Episode 21

2.3K 186 35
                                    

(Zawgyi)

Gwangju ၿမိဳ႕ေလးကို Yunho ေျခခ်မိတာနဲ႔ လတ္ဆတ္တဲ့ေလထုကို အရင္ဆံုးရွဴရႈိက္မိလိုက္တယ္.... လမ္းမွာစံုစမ္းရသေလာက္ကေတာ့ ဒီၿမိဳ႕မွာမိဘမဲ့ေက်ာင္းဆိုလို႔ တေက်ာင္းတည္းသာရွိတယ္တဲ့ေလ... ၿမိဳ႕အစြန္ဘက္က ဘုရားေက်ာင္းနားမွာဖြင့္ထားတဲ့ ထိုမိဘမဲ့ေက်ာင္းေလးက ေတာ္ေတာ္ေလးေတာင္သက္တမ္းရွည္ၾကာခဲ့ၿပီ...

Yunho ကုန္းအျမင့္ေလးေပၚမွာတည္ရွိေနတဲ့ ဘုရားေက်ာင္းေလးေပၚကို တလွမ္းခ်င္းတက္လာခဲ့လိုက္တယ္... ဘုရားေက်ာင္းဆီကပ်ံ႕လြင္လာတဲ့ ေခါင္းေလာင္းထိုးသံကလဲ နား၀င္ပီယံရွိလွေသးတယ္... ကုန္းအျမင့္ေပၚက ဘုရားေက်ာင္းေရွ႕ေျမကြက္လပ္ ျမက္ခင္းက်ယ္ႀကီးေပၚမွာ ေျပးလႊားကစားေနတဲ့ အရြယ္စံုကေလးငယ္ေလးေတြ....

"တေယာက္မွမေျပးၾကနဲ႔ မိလို႔ကေတာ့ေနာ္"

"ခိခိ မေၾကာက္ဘူး ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ရေအာင္လိုက္ဖမ္းေလ"

Yunho အခုမွပဲ ရင္ထဲကအပူလံုးႀကီးက်သြားေတာ့တယ္... ကေလးေတြၾကားထဲမွာ အတူတူေရာကစားေနတဲ့ ကေလးဗိုလ္ႀကီးက သူအရမ္းခ်စ္ရတဲ့ Kim Jaejoong ပဲေလ... မ်က္လံုးမွာအ၀တ္စည္းထားၿပီး လက္မွာလဲပုဝါတစကိုကိုင္ကာ သူ႔ကိုပတ္ေျပးေနၾကတဲ့ ကေလးေတြကိုလိုက္ဖမ္းေနတဲ့ Jaejoong က ခုေတာ့လဲလြတ္လပ္ေပါ့ပါးေနပံုပါပဲ...

"ဒီပုတက္တက္ကေလးေတြ ေတာ္ေတာ္ဖမ္းရခက္ေနပါလား"

ကေလးပဲအရပ္ပုမွာေပါ့ Jaejoong ရယ္... သူကလဲေတာ္ေတာ္ရွည္တာဆိုေတာ့... အဖြဲ႕၀င္၃ေယာက္ထဲမွာ သူအရပ္အပုဆံုးကို... ကေလးေတြကလဲသူ႔ကို လာတို႔ထိၿပီးစလိုက္ ထြက္ေျပးလိုက္နဲ႔ ရယ္သံေလးေတြစည္ေ၀ေနေလတယ္...

Yunho ေရွ႕တိုးသြားေတာ့ ကေလးေတြရုတ္တရတ္အံ့ၾသၿပီး အသံေတြတိတ္က်သြားတယ္... Yunho က ႏႈတ္ခမ္းေပၚလက္ညႇိဳးတေခ်ာင္း ကန္႔လန္႔ျဖတ္တင္ကာ တိုးတိုးေနဖို႔အခ်က္ျပလိုက္တယ္... လိမၼာသိတတ္တဲ့ကေလးေတြကလဲ သူ႔သေဘာအတိုင္း အကုန္ျပံဳးစိစိနဲ႔အသံတိတ္ေနၾကတယ္ေလ...

"Yahh ဘယ္ေရာက္ကုန္တာလဲ အသံေပးၾကေလ"

အသံေတြတိတ္ဆိတ္သြားေတာ့ Jaejoong လွမ္းေအာ္ရင္း မသကၤာေတာ့လို႔ သူ႔မ်က္လံုးမွာစည္းထားတဲ့အ၀တ္ကို ဆြဲဖယ္ဖို႔ႀကိဳးစားစဥ္ အေနာက္ကေနတစံုတေယာက္ရဲ႕ သိုင္းဖက္ျခင္းကိုခံလိုက္ရ၍ လက္ေတြရပ္တန္႔သြားရတယ္...

CIRCLE [Completed]Where stories live. Discover now