfeletti lényekről volt szó, mint pl a vérfarkasról is, vagy banshee, vagy kanima. A "nevek" alatt pedig mindenféle receptek vagy éppen fogalmak voltak. Jesszusom, mi ez a hülyeség? A könyvet becsukva, a kezembe vettem a másikat, amin hatalmas lakt volt. Épphogy hozzáértem a lakathoz, hogy megsimítsam, de egy pittyegés félbeszakította azt. Egy üzenetem érkezett, de mikor feloldottam a a zárolási képernyőmet, láttam, hogy privát volt a szám. Megnyitottam.-SIESS!-mi az, hogy siessek?
Biztos, hogy Scott volt az! Holnap megmondom neki, hogy ne zaklasson. A könyveket viszont itthon fogom hagyni és jól eldugom, aztán holnp elhívam a srácokat és megmutatom nekik, majd kimegyünk az erdőbe. Ez mind szép is lenne, de apa úgysem engedné meg, meghát nem is tudják, hogy nálam van a köny, és ha megtudják, mi van ha elárulják Scott-éknak. Még csak ez az első napom és már annyi dolog történt velem, mint soha máskor. És még van 4 évem. Miután kitárgyaltam magamban a dolgokat, elrepült az idő és 7 óra volt.
YOU ARE READING
Teen Wolf [FANFICTION] ♡
WerewolfEgy átlagos lány.... Minden az új sulival kezdődött... A rejtélyes fiú... A sok titkolózás... Egy véletlen baleset, megváltoztat mindent... ~Egy átlagos lány élete, aki új suliba kerül át, ahol találkozik egy rejtélyes fiúval, aki titkokkal próbálja...