"Ma saruta...ma saruta....ma saruta...si imi place". Imi place cum saruta, defapt imi place cum ma simt.
Ma simt in siguranta, ma simt protejata, ma simt adevarata. Nu pot sa descriu...era altfel fata de Klaus.
Klaus...nu pot sa-i fac asta.Ma desprind usor de gura lui, chiar daca nu vroiam sa opresc acest moment si il privesc in ochi.
- Nu pot...stii asta deja. Si imi pun fata aproape plangand pe umarul lui.
Sunt o proasta...nu trebuia sa il las sa ma sarute...nu trebuie sa-mi placa.- Stiu Cleo. Vrei sa te duc acasa?
Nu ...in niciun caz nu ma duceam acasa ca sa stau singura toata noaptea si sa plang. Stiam ca nu sunt majora ca sa mergem intr-un pub sa beau pana nu imi aminteam nici numele mic...dar imi vine o idee.
- Caut-o pe Elena si spunei ca plecam de aici , undeva unde o sa ne distram pe cinste. Spun eu si deja facandu-mi un plan.
Peste 15 minute eu cu Matt conducem "satra" catre distractie. Suntem 6 in total...niste colegi ni se alaturasera. Oprim la un peco iar baietii isi fac datoria. Dupa ce vin cu vreo 8-10 sticle de vin toti se uita la mine asteptand sa le spun unde mergem. Bineinteles ca eu stiam unde ne indreptam asa ca ma pun in fata tuturor si pornesc pe soseaua uscata urmata de prietenii mei. Ajungem in fata casei lui Klaus. Nimeni nu stia asta...mai bine.
Incerc usa si era incuiata. Observ ca geamul este unul nou.
- Nu-mi spune ca am venit degeaba! Se rasteste una dintre fete la mine.
- Cine dracu te-a invitat pe tine? Daca nu iti convine ceva poti sa pleci draga...ma uit eu dulce la ea si intind mana catre soseaua libera.Ma aplec si vad un bolovan. "Bun, cat de rau sa se supere?" Il arunc direct in geam. Dupa cum stiam...fara alarma. Intru frumos pe geam si le deschid usa prietenilor mei. Doar venisem sa bem...sa uitam de trecut...sa ne uitam viata...
Eram la al 6-lea pahar...stateam intinsa pe canapeaua unde mai de mult ma batusem cu pernele impreuna cu Klaus...incep sa plang...
Al 10-lea pahar...era clar ca il iubeam pe Klaus...nu stiu de ce imi placea sa ma sarut cu Matt...poate eram prea pierduta. Imi era asa de dor de Klaus ca orice atingere a cuiva imi dadea fiori...crezand ca e el.
Deja nu mai puteam sa ma inteleg cu tampitii astia. Matt incercase sa ma sarute din nou dar la cat de beat era nu a putut sa ajunga decat langa mine pe canapea si sa il i-a somnul.
Muzica bubuie tare. Si am o pofta enorma sa dansez. Ma ridic si optez pentru baie. Trebuia neaparat sa ma usurez.
Ma uit in oglinda din baie si simt ca imi iau zborul, sunt beata..nu imi pot tine ochii complet deschisi. Se aude o bubuitura iar dupa 5 secunde muzica se opreste. "Probabil prostii mei s-au impiedicat de sistem" ....
Imi clatesc fata...fata de moarta ce o am...si dau sa ies din baie, dar cand vreau sa deschid usa, se tranteste ea de perete. Scot un chitait mic cand in fata mea apare un mutant cu fesul tras pana la gat. Se uita prin gaurile alea la mine si nu spunea nimic. In schimb eu...eu...lesin
CITEȘTI
Red (Românã)
RomanceCleo, Cleo este o fata singura...traieste aceeasi monotonie..insa totul o sa fie cu totul si cu totul alta viata la fiecare capitol. Merita Citita. ❤