Episode 15

1.8K 170 22
                                    

(Zawgyi)

သီးသန္႔အ၀တ္လဲခန္းထဲမွာ ထိုင္ေဆြးေႏြးေနၾကတဲ့ ေကာင္ေလးႏွစ္ေယာက္... တေယာက္ရဲ႕မ်က္ႏွာက ပကတိတည္ၿငိမ္ေနၿပီး ေနာက္တေယာက္ကေတာ့ မ်က္ရည္ေတြနဲ႔ျမင္မေကာင္း...

"Minnie ahh ငါ့ကဘာဆက္လုပ္ရမွာလဲ ေျပာစမ္းပါ ဟမ္"

Jaejoong အားမလိုအားမရနဲ႔ Changmin ရဲ႕ လက္ေမာင္း၂ဖက္ကို ဆုပ္ကိုင္ကာေျပာေနတယ္... Changmin ကေတာ့ သူနဲ႔ပင္မဆိုင္သလို သူ႔ကိုမေျပာသလိုနဲ႔ ခပ္ေအးေအးပင္...

"ငါ့ကိုေသသြားတာ ျမင္ခ်င္လို႔လား Minnie...??"

Jaejoong အရမ္းခံစားေနရတာ ခံစားလာမိေတာ့ Changmin လဲ ၿငိမ္မေနႏိုင္ေတာ့... ၾကာရင္ငိုေနရင္းနဲ႔ Jaejoong တခုခုျဖစ္သြားႏိုင္တယ္ေလ...

"မင္း ဘာျဖစ္ခ်င္တာလဲ Joongie ငါ့ကိုေျပာ"

"ငါျဖစ္ခ်င္တာ....?? ငါဘာျဖစ္ခ်င္လဲ မင္းသိသင့္တယ္ေလ ဒါမွမဟုတ္ မသိသလို လုပ္ေနတာလား...??"

Changmin သက္ျပင္းခ်လိုက္ရင္း Jaejoong ရဲ႕ပါးေလးႏွစ္ဖက္ကို ခပ္ဖြဖြကိုင္ကာ မ်က္ရည္ေတြကို သုတ္ေပးလိုက္တယ္... တအားငိုထားေတာ့ မ်က္ႏွာေလးကိုရဲတြတ္ေနတာပဲ.. အဲဒါေၾကာင့္ ခုနကတုန္းက Changmin မ်က္ႏွာလႊဲထားတာ... တကယ္မျမင္ရက္တာပါ Jaejoong ငိုေနတာကို....

"အခုသိသြားၿပီမလား ငါကမင္းကိုအစားထိုးထားတယ္ဆိုတာ အဲဒီေတာ့ဆက္ဆံုးျဖတ္ရမယ့္သူက မင္းပဲေလ"

"Minnie ahh ငါ....ငါ ေမၽွာ္လင့္လို႔ရေသးလား.....??"

အစားထိုးခံရတာသိရင္ ေဒါသတႀကီးေပါက္ကြဲရမယ့္အစား ခုလိုေမးလိုက္တာက Changmin ရင္ထဲမွာ နင့္ခနဲျဖစ္ေအာင္ ခံစားေစတယ္... စိတ္ကိုမထိန္းခ်ဳပ္ႏိူင္ခင္မွာပင္ Jaejoong ကို ရင္ခြင္ထဲဆြဲဖက္ထားလိုက္တယ္..

"Miyahae ငါ အရမ္းမွားသြားတယ္ မင္းငါ့အေပၚဒီေလာက္ေကာင္းတာကို ငါကေတာ့ မင္းကိုရက္စက္မိေနတယ္"

ေခ်ာ့ကာမွပိုငိုခ်င္တယ္ဆိုသလို Jaejoong ကိုယ္ေလးက  Changmin ခပ္တင္းတင္းဖက္ထားတဲ့ၾကားက တသိမ့္သိမ့္တုန္တဲ့ထိ ျဖစ္ေနတယ္... နဂိုတည္းကစိတ္ေပ်ာ့တဲ့ Changmin လဲ တင္းမထားႏိုင္ပဲ မ်က္ရည္ေတြအလိုလိုက်လာမိတယ္...

CIRCLE [Completed]Onde histórias criam vida. Descubra agora