-Esti libera? Vrei sa te ajut? Se ofera Jack sa ma ajute cu pachetul. Iesim din cofetarie si imi dau seama ca stau de vorba cu un baiat care imi place. Ma simt mai plina de viata cat vorbesc cu el.
- Ai terminat liceul aici? Cum de te vad acum la cofetarie? Intreb eu in timp ce ne plimbam pe aleea care ducea spre casa mea.
- Nu am facut liceul aici. In schimb aici sta bunica mea iar verile le petrec mai mereu aici, incercand sa ma angajez si cam asa petrec eu vara.-Anul asta ai terminat? Nu dai mai departe la facultate? Intreb eu...curioasa
-Da..anul asta...dar nu stiu ce sa zic de facultate. Nu am destui bani. Asa ar fi cateva pe lista.
-Sigur trebuie sa mai fie si alta solutie. Plus ca acum esti angajat, ai cat de cat bani. Unde ai vrea sa intri?
-Oxford! Stiu ca poate e pompos....dar acolo vreau..spune el...-Nu e pompos...acolo si eu sper sa intru. Ii adaug eu.
- Oricum e greu! Sa stii, adauga Jack. Eu mereu verile sunt plecat de ai mai si cand ma intorc parca dupa vacanta toata lumea e schimbata si trebuie sa o iei iar de la inceput. E nasol..poate tu nu esti obisnuita.
-Obisnuita? Aici am stat cel mai mult pana acum. Adica 8 luni. In alte parti nici nu imi facea o cofetarie preferata! Si incepem sa radem. Dar o sa fie altfel. Fac 18 ani...nu trebuie sa mai stau dupa tata.Ii explic situatia mea si ma intelege perfect. Totul decurge de parca ne cunoastem de ani buni.
E carizmatic, glumet si mereu cand observa ca nu mai avem despre ce sa continuam pr un subiect il schimba. Face mereu conversatia placuta.
Ajungem la mine. Stiu ca nu e indicat sa il invit la mine dar tare as mai vrea sa stau de vorba cu el.
-Mi-a parut bine sa te cunosc! Spune el si isi lasa capul si privirea in jos. "E asa dulce!" Ma gandec eu.
-Stii? Maine e ziua mea....petrecere la mine la ora 19. Te bagi? Il intreb eu incercand sa par cat mai relaxata rezemandu-ma de tocul usii.
- Mi-ar placea! Poate o sa trec sa te salut..nu cunosc pe nimeni si o sa fie mai ciudat. Imi raspunde el.
- Stai linistit! O sa-i cunosti pe prieteni mei o sa fie super. Iti promit!
Vine mai aproape de mine si imi da un pupic pe obraz. Apoi pleaca in directia opusa de unde am venit noi.
Raman cateva secunde afara langa usa si ma gandesc la Jack...e super dragut! Pentru o secunda m-ar putea face fericita si l-as putea uita pe Klaus...A doua zi:
Ma trezesc binedispusa si nu vreau sa ma dau jos din pat.
-Iubito ?? Buna dimineata raza mea de soare! Intra Jena in camera mea cu o tava plina de bunatati. Ma pupa pe frunte si se ajeaza langa mine. La multi ani, scumpa mea!
-Multumesc enorm Jena! Credeam ca ai uitat!
-Cum sa uit? Esti majora acum! Gata! Fata mare. Si incepem sa radem amandoua. Ai cadoul meu jos si al tatalui tau la fel. Ma rugat sa iti transmit ca nu poate sa ajunga azi.
-Nici nu ma asteptam! Ma mir ca si-a facut timp sa imi trimita un cadou.
-Hai nu mai fi rautacioasa! Mananca-ti micul de jun si apoi pregateste-te. Te astept jos. Ma mai pupa inca o data pe frunte si iese din camera. Trebuia sa ii zic acum de petrecere. Ma bufneste rasul pentru ca singurul meu invitat pana acum este doar Jack...Jack....frumosul Jack....Dupa ce ies din dus ma imbrac cu frumoasa mea rochita de vara albastru-indigo, imi prin parul intr-un coc mai ravasit astfel sa imi scape cateva suvite, zorzonele si imi iau telefonul si imi fac un prototip de invitatie! Trimit tuturor cunoscutilor si gata. Petrecerea e gata. Pe aproape. Am uitat dr Jena. Cobor in bucatarie si pe masa gasesc doua cutiute. Una mai mare si una mai mica. O deschid pe cea mare. E de la Jena . Un set frumos cu un pandativ extraordinar si o rochie bestiala rosie. Parca facuta pentru petrecerea de diseara.
Deschid si cutiuta mica. " Te iubesc! Cu dragoste tati "
Dau biletelul la o parte si dau de niste chei de masina!
-Nu cred ! Ma aud tipand. Ies afara pe veranda si in fata casei mele statea masina mea preferata : Audi R8 Coupe V10 Plus rosie. Simt ca toti nervi pe care ii aveam ca nu era tata langa mine mi se duc. De data asta ai nimerit-o , ma aud strigand . Trebuie sa o gasesc pe Jena sa ii spun de petrecere.
Intru in casa si dau de ea. Ii povestesc ca vreau neeaparat sa tin petrecerea, in schimb ea lejera accepta spunand ca oricum trebuia sa se duca la o prietena de a ei.Totul ramane stabilit. Nu ma pot abtine si ma urc in masina sa dau o tura...
CITEȘTI
Red (Românã)
RomanceCleo, Cleo este o fata singura...traieste aceeasi monotonie..insa totul o sa fie cu totul si cu totul alta viata la fiecare capitol. Merita Citita. ❤