BİZİM BİR SONUMUZ YOK!

148 4 1
                                    


VEEEE ÇOK ÇOK ÇOK UZUN BİR ARADAN SONRA BÖLÜM GELDİ. ARTIK BÖLÜMLER HIZ KESMEDEN DEVAM EDECEK. AYRICA ESKİ BÖLÜMLERİ DE DÜZENLEMEYE ALACAĞIM. SEVGİLERLE...

-Buyurun efendim odanız burası. Demişti görevli adam.

Odanın kapısını açtı ve valizlerimizi içeriye bıraktı. Emre adama para verdi ve teşekkür edip yolladı.

Oda tahminlerim üzerine balayı suiti idi. Bu düşünce yüzümü buruşturmama neden olmuştu. Etrafta gözlerimi gezdirdiğimde banyo olduğunu anladığım bir kapı vardı. Ve odanın tam orta yerinde kocaman bir yatak.

Yatağın büyük olmasına sevinmiştim. Sonuçta ondan ne kadar uzakta yatarsam benim için o kadar iyi olacaktı.

-Orada dikilmeye devam mı edeceksin ?

Emre nin sözleri, benim daldığım düşüncelerden kopmama neden olmuştu. Ona cevap vermeden banyoya girdim ve elimi yüzümü yıkadım.

-Cansu buraya gel.

Bir of çektim ve içeriye geçtim. Ne var dercesine suratına bakıyordum. Emre ise yatağa oturmuş bana bakıyordu.

-Akşam yemeğine kadar biraz dinlenelim. Sonra yemek yemeğe gideriz. Biraz uyuyacağım valizleri boşaltıp da ses çıkartma.

-Emredersiniz! Söylediğime omuz silkti ve yatağın içerisine girdi. Üzerini bile değiştirmemişti.

Ah gerçekten tatil yapabilecek miydik? Hayır tabi ki de Cansu ne tatili! Dün gece olanlar tekrar aklıma geldi ve gözlerim doldu.

Onu gördüğüm zaman tüm yaptıkları aklımdan uçup gidiyordu sadece o ana odaklanıyordum. Bu oldukça sinir bozucu bir durumdu.

Hiçbir şeyi unutmamalıydım. Benden nefret ettiğini söyleyen adamı bu kadar kolay affedemezdim. Beni o nikah masasına oturtup da senden intikam aldım diyen adamı bu kadar kolay kabullenemezdim.

Kabullenmeyecektim de bu yaptığına onu pişman edecektim. Nefret nedir görecekti.

Yine daldığım düşüncelerden çıkmamı sağlayan Emre nin sesi olmuştu.

-Yat şu yatağa biraz dinlen!

Sesi oldukça emir doluydu. Bu ses tonu artık hiç hoşuma gitmiyordu.

-Seninle aynı yatakta yatacağımı mı sanıyorsun?

Sesim hem soru sorarcasına hem de cevabı kendi içinde belli olan bir tonda çıkmıştı.

-Ya nerede yatacakmışsın ?

Sorusunda alay vardı. Nerede mi yatacaktım. Yerde yatacaktım koltukta yatacaktım ama bu tavrından sonra onunla aynı yatakta yatmayacaktım.

-Senin yanın olmayan her yerde yatabilirim!

-Ne yaparsan yap! Dedi ve yüzünü yastığa gömüp uyudu.

Hah sinir adam. Elimi saçlarıma attım ve odanın içerisinde duran ikili koltuğa uzandım.

Allah ım düşünmekten delirecektim. Sanki beynimin içerisinde kurtlar vardı ve onlar beni yiyip bitirecekti.

Düşünmemeliydim. Elim telefona gitti ve kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım. Gözlerim ağır ağır kapanırken düşüncelerimde yavaş yavaş zihnimden ayrılıyordu.

-

-Kalk hadi yemeğe gidiyoruz.

Kulaklarıma Emre nin uyanmamı söyleyen sesi doluyrodu. Gözlerimi araladığımda bir çift kahveyle karşılaştım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 26, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YAK BENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin