Episode 14

1.7K 183 27
                                    

(Zawgyi)

"သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲဟုတ္လား...??"

Jaejoong ရဲ႕တအံ့တဩေရရြတ္လိုက္တဲ့စကားကို Yuchun က ေခါင္းညိတ္ျပလိုက္ေတာ့ မနီးမေဝးမွာထိုင္ေနတဲ့ Changmin ကပါ မေက်မနပ္နဲ႔မ်က္ေမွာင္ၾကံဳ႕ၿပီးၾကည့္လိုက္တယ္..

"မင္းတို႔ႏွစ္ေယာက္က အျမဲတတြဲတြဲေနေနေတာ့ ပရိသတ္ေတြက တြဲေနၿပီလို႔ထင္ေနၾကတာေလ အဲဒီ့ေတာ့သူတို႔ေတြကို ျပန္ရွင္းျပရမွာေပါ့ တကယ္ဟုတ္မဟုတ္ဆိုတာ"

Jaejoong အၾကပ္ရိုက္ေနၿပီ... Changmin က အဲလိုမ်ိဳးလူသိမယ့္ကိစၥဆို ေရွာင္ခ်င္တယ္ေလ..  အခုလဲ သူဘယ္လိုမွသေဘာတူမယ္မထင္... Jaejoong အတြက္ကေတာ့ ကိစၥမရွိပါ... Chanhmin နဲ႔တြဲေနတာလူသိမွာကို ေၾကာက္ရြံ႕စိတ္တခါမွ မျဖစ္ခဲ့ဖူးဘူး... ဒါေပမယ့္ Changmin ကေတာ့....

"ဘယ္ေတာ့လုပ္ၾကမွာလဲ စီစဥ္လိုက္ေလ"

Changmin ရုတ္တရတ္၀င္ေျပာေတာ့ Jaejoong တအံ့တဩနဲ႔ လွည့္ၾကည့္လိုက္မိတယ္... Changmin ကေတာ့ ပကတိတည္ၿငိမ္ေနတယ္... Jaejoong သတိထားမိသေလာက္ Changmin ခုတေလာသူ႔ရဲ႕ ကေလးဆန္တဲ့အမူအရာေလးေတြ ေပ်ာက္ဆံုးေနတာကိုပဲ...

"ဒါဆိုလဲ Hyung မနက္ျဖန္မနက္ ၁၀နာရီေလာက္ စီစဥ္လိုက္မယ္ အဆင္ေျပလား...??"

Jaejoong ဘာမွျပန္မေျပာရေသးခင္ပဲ Changmin က ေခါင္းေတြစြတ္ညိတ္ျပေနတယ္... သူ႔ပံုစံက ျမန္ျမန္ၿပီး ၿပီးေရာဆိုတဲ့သေဘာမ်ိဳး ပိုသက္ေရာက္ေနသလိုပင္...

Yuchun ျပန္သြားေတာ့မွပဲ Jaejoong က Changmin နားသို႔ တိုးကပ္လာကာ သူသိခ်င္တာကိုေမးမိတယ္...

"Minnie ahh ဘာလို႔လက္ခံလိုက္တာလဲ ငါတို႔ဟိုေရာက္ရင္ ဘာေျပာမွာလဲ....??"

"ေရွာင္လႊဲေနလို႔မွမရတာ Joongie ရယ္ တခ်ိန္ခ်ိန္က်ရင္ ဒါေတြကေျဖရွင္းရမွာပဲ ကိုယ္တို႔က Idol ေတြျဖစ္ေနေတာ့ သူတို႔အေနနဲ႔ ကိုယ္တို႔ဘာလုပ္လုပ္ စိတ္၀င္စားေနမွာေပါ့"

Jaejoong ထင္တာက Changmin စိတ္ဆိုးမယ္လို႔ေလ... အခုက်ေတာ့လဲ အဆင္ေျပေနတာပဲ... ဒါေပမယ့္သူတို႔ဟိုမွာ ဘယ္လိုေတြေျဖရမလဲဆိုတာကေတာ့ ႀကိဳတိုင္ပင္ထားရမွာေပါ့...

"ငါတို႔ဘယ္လိုေျပာၾကမွာလဲဟင္  Minnie...??"

Jaejoonhg ေမၽွာ္လင့္ခ်က္အနည္းငယ္ေၾကာင့္ မ်က္၀န္းေလးေတြ အေရာင္တလက္လက္ေတာက္ပေနေလတယ္... ဒါေပမယ့္ Changmin ကေတာ့ Jaejoong ဘက္ကို လွည့္ေတာင္မၾကည့္ခဲ့..

CIRCLE [Completed]Where stories live. Discover now