Episode 19

1.9K 172 36
                                    

(Zawgyi)

ဒီေန႔လဲ Jaejoong အရမ္းမုန္းတဲ့ Photo shooting ႀကီး ရွိေနတယ္... အရင္ကလို အစစအရာရာစီစဥ္ေပးတဲ့ Yuchun Hyung မရွိေတာ့ နည္းနည္းေတာ့ဒုကၡေရာက္တာေပါ့... ပိုဆိုးတာကအခုက Yunho နဲ႔အတူတူ couple ဓာတ္ပံုေတြရိုက္ရမွာေလ...

မေန႔ကလဲအခ်ိဳရည္ေၾကာ္ျငာဆိုၿပီး ရိုက္ခဲ့ရေသးတယ္... အဲဒါကေတာ့သိပ္မထူးဆန္းပါဘူး... ေက်ာင္းသားႏွစ္ေယာက္ပံုစံ သရုပ္ေဆာင္ရေတာ့ အခက္အခဲသိပ္မရွိ... ဒီေန႔ဓာတ္ပံုရိုက္တာက ဘာ Post ေတြ လာဦးမလဲမသိ...

"Jaejoong အဆင္ေျပရဲ႕လား....??"

Yunho ကေတာ့ မနက္တည္းကရႊင္ရႊင္ပ်ပ်သိပ္မရွိတဲ့ Jaejoong ကိုအားေပးသလိုလိုနဲ႔ ပခံုးကိုလာဖက္လိုက္တယ္.. Jaejoong လဲ ေခါင္းပဲညိတ္ျပလိုက္တာေပါ့.. Yunho ရွိေနတာသိပ္ၿပီးေတာ့ စိုးရိမ္စရာေတာ့မရွိပါဘူးေလ....

Ent. ထဲကို၀င္တာနဲ႔ ထံုးစံအတိုင္းမ်ားျပားလွတဲ့ လူအုပ္ႀကီးကို ျဖတ္ေက်ာ္လာရတယ္... လံုျခံဳေရးေတြေၾကာင့္အရင္လို တိုးေဝွ႕မေနရေတာ့ေပမယ့္ ေဘးကေနေအာ္ဟစ္အားေပးရင္း ဓာတ္ပံုေတြတဖ်တ္ဖ်တ္ရိုက္ၾကတာကိုေတာ့ Jaejoong က်င့္သားမရေသးပါ...

"ေရာက္လာၾကၿပီလား Studio 5 ထဲ သြားလိုက္ၾကေနာ္"

အေပါက္၀မွာရပ္ေနတဲ့ တာ၀န္ရွိသူတေယာက္က လမ္းညႊန္ေပးလိုက္လို႔ Yunho နဲ႔ Jaejoong လဲ သူေျပာတဲ့ Studio 5 ကို သြားလိုက္ၾကတယ္... Jaejoong ကေတာ့ စိတ္လႈပ္ရွားေနေတာ့ သူ႔လက္ေတြကိုသူ အခ်င္းခ်င္းပြတ္သပ္ေနတယ္....

"ဒီမွာမင္းတို႔၀တ္ဖို႔အ၀တ္အစားေတြ"

အ၀တ္အစားကအစ စီစဥ္ေပးတယ္ဆိုေတာ့ Jaejoong သေဘာက်သြားတယ္... သူထင္တာက အ၀တ္လဲခန္းကေန ကိုယ့္ဘာသာအဆင္ေျပတာ ယူ၀တ္ရမွာလို႔ေလ... အခုေတာ့သူတို႔က အကုန္အဆင္သင့္စီစဥ္ေပးသားပဲ... Yunho ကလဲ သူ၀တ္ရမယ့္အ၀တ္အစားကို ေသခ်ာအကဲခတ္ေနတယ္...

"Jaejoong ငါတို႔ႏွစ္ေယာက္ကဆင္တူပဲ"

သူေျပာမွ Jaejoong လဲ သတိထားမိသြားေတာ့တယ္... ဟုတ္သားပဲ Couple ဆိုမွေတာ့ ဆင္တူေတြ၀တ္ရေတာ့မွာေပါ့... အရင္ကေတာ့ ၃ေယာက္ဆင္တူေတြ၀တ္ေနက်က မထူးဆန္းေတာ့ေပမယ့္ အခုႏွစ္ေယာက္တည္းအျပင္ Couple ေတြလို႔ လူတိုင္းသိထားၾကေတာ့ Jaejoong စိတ္ထဲတမ်ိဳးႀကီးျဖစ္ေနမိတယ္....

CIRCLE [Completed]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin