6.LvL

638 36 0
                                    

A most következő óránk tesi volt, de az edző mindig megengedi a lányoknak, hogy nézhessük a fiúk lacrosse edzését. Elindultam a folyosón, de valaki megfogta a kezem és visszahúzott. Felnéztem és a 2 fiú állt előttem. Jackson és Ethan. Kicsit nekinyomtak a szekrénynek.

-Mi történt a teremben közted és Scott között?-kérdezte tőlem Ethan.

-Ti még nem is tudtátok? Azt hittem már legalább az egész iskola tud a történtekről!-annyira felidegesítettem magam a történtekkel, hogy akkorát beleütöttem a kezemmel a szekrény ajtajába, hogy elkezdett vérezni.

-Héjj elég!-szólt rám Jackson, majd lefogta a kezeimet, hogy ne tudjak még egyszer beleütni.-most pedig szépen velünk jössz az öltözőbe és elmondasz mindent.

-Oké.-egyeztem bele.

Betessékeltek az öltözőbe, ahol már csomó fiú öltözött, vagy éppen fürdött. A srácok odamentek a szekrényükhöz, én meg addig leültem a padra.

-Az elejétől!-parancsoltak rám a fiúk.

-Oké, szóval az volt, hogy....-és elmeséltem mindent nekik, ez idő alatt fel is öltöztek.

-Szóval Scottnak kell az a két izé?-kérdezte Ethan.

-Igazándiból én sem tudom, de úgy tűnik nagyon ,meg akarja szerezni.

-De milyen az a könyv?-kérdezte tőlem Jackson.

Úristen most mondjam el nekik, hogy nálam van a könyv vagy ne?

-Hát őőő.-na most vagyok rossz helyzetben.

-Csapat figyelem! A kedden, azaz holnap meccsünk lesz, úgyhogy megkérek mindenkit, hogy húzzon bele ma is és holnap is. Most pedig menjenek ki!-a fiúkkal együtt énis gyorsan kimentem volna, ha az edző nem húz vissza.

-Wolf! Önnek nem a lelátón kellene ülnie?-kérdezte tőlem.

-De! Viszont lenne magához egy kérdésem.-az edző először egy kicsit furcsan nézett rám, majd bólintott.-Ha azt mondom, hogy az előző iskolában lacrosse-oztam és ha megkérném, hogy tegyen be a játékba, akár csereként is, megtenné?-kérdeztem az edzőtől miközben rámosolyogtam egy kicsit.

-Hát mi lenne ha azt mondanám,hogy a meccs után beveszem a csapatba, addig viszont ülhet a kispadon.

-Köszönöm!-mondtam totál boldogan.

Teen Wolf [FANFICTION] ♡Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ