Nu am mai auzit nimic de Klaus. A disparut. In schimb, timpul a trecut iar liceul e aproape pe terminate.
E vara. Ma asez cu Elena si Matt pe o banca in fata liceului. Am iesit de la cursuri...ultimele noastre cursuri.- Unde v-ati bagat fisa de inscriere ? Intreaba Matt, care nici nu se gandeste sa plece la facultate mai departe de 15 kilometri de casa.
- La mai multe, raspund eu. Sper la macar una sa intru. Oricum o sa am nevoie si de niste recomandari de la secretariat.
- Hai terminati cu atata facultate de parca va intereseaza, ne intrerupe Elena. Maine faci 18 ani Cleo! Nu te-ai gandit la nimic? Ce iti doresti de ziua ta?
"Mi-as dori sa fie aici! Mi-as dori sa nu ma mai faca sa sufar. L-as ierta, ma jur! Nu l-as mai intreba ce s-a intamplat! L-as tine doar in brate! "
Ma gandesc eu...dar bineinteles ca nu puteam sa spun asta cu voce tare. Ii promisesem Elenei ca nu ma mai gandesc la el. Plus de asta....a trecut 5 luni de cand nu l-am mai vazut. 5 luni in care am plans si nu am mai fost in stare de nimic...dar lui nu i-a pasat.- Cleo daca te hotarasti ce vrei de ziua ta sa ne anunti , spune Cleo apoi il apuca pe Matt de mana si imi fac semn spre mama lui care a venit sa-i duca acasa. Ma pupa amandoi pe obraz si o tulesc.
"Vesnic singura!" Si incep sa rad! Ma ridic si am chef de o plimbare.Ies din curtea liceului si ma indrept spre cofetaria mea preferata. Simt ca imi scade glicemia. Intru si ma asez la o masa asteptand sa vina cineva sa imi ia comanda. Intre timp imi fac de lucru. Imi verific telefonul in cazul in care cineva a avut de gand sa ma contacteze . Nimic. Il pun pe masa si ma autoanalizez. Tenesi roz, picioare nebronzate, blugi scurti, un tricou verde simplu si parul meu rosu, cu aceeasi fata obosita. Ma frec la ochii si imi dau seama ca cineva statea in fata mea de mai mult timp asteptand.
- Scuze spun eu. Nu mi-am dat seama! O prajitura cu multa ciocolata si banane aveti?
El isi intoarce privirea de la carnetel la mine si ramane nemiscat. "Wow" imi spun.- Da da da. Sigur ca avem ! Doar una? Intreaba si isi da un pix in cap dandusi seama ca sunt singura si am fost singura de cand am intrat. Ca sa nu se simta mai prost spunand ca "da" ii zic:
- Doua. Una aici iar pe cealalta la pachet! Ii zambesc si pleaca repede. Arata mai matur ca mine. Cum poate sa se comporte asa? E simpatic. Nu e angajat de mult aici pentru ca eu vin des aici.
Imi vine prajitura si mananc din ea cat mai repede. Observ ca baiatul se schimba. Iese din tura. E momentul perfect.O alta doamna vine sa imi curete masa si sa ii platesc comanda. Imi spune sa astept dupa prajitura la pachet.
Baiatul vine spre mine si imi intinde pachetul cu prajitura. Ramanem amandoi si ne uitam in ochii. Ma topesc. Are un zambet sclipitor si fata lui e foarte calda.
-Cleo! Spun eu...imi pare bine!
-Jack! Spune si imi intinde mana....
CITEȘTI
Red (Românã)
RomanceCleo, Cleo este o fata singura...traieste aceeasi monotonie..insa totul o sa fie cu totul si cu totul alta viata la fiecare capitol. Merita Citita. ❤