« CAPITOLUL XII »

24 0 0
                                    

        Sunt in bezna...bezna totala....

      Mainile lui Matt sunt pe mine...ma mangaie...imi place...ma mai linistisem. Tipa blonda nu a mai trecut pe la noi de 2 zile. In rest nimeni nu vorbeste cu noi. Suntem doar noi si gardianul care ne pazeste la 20 de metri langa o masa plina de bautura.

          Imi intind gatul si dau de gura lui Matt. Ii simt buza umflata...il sarut...imi doresc sa fiu cu el...sa stam in pat la mine in dormitor...fara nicio grija...

   El in schimb .... Pana acum nu vorbise cu mine...cand observa ca eu vreau sa il sarut mai mult si mai mult imi raspunde la sarut. Pune mainile pe fata mea si ma dezmiarda...ma alina...caldura lui...e totul...simt cum mana lui coboara pe langa umar desupra sanilor si imi cuprinde cu palma unul din sani. Gem...usor...la fel si Matt. Se ridica in picioare si ma ridica si pe mine in brate. Imi infasor picioarele in jurul soldurilor lui ca sa nu imi dea drumul..simt cum spatele imi este lipit de perete...e rece..dar nu imi pasa. Il vreau pe Matt. Acesta se uita la mine apoi ca un uragan se infinge in mine cu saruturi si mangaieri dulci. Simt ca nu mai pot..parul lui imi intra in gura atunci cand imi saruta sanii. Ii simt aroma...ii simt caldura...il vreau...

      Ne trezim la realitate cand se aude
o impuscatura. Matt ma scapa din brate si cad fix peste piciorul stang...tip....simt durere.

       - Cleo! Cleo! Aud o voce care ma striga....nu putea fi el...ma intind pe jos ca sa nu ma mai gandesc la durere...imi lipesc fata de pamant si prin gratii vad cum paznicul era si el intins cu un glont infipt in cap...

         - Va scot acum de aici! Spune....si deschide usa...si eu inchid ochii...

         " - Nu pot sa ii povestesc! Striga el disperat! Trebuie sa ma intelegi..
          - Eu sa te inteleg? Ne-ai pus viata in pericol omule! Trebuie sa ii spui tot...daca nu vrei sa o pierzi de tot. Adauga
           - Nu ii sunt dator cu nimic. V-am scos de acolo. Si daca ea se simte mai bine nici nu o sa dea ochii cu mine. Plec maine din oras. Doctorii oricum au spus ca la starea ei mai sta inca 2-3 zile in spital. Nu o sa trebuiasca sa ii explic nimic...daca nu o sa mai fiu aici"

        -Klaus? Ma aud eu....soptind....baieti isi intorc capul spre mine mirati.
       - Cleo! Cum te simti? Ma intreaba Matt.
      Eu ma uit in jurul meu...sunt intr-un pat de spital...inconjurata de cadouri si atunci cand privesc in sus imi vad piciorul agatat...era in ghips. Matt era in dreapta mea iar Klaus...statea comod in fata patului pe un scaun fara sa ma priveasca.
        - Sunt mai bine acum...ii raspund sec lui Matt. Uitand ca mai acum...raman fara memorie...nu stiu de cand sunt in spital! De cand sunt aici? Intreb eu asteptand un rasp imediat.
        - De 3 zile...imi raspunde Klaus.

        - Matt poti sa ma lasi putin cu Klaus? Intreb eu....Matt iese fara sa dea vreun raspuns...

         Astept....astept si nu imi spune nimic...nimic....dupa tot ce s-a intamplat el chiar vroia sa plece fara sa imi dea o explicatie..

          - Cine e? Ma aud intreband...nici nu trebuia sa ii dau mai multe detalii ...stia despre ce il intreb...

Red (Românã) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum