Notă: Aceasta carte NECESITA EDITARE. Se vor schimba cateva lucruri, asa ca nu ma strangeti de gat daca gasiti cate ceva de prost-gust. Multumesc.
-O Doamne, O Doamne, O NUUUUU!!!! o fir-ar!!! Alibaba eşti un ticălos!!! Trebuia să o săruţi pe Morgiana!! Te place, tu happy-go-lucky idiot care eşti!!
O fir-ar! Iar am ţipat. Era ora două, maine aveam şcoală. Am închis repede ecranul ipad-ului dar era prea tarziu, sora mea deja deschise uşa camerei mele.
-Iar te uiţi la porcăriile alea?
-Nu sunt porcarii!! am ţipat eu.
-Mda.. Cum zici tu, ciudato! a spus sora mea mai mare. Dacă nu te culci acum îi spun mamei că iar te uitai l desenele alea animate.
-Nu sunt desene animate! Daca te-ai uita la Death Note, de la episodul 3 nu mai înţelegi nimic! E un anime foarte complex şi făcut doar pentru oameni deştepti, nu aşa ca tine!
-Hai, mişcă-te la culcare! spuse ea şi îmi luă ipad-ul din mana. Ăsta il păstrez eu până mâine dimineaţă. Noapte bună! spuse şi închise uşa în urma ei.
Arggghh.. Ăsta e lucrul pe care îl urasc la ea. Urăşte anime-urile. Huăăă!!
M-am întins în pat şi am început să mă gândesc cum ar fi să fac parte din lumea Anime-urilor. Oare ce personaj aş fi? Hmm.. Erza din Fairy Tail, Misaki din Kaichou wa Maid-Sama! sau poate Mikasa din Shingeki no Kyojin? Sau Asuna din SAO sau Bell din Blood Lad sau Kirigiri-san din Danganronpa? Sau... of! las-o baltă! Indiferent câte personaje ştiu, nu o să fiu vreodata din lumea lor..
A! Şi cred că vă întrebaţi acum: "Dar cine naiba e Alibaba sau Morgiana??", de care v-am vorbit la început. Majoritatea dintre voi s-ar putea să ştie Anime-ul ăsta genial, pe care vi-l recomand cu dragă inimă, mai ales pentru cei care preferă genul Shounen, dar e ok şi pentri ceilalţi, credeţi-mă! (♥-♥) Se numeşte Magi: The Labyrinth of Magic, şi are două sezoane, al doilea se numeşte Magi:The Kingdom of Magic. Merită să vă uitaţi! Revenind..
Aşa că am închis ochii.. Mâine e o nouă zi de scoală, huh? Mai bine spus, liceu. Din nou, o să fiu văzută gen o fată normală, dar care are o pasiune pentru anime-uri. Mda.. e adevarat da' nu-i bai.
Am deschis ochii. Era dimineaţă. Prima zi de clasa a zecea. Interesting...
M-am ridicat în capul oaselor în pat şi m-am întins. M-am ridicat şi m-am uitat în oglindă. Dap. Aceeaşi eu. Păr incredibil de încurcat, de culoarea şaten super închis, ochi caprui-închis mari, şi corpul meu subţire, pe care multi îl invidiau, dar sincer pe mine nu mă dă pe spate. Am deschis dulapul şi mi-am luat o bluză înflorată, un pulovăraş bej, jeansi bleu-marin şi mi-am luat în picioare perechea de converse rosii. Drăguţ, nu? M-am pieptănat, am aruncat ici-colo puţin machiaj nu foarte strident şi: Voilà!
-------
Asta e primul capitol.. e mai mult o introducere practic. Va invit sa apasati pe Like si de ce nu, sa lasati un comentariu. :*
P.S.: La sfarsitul fiecarui capitol voi pune o intrebare, la care mi-ar face placere daca ati raspunde ^.^
INTREBAREA CAPITOLULUI: Care este personajul vostru preferat masculin? (nu spuneti ca sunt o pervy sau cv, sunt doar curioasa) :))
Sayonara!!
CITEȘTI
Doza de Anime-uri
Fanfiction*NECESITA EDITARE* Anime-uri. Asta e tot ce am in cap. Insa, un caiet imi schimba viata. Ce caiet? Ei bine, unul care poate sa aduca personajele din Anime World in lumea noastra. Pare ca un vis devenit in realitate, asa-i? Ei bine, nu e chiar placut...