-Dave wychodzę
-jak to? Przecież nawet nic nie zjadłaś. Usiądz proszę.
- no dobrze niech ci będzie -powiedzałam siadając na ksześle obok niego.
- zrobiłem ci kanapki ale nie wiem czy będą ci smakowały.
Popatrzyłam na dwie kanapki które stały na stole.Wziełam jedną i skosztowałam.
-Jest pyszna kochanie dziękuje- powiedzałam mocno go całując.
Ale ja muszę już iść wiesz jakie urwanie mamy teraz w firmie wrócę późno nie czekaj na mnie.-No to może przynajmniej cię odwiozę tak się składa że jadę na spotkanie z kontrachentami w sprawie budowy wieżowca w centrum Londynu bo dzisiaj mamy podpisać projekt.
-No dobrze.
-to w takim razie ubieraj się a ja pójdę po kluczyki.
I wyszedł.
Ja stałam na przeciwko lustra i przymierzałam swój czarny płaszcz który niedawno kupiłam w Reserver.W tym momencie zadzwonił mój telefon.-Halo
-Emily gdzie ty do cholery jesteś! Spotkanie zarządu się rozpoczęło i wszyscy wypytują o ciebie! Co mam im powiedzieć?
-powiedz im ,że spóźnię się trochę bo są straszne korki w centrum.
-Ale wiesz ,że od tego spotkania zależy los firmy?
-Tak wiem dobrze skoro to takie pilne to postaram się dotrzeć tam jak najszybciej. A ty zatrzymaj ich tam ile się da nie wiem zaproponuj im kawę czy coś.
-w porządku ale pośpiesz się.
Rozłączyłam się bo przyszedł Dave.
-Z kim rozmawałaś?
- z Jamsem bo spotkanie zarządu się już zaczęło jedzmy już.
Wsiedliśmy do samochodu i pojechaliśmy.Dave przez cały czas mówił mi żebym się nie przepracowywała bo źle na tym wyjdę.Gdy dajechaliśmy Dave wysadził mnie i pocałował.
-Pa skarbie -powiedzałam przytulając go.
-pa kocham cię.
I wyszłam po drodze weszłam do kiosku i kupiłam gazetę.
To co w niej zobaszyłam przyprawiło mnie o ból głowy.Mojej firmie grozi bankructwo? Jak to możliwe?
Wyciągłam z torebki tabletki na uspokojenie, połknełam dwie i Nerwowym krokiem ruszyłam do firmy.
CZYTASZ
SŁOWA NA WIATR
Mystery / ThrillerEmilly Rouhse dwudziesto dziewięcioletnia pracownica firmy która mieści się w centrum Londynu na ulicy Train Center.Ma kochającego męża Davida. Ale któregoś dnia jej życie wywraca się o 360 stopni.