« CAPITOLUL XVIII »

29 0 0
                                    

              Trebuie sa sparg petrecerea imi spun in gand. Intru in casa si ii anunt pe toti sa isi stranga lucrurile si sa plece. Fiecare dintre invitati sunt uimiti si revoltati de ceea ce se intampla. Stiu poate ca am facut o graseala dar nu pot sa le arat spectacolul de afara. Sunt in dreptul usii incercand sa  multumesc pe fiecare in parte atunci cand iese si incerc sa ma scuz de cele intamplate.

           -Ce s-a intamplat? Ma intreaba Elena care nu se da batuta sa plece acasa fara explicatii. Ma uit la ea si incerc sa o mint privind-o in ochii aceea albastrii mari si sclipitori.

           - Nu ma simt prea bine , venirea lui Klaus si toate cele nu ma face decat sa ma duc la mine in dormitor si sa dorm. Te rog sa nu te superi pe mine, imi pare rau ca trebuie sa stric petrecerea de la ora asta, spun si ma uit la ceasul meu din piele neagra -02:15-

              - Cum sa ma supar? Imi pare rau pentru tine ca trebuie sa te simti asa. Ma pupa pe obraz si pleaca cu restul de lume.

             Bun, ma gandesc acum ce as putea face cu Jack si Klaus care ma asteapta afara. Strang si fac curat pe canapeaua din sufragerie si il sun pe Klaus sa intre.

             In doua minute Klaus intra pe usa casei mele cu Jack in brate si ii fac semn spre canapea. Acesta il tranteste si incepe sa isi scuture mainile din cauza greutati pe care a carat-o.

             -Nu te mai vaita, spun eu si inaintez spre el cu o carpa stergandu-i sangele de la nas. Nu arata prea bine , ii spun putin ingrijorata.

              -Nu trebuie sa iti faci griji pentru mine.

               -Mda..ca in vremurile vechi... Eu ma duc sa imi fac un dus. Tu stai si il pazesti, spun si ii arunc carpa in mainile lui, deja indreptandu-ma spre scarile ce duc spre dormitorul meu. Simt cum apare o tensiune intre mine si Klaus...

             Ies din dus si sunt imbracata comod, pijamalele mele de vara continand un maieu decoltat si pantaloni scurti mov. As putea sa ma bag in pat si sa trag un pui de somn, dar tenisunea ca un anume cineva este jos ma face sa nu imi doresc decat sa stau cu ochii pe el. Aud un ciocanit usor si ma indrept spre usa dormitorului meu, stiu cine e de aceea ma cuprinde o senzatie de disconfort cand ii zaresc ochii. Ramanem in linistea de mormant amandoi si nu indrezneste nici unul dintre noi sa spuna ceva.

             Intr-un final , inevitabilul are loc si buzele sale coboara peste ale mele cu o apasare disperata. Ii intampin sarutul cu o dorinta , simtind deja cum trupul mi s-a aprins de la prima clipa a contactului. Bratele sale imi captureaza corpul intr-o stransoare mult prea brusca si puternica si, inainte sa imi dau seama spatele imi este izbit de usa acum inchisa si de neclintit.
              Degetele sale preseaza dureros in carnea moale a soldurilor mele , lasand fara indoiala semne , iar buzele sale le topesc pe ale mele sub o ploaie de muscaturi apasatoare. O strangere mult prea dura a coapsei ma face sa eliberez un marait si sa-mi infig unghiile prin materialul tricoului in spatele sau. Gestul ii incurajeaza comportamentul dur si in urmatorul moment imi incrutiseaza fortat picioarele in jurul taliei sale. Ridicata de pe podea , corpul imi face contact cu salteaua patului meu in doar cateva clipe, fiind apoi imobilizata de greutatea corpului lui, dominandu-l fara efort pe al meu.
            
              De indata ce ii pot simti pielea fierbinte frematand sub atingerea palmelor mele , imi folosesc unghiile pentru a zgaria si a marca fiecare loc prin care au trecut degetele mele.
             Buzele lui le gasesc pe ale mele , in timp ce degetele sale continua sa apese violent si cu nevoie de-a lungul intregului meu corp gol.
Klaus nu pierde timp in a scapa de hainele si lenjeria ramase , lasandu-ne pe amandoi complet expusi unul celuilalt.
    
              Isi coboara capul pana ii pot simti respiratia fierbinte alintandu-mi urechea si inima mi-o ia la goana .
         
              -Esti a mea . Niciodata sa nu uiti asta!

              Vreau sa ii demonstrez totala mea acceptare a acestui fapt asa ca imi ridic capul de pe perna si ii soptesc la ureche:

               - Sunt numai a ta.

           Ochii ni se intersecteaza din nou de data asta putand vedea foarte clar dragostea care fierbe nebuna in ei. Buzele ni se intalnesc intr-un sarut tandru si lent spre deosebire de cele salbatice de pana acum si corpurile ne sunt pregatite pentru contopirea totala.

           

Red (Românã) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum