Hoofdstuk 7

73 5 2
                                    

Ik zie aan haar gezicht dat ik te ver ben gegaan. Shit. Ze staat abrupt op en stampt woest op me af.

Ik zet een paar stappen naar achter en draai me om en begin dan weg te lopen. Ik zet twee stappen voordat ze op mijn rug springt en me aan mijn haren begint te trekken.

Met haar voeten trapt ze tegen mijn rug aan en dan raakt ze misschien per ongeluk of expres mijn achterste aan. Opeens ben ik weer in dat steegje met die mannen en dat gewicht wat er op mijn rug zit is een vieze dikke oude man die seks met me wilt.

Ik knal met mijn rug tegen een boom aan en het gewicht valt van mijn schouders en rug af. Dan glijd ik weg in de modder en stoot mijn hoofd tegen een steen. Opeens wordt alles weer helder.

Mckenzy. Oh god.

Ik loop naar haar toe en zie dat ze zich heeft opgekruld in een bolletje.
Ze ziet er klein en kwetsbaar uit, zo zonder make up.

Ik schud haar schouder, maar ze reageert niet. Shit.

"Mckenzy?" Geen antwoord. Ik til haar op en leg haar dan op mijn achterbank. Ben ik blij dat ik vandaag met de auto naar school ben gegaan.

Ik rijd naar huis en til haar dan weer op. Mijn ouders zijn niet thuis. Ik loop langzaam de trap op en leg haar op het bed neer. Dan ga ik zelf op mijn bureaustoel zitten en kijk haar eens goed aan.

Ze is behoorlijk knap. Maar dat wist ik al, maar ze is ook heel knap zonder make up op.

Ik stop voor mijn huis, til haar uit de auto, en leg haar op mijn bed neer, dan ga ik aan mijn huiswerk en wacht tot ze wakker wordt.

Ze is pas drie uur later wakker.

"Hoi." "Oh fijn, jij weer." "En bedankt weer, Mckenzy. Je bent altijd welgemanierd zie en hoor ik."

"Ach val dood, Nathan." "Zie je nou wel, zeer gemanierd."

Ze steekt haar middelvinger op en strekt zich uit. Ik volg zonder dat ik echt door heb, haar lichaam, dat klinkt raar, maar daar bedoel ik alleen maar mee te zeggen dat ik haar bewegingen volg.

Ze is behoorlijk dun, te dun. Ze zou meer moeten eten.

"Mckenzy, het spijt me van vanochtend, en vanmiddag."

"Ik vind je nog steeds een lul.'' "Ja en ik jou nog steeds een trut." En dan gaat de radio aan, en springt Mckenzy haast op uit het bed. Ze begint te dansen en te zingen. En ze ziet er goddelijk uit.

Lush life van Zara Larsson. Persoonlijk vind ik het echt een kutnummer, maar Mckenzy ziet er zo blij uit, dat ik het niet kan helpen, maar ik krijg een grote grijns op mijn gezicht.

"Zeg, ga je daar dom staren, of doe je mee?"

Ik pak haar bij haar handen en draai haar rond. Ze lacht. Ze heeft een mooie lach. En dan buigt ze zich dichter naar me toe en kust ze me.

Ik verstijf. Ze kust me. Ik kus haar terug. Dan laat ik me langzaam zakken op het bed. Ze komt over me heen hangen. Ze plaatst haar handen naast mijn hoofd. Ze neemt de leiding. Ik heb het idee dat ze niet vaak de leiding krijgt.

Ze onderbreekt de kus door even tegen mijn lippen aan te glimlachen.

Ik plaats mijn handen op haar heupen en trek haar bekken naar beneden. Ze hapt naar adem en kust me weer.

Dan rolt ze zich zo dat ze naast me komt te liggen. We kussen een lange tijd verder, tot we uiteindelijk allebei moeten stoppen om een teug adem in onze longen te krijgen.

"Weet je wat mijn favoriete nummer is?" Vraag ik haar zachtjes fluisterend. "Nou? Wat is je favoriete nummer?'' "You're the one that I want." "Van Grease?" "Ja, die."

Ze opent haar ogen weer en kijkt me grijnzend aan. "En, daar zit niet iets onder verborgen, een geheime boodschap ofzo?"

"Niet dat ik weet." "Mooi zo.''

En dan kus ik haar weer.

*

Ik weet niet hoelang we op mijn bed liggen te zoenen, maar ik weet wel dat het al lang geleden donker is geworden. "Ik moet naar huis," zegt Mckenzy met een fluisterende stem.

Ik ben loom en moe, zij ziet er ook erg moe uit. "Nee, blijf." "Ik kan niet blijven, ik moet nu echt gaan."

"Maar ik zou het fijn vinden als je bleef." "Nathan, ik ga geen seks met je hebben."

Hoe durft ze? Ik kan geen seks hebben, ookal wil ik wel, zodra iemand met zijn of haar handen bij mijn broek komt, krijg ik al een paniekaanval.

"Dat wilde ik ook helemaal niet."

"Ja vast. Je wilt gewoon alleen maar met me naar bed."

Nu word ik boos.

Héél boos.

"Ik wil geen seks met je, Mckenzy. Je moet dat belachelijke idee dat iedereen met je naar bed wilt, uit je hoofd zetten, want dat is niet zo."

"Je wilt seks met me hebben, ontken het maar zolang je wilt, maar we weten allebei dat je wilt neuken." Oh dat was grof. Maar wel waar. Ik wil best met haar naar bed, maar zoals ik al zei, ik kan het niet.

"Best! Ik wil seks met je, nou blij?"

"Nee! Jij en ik zullen nooit iets krijgen. Dit was een eenmalig iets. Waarom doe je er dan niets aan?"

"Omdat, hoe graag ik ook seks met je wil, ik het niet kan."

"Waarom kan je het dan niet doen?''

"Omdat ik alleen flauwval aan de gedachte van iemand die bij mijn broek in de buurt komt."

A/n

Oeh! Bijna kerst! Wie heeft er zin in kerst? IK WEL.

X,

Fleeingpeanuts

Mr. Arrogant & Mvr. DivaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu