İYİ OKUMALAR :)
Bölüm Şarkısı: Bilal Sonses -Ansızın
Çok acele ve genç yaşta evleniyorduk ama şuan karşımda gördüğüm görüntü sayesinde bunları düşünmek istemiyordum.
Allah ım takım elbise bir adama bu kadar çok mu yakışır. Dünyanın en yakışıklı bir o kadarda öküz kocasına sahip olacaktım.
Olacaktım hem de birkaç dakika sonra.
Bütün davetliler neşeli gözlerle bize bakıyorlardı. Davetli dediğime bakmayın ailelerimiz ve arkadaşlarımız vardı sadece.
Bu görüntü hayallerimin arasında vardı ve ben bir hayalimi daha gerçekleştiriyordum.
Sonunda nikah memuru o soruyu soruyordu ''Tarık Kızı Cansu hastalıkta ve sağlıkta, iyi günde ve kötü günde Emre Kozan ı kocan olarak kabul ediyor musun ?''
Gözleri heyecandan parlıyordu resmen. Mutluluğunu gözlerine bakarak anlayabiliyordum ama içimde bir his vardı. Bu his evet dememem gerektiğini söylüyordu.
İçimdeki hisin kafamdaki o düşüncelerden dolayı böyle söylediğini tahmin ederek sesli bir şekilde evet dedim.
Tabiki de ardından büyük bir alkış kopmuştu.
'Peki sen Ahmet oğlu Emre Cansu Yılmaz ı karın olarak kabul ediyor musun ?'
'Eveet'
'Peki siz şahitler şahitlik ediyor musunuz ?'
Şahitlerimiz Eslem ve Enesti. İnşallah bir gün bizde onların şahitliğini yapardık. Birbirlerini seviyorlardı ama inatları yüzünden kavuşamıyorlardı.
Seviyorsun madem niye söylemiyorsun ki değil mi ? İkisi birlikte evet demişti.
Nikah memuru defteri elime verdiğinde bir anlığına parmaklarım hareket edememişti. Bir şey hissediyordum ama ne olduğunu anlamıyordum.
Emrenin o gece söyledikleri yaşadıklarımız o imzayı atmamı engelliyordu. Bu masadan da kalkıp gidemezdim.
'Sustur düşünceleri Cansu hiçbir şey olmayacak boşuna kuruntu yapıyorsun artık at şu imzayı'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAK BENİ
Novela JuvenilBilir misin ki sen denizin ortasın da bile yanmayı ? Bilmezsin beyefendi. Sen acı nedir bilmiyorsun. Ancak acı yaşatmayı biliyorsun. Bırak artık ellerimi yüreğimi ruhumu. Bir çırpıda dökülen kelimeler cam gibiydi ulaştığı yeri kesti ve kanattı. 'Bil...