« CAPITOLUL XVI »

22 1 2
                                    

            Seara majoratului. Ora 18:30

     
         - Nu am cu ce sa ma imbraaaaac! Mda...rochia Jenei e prea mica. Nu imi vine sa cred ca nu a stiut marimea mea. Sunt cu Elena la mine in camera si sunt in pana de idei.
       
          - Eu zic sa ne uitam in dulap. Nu trebuie sa fie in seara asta neaparat rochia de la Jena. Imi spune Elena, care deja s-a plictisit pana peste cap de ifosele mele.

           -Stii? Nu sunt pusa in seara asta sa iau pe mine rochia asta......DAR IMI PLACEA!! Si ma apuc sa tip sa ma auda toata strada....devin o smiorcaita, nu? O intreb pe Elena si ma rastorn in pat.

           - Esti tampita doar. Imi spune ea si se ridica si se duce la dulapul cu haine. Dupa 2 minute scoate din dulap o rochie neagra pe care o aveam de anul trecut de la ziua uneia dintre fufele lui tata. Uite! Asta e perfecta. Scurta, sexy si pun pariu ca iti vine super. Hai ! Pune-o pe tine! Ma indeamna Elena putin cam nervoasa.

       -In seara asta avem un invitat special, spun eu in timp ce ma ridic din pat si imi trag rochita pe mine incercand sa nu imi agat dres-ul . Il cheama Jack...
                
              Elena ramane muta de uimire ca dupa atata timp vorbesc si aude din gura mea un alt nume de baiat in afara de Klaus.
    
             -Wow! Ma uimesti fato! Si? Hai povesteste-mi. Nu ne-am vazut de ieri. Cum se face ca peste noapte apare Jack asta?

             Incepem amandoua sa radem.
     Ne aranjam si ii spun ca o sa aibe timp sa il cunoasca asta daca o sa-si faca prezenta la petrecere.

               Cobor in living si verific bautura din frigider. Da, este aici!
     Seara asta trebuie sa fie de pomina.

             -Nu ma asteptam sa vina atata lume! Ii spun eu lui Matt. Sunt surprinsa. Am primit o groaza de cadouri.

              Suntem in jur de 30 de persoane. Ma gandesc ca o sa fie o seara epica. Nici nu stiam ca incapem atatia in casa.

         Intrun final apare si Jack. Ii deschid usa si nici nu il vad de buchetul gigantic de trandafiri rosii.

          - De unde ai stiut ca imi plac trandafirii?? Il intreb eu si iau buchetul in brate si il miros.

          - Nu aveam cum sa dau gres! La multi ani, Cleo! Imi ureaza si se apleaca si ma pupa pe ambii obraji.

      Il invit in casa si le fac prietenilor mei cunostinta cu el. Mai usor decat se astepta se integreaza si chiar isi face noi prieteni.

       Petrecerea se desfasoara bestial. Muzica suna, lichidele sunt inca pentru toata lumea si observ ca toti se distreaza. Inclusiv eu.

          -Hei, mai aveam ceva sa iti dau...ma opreste Jack intr-un coltisor mai intunecat ferit de lume. Suntem doar noi doi. Ma gandesc deja la sarutul cu el. Scoate din buzunar o cutiuta si scoate din ea o bratarica finuta pe care mi-o si pune la mana. Sper sa-ti placa...continua el..am si eu una la fel, si isi ridica mana si o lipeste de a mea.

        - Nu stiu ce sa zic. Ziua asta a fost bestiala. Am primit tot ce as fii putut sa imi doresc. Si cel mai mult imi place ca ai putut sa vii. Imi place foarte mult d...si ma saruta....si ma saruta apasat...
            Ma cuprinde cu ambele maini de fata si ma saruta cu pofta...si nu il las...am fost singura de atata timp...aveam nevoie de el...

           -Scuza-ma frate! Se aude cand un tip se tranteste peste noi...bineinteles ca era deja beat...il ridicam si il ducem in sufragerie pe canapea.
           Jack ma cuprinde de mana si ma invita la dans...imi pun capul pe umarul lui si simt ca traiesc.

            Nu il cunosc decat de o zi, doua...dar deja stiu ca vreau sa-l cunosc mai mult si ca as da orice sa ma vad si maine cu el.

           -Vino cu mine! Ii spun la ureche si ma strecor din casa de mana cu el. Deschid masina si il invit inauntru.

           - Unde mergem? Ma intreaba el putin cam derutat.

           - Nu ai incredere in mine?
    
          - Imi raspunzi la o intrebare cu o alta intrebare? Okey....facem ca tine. Seara asta e plina de suprize. Spune el si se calmeaza in scaunul lui.

             Ajung la marginea drumului...pe o coasta de unde se vedea tot orasul....luminite luminite...dau drumul la muzica in masina ...si imi indrept privirea spre Jack.

            -Am descoperit zona asta putin cam tarziu....esti prima persoana pe care o aduc aici,  spun si ma gandesc  ca aici am fost prima oara dupa ce nu am mai aflat nimic de Klaus...

          - Te relaxeaza?

          -La maxim! Spun...

      Isi aseaza mana pe piciorul meu si ma mangaie....isi lasa scaunul pe spate si ma ridica sa ma puna la el in poala. Ma saruta nebuneste peste tot. Ma sufoca cu sarutari. Ma mangaie pe par, pe fata, pe gat, pe sani, simt ca explodez.

           -Te vreau! Imi spune..
Si eu il vreau pe el....
  
           Il simt incordat...il sarut pe gat, ii dau tricoul jos si vreau sa-l simt. Nu mai facusem asta pana acum dar imi doream mai mult ca orice.
          Imi ridica rochia si mi-o da jos. Raman in lenjeria mea noua roz. Ma musca, locul e stramt si incep sa imi apara borbonite de sudoare pe spate, pe frunte , ma saruta apasat pe fiecare particica din corp...IL VREAU, IL VREAU LA NEBUNIE!  El tandru imi da parul la o parte si ma intreaba :

        - Esti sigura?

       Nici nu vreau sa ii raspund , il sarut mai apasat si isi da seama singur. Si il simt, il simt cald...simt ca e totul...simt ca suntem doar unul.

           - Nu pot sa cred ca fumezi! Spun eu in timp ce pornesc motorul si ma uit afara unde Jack sta cu spatele la mine si priveste panorama .

          - Nici nu m-ai intrebat iubito! Imi raspunde si aruca tigara pe jumatate fumata si urca in masina. Imi trage un sarut si se uita la ceas. Eu zic sa ne cam grabim. E ceasul 23:30. Lumea cred ca te-a cam dat disparuta. Si incepe sa rada.

         -Cred si eu. Am 14 apeluri de la Elena. Ajungem acum. Spun si o calc.

          Ajung in fata casei mele , muzica se auzea oricum de la 100 de metri departare. Parchez, il iau pe Jack de mana si intru zambind in casa. Privesc peisajul. Multa lume beata , multa lume danseaza. Numai unul sta pe canapea si ma priveste trist....Klaus

Red (Românã) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum