Episode 13

1.8K 169 28
                                    

(Zawgyi)

Studio ထဲကို Yuchun ေရာက္ေတာ့ မနက္9နာရီခြဲလုလုျဖစ္ေနၿပီ.. မေန႔က Junsu နဲ႔ေလၽွာက္လည္ၾကရင္း အေပ်ာ္ေတြလြန္ေနတာ မနက္အိပ္ယာထေနာက္က်ေတာ့ အလုပ္၀င္တာပါ ေနာက္က်ၿပီေလ..

Junsu ကေတာ့ ဒီေန႔အတြက္ Schedule မရွိတာေၾကာင့္ ခုထိေတာင္အိပ္ယာက ႏိုးေသးပံုမေပၚ... သူႏိုးလာလို႔ Yuchun ပို႔ထားတဲ့ Message ကိုျမင္ရင္ ေသခ်ာေပါက္ Reply လုပ္မွာပါ.. အရမ္းခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတဲ့ကေလးေလး... အခုထိခ်စ္သူေတြလို႔ တိတိက်က်ေျပာလို႔မရေသးေပမယ့္ အေျခအေနကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလးေကာင္းေနတာပဲ..

အေတြးေလးနဲ႔တင္ ၾကည္ႏူးေနတဲ့ Yuchun... Studio ထဲလဲ ၀င္လိုက္ေရာ ဓာတ္ပံုရိုက္ကူးေနရင္း အ၀တ္လဲဖို႔ခဏနားေနတဲ့ Ricky ရဲ႕မ်က္ေစာင္းက ဒိုင္းခနဲကိုေရာက္လာေရာ...

"မန္ေနဂ်ာတေယာက္လံုးျဖစ္ၿပီး ဘာလို႔ေနာက္က်ေနတာလဲ"

သူကပဲေျပာရေသး.. Yuchun မန္ေနဂ်ာလုပ္လာတာၾကာၿပီ.. Yunho လို တိက်ျပတ္သားလြန္းတဲ့သူကေတာင္ Yuchun ကိုဆို ရိုရိုေသေသပင္ ဆက္ဆံတာ.. အခု Ricky နဲ႔က်မွပဲ နည္းနည္းေတာင္အမွားမခံ..  Yuchun ကလဲ ဒင္းေလာက္ကို စိတ္ကူးထဲေတာင္မထည့္..

"ဘယ္သူကမင္းရဲ႕မန္ေနဂ်ာ ျဖစ္ခ်င္လို႔လဲ မင္းဘာသာငါ့ကို အတင္းအၾကပ္ မန္ေနဂ်ာအျဖစ္ ဆြဲခန္႔ထားတာမဟုတ္ဘူးလား"

Yuchun ခ်က္က်လက္က် ျပန္ေျပာလိုက္ရင္း ခံုတခံုမွာေစြ႕ခနဲ၀င္ထိုင္ကာ အသင့္ေတြ႕တဲ့အေအးဘူးကို ေဖာက္ေသာက္လိုက္ေတာ့ Ricky မေနႏိုင္ေတာ့ပဲ ခ်က္ခ်င္းပင္မ်က္ႏွာခ်ိဳလာေသြးေတာ့တယ္...

"Hyung ကလဲ စိတ္ႀကီးပဲ ကိုယ့္ညီေလးက စတာကို"

"အဲဒါေၾကာင့္မင္းရဲ႕မန္ေနဂ်ာမလုပ္ခ်င္တာ ခုတမ်ိဳးေတာ္ၾကာတမ်ိဳး"

"Hyung......!!!!!!"

Ricky မေက်မနပ္နဲ႔ေအာ္လိုက္တဲ့အသံကို Yuchun မၾကားသလိုလုပ္ေနရင္း လက္ထဲမွာကိုင္ထားတဲ့ဖုန္းက ျမည္လာ၍ Caller ကိုလွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ ခ်က္ခ်င္းပင္ Yuchun ရဲ႕မ်က္ႏွာျပံဳးသြားရတယ္..

"ႏိုးၿပီလား Suuie...??"

"Nae Hyung ကအလုပ္ထဲေရာက္ေနၿပီလား..??"

CIRCLE [Completed]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora