Totál boldogan mentem ki az öltözőből ki a pályara, ahol a fiúk már felvették a védőfelszerelésüket és egyéb mást. Gyorsan átszaladtam a pályán, nehogy elkezdjék és a mentőben végezhessem, bár tudni lehet rólam, hogy elég gyorsan futok.
Leültem a kispadra, ahol már Scott egyik barátja ült.-Hello, neked nem a lelátón kéne ülnöd?-kérdezte tőlem.
-Nem, az edző már bevett a csapatba, úgyhogy holnapután már én is játszani fogok.-mosolyogtam rá
-Te és lacrosse?-elég meglepett volt az arckifejezése.
-Igen. Én és a lacrosse. Az előző sulimban mindig mi voltunk az elsők, kivétel ha balesetek történtek, vagy ha a Beacon Hills-iekkel játszottunk.
-Ha te mondod. Figyu, ömm csak szeretnélek figyelmeztetni. Lehetőleg ne barátkozz azokkal a fiúkkal, ott-mutatott a pályára, ahol Jackson, Aiden, Ethan és Danny álltak.
-Miért ne?-kérdeztem vissza meglepetten. Mostmár ez kezd elég fura lenni. Előbb Scott a könyvekkel, most Stiles a fiúkkal.
-Elég furcsák és nem is ismered őket. Nagyon rossz emberek.-mondta teljes komolysággal.
-Hát Stiles nekem is van egy rossz hírem. Nagyon helyes kis fiúcska vagy, de most,hogy így bántod a barátaimat, megfontolom, hogy megcsókoljalak-e.-istenem, magamban már szinte sírtam a röhögéstől.
Rámbambult kicsit kinyitott szájjal,majd elkezdett közeledni hozzám. Éreztem a fíúk tekintetét rajtunk. Mikor már majdnem megcsókolt, meglendítettem a kezem, ami majdnem az arcán csattant volna, ha nem kapja el a kezem.
-Ezt elhitted, bogaram.-mosolygott rám.
A másik szabad kezemmel, azaz a ballal megfogtam az arcát és lelöktem a földre. Ráültem és ütöttem, ahogy tudtam, majd fordított helyzetbe kerültünk. Épp akkor jött ki az edző és ütött akkorát a szemem alá, hogy majdnem, ott haltam meg.-Eléééég!!-üvöltötte az edző.
Közben minden fiú körénk állt és lefogtak minket.
-Mi van itt? Úgy tudtam lacrosse edzésetek van, nem pedig boksz! Wolf, Stilinski! Velem jönnek!
-Tanár úr!-szóltam oda neki, mert nem akartam megint oda menni.-Lehet nem hiszi el, de mi tényleg csak játszottunk. Stiles-nak megmutattam mit tanítottak nekem.-muszáj volt hazudnom.
-Először volt ilyen, hogy rajtakaptam magukat. Most pedig fiúk, a pályára!-kiáltotta el magát.
Lementem a pályáról, be a fiú öltözőbe, majd leültem a padra. Istenem, ez az első napom és mindent elcsesztem. Anya bár itt lehetnél.
Felálltam és elmentem a zuhanyzókhoz, ahol voltak a tükrök és belenéztem. A szemem alatt csupa vér volt, amit vízzel le tudtam mosni, de ami holnap fog keletkezni lila foltok, azokat már nem. Mit fog ehhez szólni apám? Maximum majd hazudok neki. Nem tudom mennyi ideig állhattam a tükör előtt, de a tesinek vége lett, a fiúk pedig jöttek be.
Mivel ez volt az utolsó óránk, gyorsan elindulhattam haza. Tudniillik az út hazafele sétálva kb. negyed óra volt és egy hatalmas erdő húzódott, ott ahol én sétálok. Tudni lehet rólam, hogy nagyon kalandvágyó, és kiváncsi vagyok. Amióta ide költöztünk sosem gondoltam volna, hogy megnézem közelebbről....egészen idáig.
YOU ARE READING
Teen Wolf [FANFICTION] ♡
WerewolfEgy átlagos lány.... Minden az új sulival kezdődött... A rejtélyes fiú... A sok titkolózás... Egy véletlen baleset, megváltoztat mindent... ~Egy átlagos lány élete, aki új suliba kerül át, ahol találkozik egy rejtélyes fiúval, aki titkokkal próbálja...