Episode 10

1.7K 165 9
                                    

(Zawgyi)

"Jaejoongie ငါတို႔ဒီညအျပင္မွာ မုန္႔ထြက္၀ယ္စားၾကမလား..?? ငါေန႔လည္က ခြင့္ေတာင္းၿပီးၿပီ"

"ငါမလိုက္ခ်င္ဘူး ပင္ပန္းေနၿပီ"

အားတက္သေရာေျပာေနတဲ့ Changmin ကို Jaejoong က ခပ္ေအးေအးပင္ျငင္းလိုက္ေတာ့ Changmin အံ့ဩသြားတယ္.... အရင္ကဆို ဘယ္ေလာက္ပင္ပန္းေနပါေစ Changmin ေျပာလိုက္တာနဲ႔ လိုက္ေလ်ာတတ္တဲ့သူက အခုဘယ္လိုျဖစ္ရတာလဲ...

"Waeyo....?? ငါကမင္းလိုက္မွာေသခ်ာတယ္ဆိုၿပီး ၂ေယာက္စာေျပာထားတာ ၿပီးေတာ့ ဒီမွာၾကည့္ ငါရုပ္ရွင္လက္မွတ္ပါ ၀ယ္ထားတာကို"

Changmin က သူ႔အိတ္ထဲက လက္မွတ္၂ေစာင္ကို ထုတ္ျပတယ္... အမွန္က Jaejoong ကို Surprise ျဖစ္သြားေအာင္လို႔ မေျပာပဲေနၿပီး ၿပီးေတာ့မွဆြဲေခၚသြားမလို႔ပါ....

"ငါမွစိတ္မပါတာ အရင္ကမင္းကိုအားနာလို႔သာ လိုက္ေလ်ာေနတာ ငါအခုတကယ္ပင္ပန္းေနၿပီ"

Changmin က Jaejoong ကိုၾကည့္ၿပီး ႏႈတ္ခမ္းဆူကာ စိတ္ေကာက္သလိုလုပ္ေနေသာ္လဲ Jaejoong က မတုန္မလႈပ္ပင္ မျမင္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနလိုက္ေသးတယ္....

"မင္းတကယ္မလိုက္ဘူးေပါ့ ဟုတ္လား...??"

"အင္း ေသခ်ာတယ္"

Changmin လဲ ေသခ်ာသြားၿပီဆိုေတာ့ ဆက္ေျပာမေနေတာ့ပဲ ခ်ာခနဲလွည့္ထြက္သြားကာ ဖုန္းထုတ္ၿပီးနံပါတ္တခုကို ႏွိပ္လိုက္တယ္...

"Hyung ဒီေန႔အားလား Minnie နဲ႔ ရုပ္ရွပ္အတူတူသြားၾကည့္မလား...??"

Jaejoong ကေတာ့ ထြက္သြားၿပီျဖစ္တဲ့ Changmin ရဲ႕ေက်ာျပင္ကို ေငးၾကည့္ေနေလတယ္.... ရင္ထဲမွာနာက်င္မိေသာ္လဲ တခါတေလေလာက္ေတာ့ Yunho ေျပာသလိုမ်ိဳး ကိုယ့္တန္ဖိုးကိုသိေအာင္ ပစ္ထားရမယ္မဟုတ္လား....??

"မင္းက ငါထင္တာထက္ေတာင္ စိတ္မာသားပဲ Junsu ေတာင္မွ မင္းလိုမလုပ္ႏိုင္ေလာက္ဘူး ငါေခၚရင္သူမေနႏိုင္ပါဘူး"

အေနာက္မွာရပ္ေနတဲ့ Yunho က Jaejoong ကိုခ်ီးက်ဴးစကား လာေျပာေနတယ္... အမွန္ေတာ့ Jaejoong စိတ္ေပ်ာ့တာ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ပဲသိတယ္.... အခုလဲ Yunho က အားေပးသလိုေျပာေတာ့ စိတ္ထဲပိုၿပီး၀မ္းနည္းလာတယ္...

CIRCLE [Completed]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora