- Cleo, Cleo! Trezeste-te ! Intarzii la scoala.
Sunt transpirata. Jena tipa la mine si imi vine sa urlu. Mie somn. Incerc sa adorm insa nu mai pot. Ma ridic din pat si ma pun in fund. "Pff ce zii plina am azi" . Ma ridic din pat si ma uit in oglinda. Aceeasi ochii verzi, acelas par roscat cret. Nu ma mai suport!
- Cleo, ah...te-ai trezit! Remarca matusa mea, Jena..care nu stie sa bata la usa cand intra in dormitorul meu.
- Cobor imediat si eu. Nu trebuia sa vii dupa mine. Am 17 ani totusi..Dumnezeule..nu trebuie sa ma verifici din 5 in 5 minute. Jena iese din camera si imi tranteste usa.
Ma bag la dus si incerc sa nu ma gandesc la ziua de azi. Prima zi de scoala. Va intrebati de ce e Jena si nu mama. Pai mama a murit acum 6 ani, cand aveam doar 10 anisori...iar tata fiind un om bogat bineinteles ca si-a gasit o pipita si s-a mutat cu ea. In schimb m-am ales cu Jena ..sora mamei care a avut grija de mine de cand eram mica. O iubesc...si imi e si dor de mama..tata in schimb e prezent doar cand am nevoie de ceva. Asta pot sa spun ca e partea buna. Partea proasta este ca trebuie sa raman in acelad oras cu el chiar daca nu stau cu el in casa...iar el cum umbla dupa multe se plimba mai mereu. Asa ajung eu ca niciodata sa nu am nicio prietena, niciodata un iubit, niciodata nimic. Se gandeste doar la el. In schimb eu trebuie sa primesc acelas tratament de fiecare data : Casa noua-scoala noua - colegii noi...si asa mai departe. Ies din dus si ma imbrac comod. Nu vreau sa impresionez pe nimeni. Blugii mei preferati taiati si un tricou alb simplu. Imi impletesc parul in doua cozii si imi pun ochelarii de soare pe cap.
Cobor la masa si imi beau cafeaua ca de obicei.
- Scuze ca am tipat la tine ! Ii spun eu Jenei.
- Nu-i nimic iubita! Stiu ca esti stresata pentru noii tai colegi. O sa fie bine ai sa vezi.
Ii multumesc pt pachetul care mii l-a facut, ma pupa pe frunte si am plecat.
Opreste autobuzul in fata liceului. Mai sunt 5 minute si incep orele iar eu inca nu am fost la secretariat sa imi iau manualele si fisa cu cursurile. Ma grabesc sa ajung sa nu intarzii si imi suna telefonul...in timp ce alerg incerc sa scot telefonul din buzunar, in acel moment siretul de la tenes mi se desface si ma izbesc si de un "dobitoc" care ma pune jos. "Perfect, dupa ce ca am intarziat mai si cad si ma fac de ras" imi spun in mintea mea.
- PROS....mintea mi se blocheaza. Nu mai pot spune nimic. Ochii lui sunt atintiti asupra mea!
CITEȘTI
Red (Românã)
RomanceCleo, Cleo este o fata singura...traieste aceeasi monotonie..insa totul o sa fie cu totul si cu totul alta viata la fiecare capitol. Merita Citita. ❤