2.LvL

896 41 0
                                    


Miután kitöltöttem ezt a lapot, még válszolnom kellett pár kérdésre.

-Szóval Miss Jennifer, lenne még pár kérdésem magához.

-Csak tessék.

-Miért váalasztotta a mi iskolánkat?

-Mert közel van hozzánk a suli és elég jónak tűnt.

- És meddig tervezi, hogy itt marad?

-Szeretnék itt végezni a 12.-kel és talán leérettségizni is.-mosolyogtam rá bíztatóan.

-És még egy utolsó kérdésem lenne. Azokon kívül amiket felsorolt, még miért jött ide hozzánk?

-Elnézést, de ez magánügy.

-Elhiszem, hogy magánügy, de mint igazgató, tudnom kell a diákok személyes dolgairól is.

-Erre nem adhatok választ!-a kelleténél egyre jobban keltem ki magamból.

-Tudja mit írtunk le az iskola honlapján?-kérdezte dühösen.

-Talán, hogy megbízható diákokat kersnek? Igazgatónő, mondja meg nekem, ezeket a kérdéseket hány diáknak tette még fel rajtam kívül? 1-nek, vagy talán senkinek?- ebben a pillanatban álltam fel és fogtam meg azt a kilincset, ami ahhoz az ajtóhoz tartozott, ami a szabadulásomat jelentette. Mikor kiléptem az ajtón és néztem volna meg az időt, pont abban a pillanatban szólalt meg a csengő és minden teremből, csak úgy zúdultak ki a tanulók. Miután átverekedtem magam a hatalmas tömegen, egyből mentem a szekrényemhez, ami a 75-ös számot viselte. Kinyitottam és ami fogadott negatív értelemben meglepett. Tele volt vérfolttal és a szekrényem két oldalán 3-as csíkban karcolásnyomok. Az egész szekrény szinte úgy nézett ki, mintha itt folyt volna le a 3.világháború. A szekrény leghátsó részében vettem észre 2 fekete kötéses könyvet. Megfogtam őket, kivettem a szekrényből, majd letöröltem róla a port. Az első könyv borításán egy farkas volt, mellette meg valamilyen jel. A második könyven pedig egy hatalmas lakat helyezkedett el. Mielőtt valaki észrevehette volna, gyorsan bedobtam a két könyvet a táskámba.

-Miss Jennifer?-hallottam meg egy férfies hangot a hátam mögül.
Abban a pillanatban gyorsan becsuktam a szekrényem ajtáját és megfordult. Előttem egy rendőr féleségű pasas állt.

-Igen?-kérdeztem meglepetten.

-Connor sheriff vagyok.-mutatkozott be.-Gondolom nem szólt senki neked, hogy a szekrénnyel tegnap este a betörés után történt valami.

-Hát nem.-gondoltam gyorsan elslisszolok mellette de, a sheriff megfogta a vállamat.

-Az igazgatónő vár az irodájában.-mosolygott rám

-Szuper.-motyogtam magamban. Megint mehetek vissza abba az "ördögtanyába".....

Teen Wolf [FANFICTION] ♡Where stories live. Discover now