Λίγο μετά τα μεσάνυχτα παίρνουν το δρόμο της επιστροφής κλείνοντας έτσι όμορφα αυτό το βράδυ. Ο κεντρικός δρόμος της πόλης, τον οποίο διασχίζουν, είναι ντυμένος στο θέμα των Χριστουγέννων δίνοντας τους μια νότα αισιοδοξίας, παρόλο που κανένας από τους δύο τα τελευταία τρία χρόνια δεν γιόρταζε τα Χριστούγεννα. Οι χριστουγεννιάτικες βιτρίνες των καταστημάτων, τα στολισμένα σπίτια και γενικά όλα αυτά τα λαμπιόνια και τα στολίδια που βλέπουν τους ωθεί στο να αποζητούν και να έχουν ανάγκη την αγάπη και να ξεφύγουν από την μοναξιά που νιώθουν καιρό τώρα.
Το αυτοκίνητο του Στράτου σταματάει μπροστά στο σπίτι της κυρίας Έβελυν δηλώνοντας έτσι την άφιξη τους. Μια μικρή σιωπή έχει εξαπλωθεί στο αυτοκίνητο που δεν είναι όμως αμήχανη αλλά 'γεμάτη'. Είναι γεμάτη από ωραία συναισθήματα που μοιράστηκαν οι δυο τους αυτό το βράδυ αλλά και από τις όμορφες στιγμές που πέρασαν μαζί.
"Λυδία πέρασα πολύ όμορφα απόψε. Πραγματικά έχω καιρό να περάσω τόσο όμορφα. Αρχικά φοβόμουν αυτό το ραντεβού γιατί θα ήταν και πάλι καινούριο για μένα όπως και για σένα αφού χρόνια έχουμε να το κάνουμε αυτό και ήταν σαν να ξεχάσαμε το πως γινόταν. Αλλά πραγματικά πέρασα πολύ όμορφα." Όσο μιλάει στην Λυδία την κοιτάζει στα μάτια έχοντας μέσα στα χέρια του τα δικά της. Τα μαύρα μάτια του πλέον αρχίζουν να χάνουν την μόνιμη θλίψη τους αλλά μια μικρή λάμψη επιτέλους κάνει την εμφάνιση της μέσα σε αυτά όπως όμως συμβαίνει και στα δικά της καφέ μάτια. Η Λυδία νιώθει πως κάτι άλλαξε μέσα σε αυτό το βράδυ. Ισως να φταίνε τα Χριστούγεννα που φτάνουν και το γιορτινό κλίμα της πόλης, ίσως όμως να φταίει και ο Στράτος σε αυτό. Δεν ξέρει με σιγουριά, αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως κάτι άλλαξε και μάλλον είναι για καλό.
"Στράτο και εγώ πέρασα πολύ όμορφα απόψε. Ακριβώς το ίδιο με σένα ένιωθα και εγώ πριν το ραντεβού μας. Πέρασα όμως πάρα πολύ καλά το βράδυ μου και σε ευχαριστώ για αυτό." λέει η Λυδία με ειλικρίνεια. Βλέπει το όμορφο πρόσωπο της με δυσκολία κάτω από το λιγοστό φως που πέφτει στο αυτοκίνητο, αλλά μπορεί να δει καθαρά την λάμψη που βγάζει και που τον μαγεύει. Μειώνει την απόσταση ανάμεσα τους έχοντας πλέον σε καλύτερη θέα κάθε εκατοστό του προσώπου της. Το βλέμμα του πέφτει πάνω στα μικρά αλλά ζουμερά χείλη της που τον προκαλούν να τα φιλήσει και χωρίς δεύτερη σκέψη το κάνει με την Λυδία να μην αντιστέκεται στην κίνηση του αυτή. Νιώθει την καρδιά της να επιταχύνει στον ρυθμό που παίρνει το φιλί τους που από αργό μετατράπηκε σε ένα γρήγορο και παθιασμένο φιλί.
YOU ARE READING
Δεύτερη Ευκαιρία Τα Χριστούγεννα
RomanceΜια μικρή χριστουγεννιάτικη ιστορία που θα σας κρατήσει συντροφιά τις γιορτινές μέρες. Ο Στράτος και η Λυδία έχουν μια δεύτερη ευκαιρία για μια νέα καινούρια ζωή. Θα βοηθήσει το πνεύμα των Χριστουγέννων να πάρουν αυτή την ευκαιρία;