NİKAH

364 11 2
                                    

MERHABALAR :) UZUN BİR BÖLÜM YAZMAYA ÇALIŞTIM İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ. YORUM VE BEĞENİLERİNİZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ UNUTMAYIN. İYİ OKUMALAR :)

BÖLÜM ŞARKISI: Selena Gomez - Good For You

MULTİMEDİA: CANSU (Ayça Ayşin TURAN)


Bu sahneyi bir kez daha yaşamıştık ama o zaman kurtulmuştum. Bu defada kurtulmalıydım ama nasıl.

Emre üzerimdeydi. Hiç kıpırdamadan gözlerimin içine bakıyordu.

'Emre...'

sesim yalvarırcasına çıkmıştı. 'Bu gece susuyoruz Cansu' dedi ve dudaklarıma yapıştı.

Gerçekten de olacaktı. Emreyi itirmeye çalışıyordum ama bir işe yaramıyordu. Biraz nefes almak için geri çekildiğinde konuşma fırsatı bulmuştum. 'Emre yapamayız.'

Sanki her söylediğim onu daha da alevlendiriyordu. Kaşları yeniden çatılmıştı. 'Neden yapamıyormuşuz. Karım değilmisin istediğimi yaparım.' Karım değilmisin istediğimi yaparım öküz işte evliliği sevişmekten başka bir şey olarak düşünmüyor. Şuan bu durumdan beni kurtarabilecek tek bir şey vardı. Ama söylemekte kararsızdım. Sözlemezsemde ileride pişman olabilirdim. Evet söylemeliydim.

'Emre ben şeyim.' 'Sen neysin.' Anlamsızca suratıma bakıyordu. 'Şeyim işte.' 'Of Cansu neysin.' Direk de söyleyemezdim ki.

'Hani kadınların olduğu şey varya.' 'Cansu delirtme beni açık açık söyle şunu.' 'Of salak anla işte özel günümdeyim.' 'Özel gün ?' demişti soru sorarcasına. Sanki ne olduğunu düşünüyordu. 'Hee kızım şunu doğru dürüst söylesene.' Sonunda ne demek istediğimi anlamıştı.

'Şükür anladın.' 'Anladım da bu şimdi mi söylenir Cansu off.' 'Hayvanlık yapmasaydın söylerdim.' Suratı bozulmuştu. 'Senin ağzının ayarı bozulmuş bir ara hatırlatta düzelteyim.' Dediğinde sadece göz devirmiştim.

Emre üzerimden kalktı ve beni dikleştirip yanıma oturdu. 'Peki ne zaman bitecek bu şey.' Dediğinde ne kadar uzun bir zaman söylersem o kadar rahat edecektim.

'Bilmiyorum ama bir haftayı bulur.' Gözleri kocaman olmuştu bu hali beni güldürmüştü. 'Yuh be ulan ben de de hiç şans yok. Evleniyorum ama karıma dokunamıyorum.' 'Eee görüyorsun hormonlarım bile birlikte olmamızı istemiyor.' Dediğim de pis pis sırıtıp kulağıma yaklaşmıştı.

'Güzelim eminim ki o hormonların benim için deli oluyor. Yakında da deli olmaktan karşı koyamayacaklar bile.' Söyledikleri utanmama sebep olmuştu.

Hafif bir şekilde omzuna vurdum ve yataktan kalktım. Eslemin getirdiği kıyafetlerin içerisinden rahat bir şeyler arıyordum ama hiç düzgün bir şey yoktu.

Şeytan yine dürtmeye başlamıştı. Yapmamam gereken şeyler şuan iyi fikirmiş gibi geliyordu. En güzellerini giyip Emreyi çıldırtabilirdim sonuçta dokunamazdı.

Askılı bir badi ve kısa bir şort seçmiştim. Bakışlarımı Emreye çevirdiğimde beni izlediğini fark etmiştim.

'Emre hadi çık üzerimi değiştireceğim.'

'Ben çıkmadan da değiştirebilirsin güzelim.' 'Uzatma Emre hadi çık.' 'Çıkmıyorum güzelim.'

Daha fazla onunla uğraşamazdım. Banyoda da giyinebilirdim.

-

Üzerimi giyinip odaya girdiğimde Emre yatakta yatıyordu ama uyumuyordu telefonla uğraşıyordu. Hala bana bakmamıştı ama beni görmesi gerekiyordu.

YAK BENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin