Capitolul 13

677 51 37
                                    

    Eu si Natsu ne uitam confuzi unul la altul, nestiind cum sa reactionam.

    Am bagat nasul pe usa catre toaleta fetelor, dar nu am observat pe nimeni. Unde au disparut? Am intrat in incapere si nu era nimeni si nimic, de parca s-ar fi evaporat ca un magician din ala nebun.

    -Unde naiba s-au dus? a murmurat Natsu confuz ca o oaie in desert.

    -De unde crezi tu as putea stii eu? am murmurat si eu la randul meu. Sigur asta nu a fost doar imaginatia mea. Natsu, tu du-te dupa Erika, eu ma duc la ore. Am nevoie de prezenta, altfel am nota scazuta la purtare, am spus vizibil enervata.

     -Ok.. Ma duc! tipa Natsu si iesi pe usa ce ducea spre hol.

     -hihihihi~

     Ce papadia mea a fost asta?!

     Semana mai nult cu un ras de copil, doar ca nu era al unui copil mai mult ca sigur. Tonul pitigaiat se transforma usor intr-unul gros, ce iti facea coloana sa tresara usor datorita unui fior ingrozitor. Rasetul ma ingrozea. Ma speria.

      Deodata, usa unei cabine din toaleta fetelor s-a deschis brusc, iar odata cu ea inimia mea speriata facuse in pantaloni de frica, simteam cum mai are putin si imi sare din piept, ca mai apoi sa o alerg.

       Apoi si-a facut aparitia o fantoma. O fantoma-fluture ca cea din Noragami. Mda. Puteam sa jur pe sfanta papadie ca o sa mor aici. Wow. Pana acum credeam ca o sa mor inconjurata de lumea care ma iubeste, inconjurata de curcubee si unicorni,  dar se pare ca o sa mor in toaleta. As fi vrut "cu siguranta" sa inchiriez o incapere plina de WC-uri ca mai apoi sa dau ortu' popii in toaleta.

     Ma uitam ingrozita la "fiinta"-fantoma care se afla in fata mea. Cred ca merita sa incerc sa ma salvez. Asa ca, de ce nu..

      Am luat-o la sanatoasa iesind din camera cu toalete, pe holul infricosator de pustiu, cu chestia aia monstroasa pe urmele mele, uitandu-ma din cand in cand in spate.

      Fir-ar ea de chestie formata din ectoplasma, chiar nu oboseste si ea odata?

      Alergam pe holurile scolii, ca si cand as fi fost la vreun maraton. De parca viata mea ar depinde de asta. Stai.. de fapt chiar depinde.

     Atunci mi-am dat seama de ceva. Am bagat mana in buzunarul pantalonilor sperand sa gasesc ceea ce cautam.

     Am scos rapid o moneda de 5 yeni in timp ce alergam ca o maimuta dupa niste banane intr-o jungla, apoi am rostit grabita.

      -Zeule Yato, misca-ti fundul ala de urangutan si treci incoace si scapa-ma chestia aia! am tipat sperand sa mi se indeplineasca dorinta.

      Sunetul pe care il scotea chestia aia a incetat, iar inainte se auzisera niste taieturi.

      M-am oprit si m-am intors sa vad ce se intamplase.

      Yato se afla in locul chestiei fluturo-fantoma, tinandu-si mandru Intrumentul Divin.

      Am zambit usurata vazand ca e aici si in primul rand, ca nu am fost devorata de fluturo-fantoma.

      -Yato! am tipat bucuroasa. Multumesc! i-am spus aruncandu-i moneda de 5 yeni. Esti sigur ca iti ajunge? am ras.

      A prins moneda si apoi a facut fata unui copil care tocmai primise o acadea gratis.

      -Sunt sigur! spuse fericit, investigand moneda.

      M-am apropiat de el si i-am intins mana.

      -Eu sunt Akira, am spus prietenoasa.

Doza de Anime-uriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum