Capitolul 10

697 50 39
                                    

   Erika nu mai scose nici un sunet, dar am tăiat eu tăcerea.

   -Deci? Ce facem?

   -Nu.. nu ştiu.. a spus Erika confuză. Lasă-mă să discut puţin cu Natsu, pănă se duce în lumea anime-urilor. Te sun eu după.

    -Ok.

    Am auzit sunetul unui apel ce tocmai se terminase, aşa că am lăsat telefonul de la ureche. M-am ridicat şi mă legănam alene catre dulapul ce acum parea aşa de departe.

    Într-un final, după ce mă mişcasem ca un melc care căra pietre de moară în spinare, mi-am scos pijamaua de vară din dulap, cea albastră, şi m-am aruncat în pat. Ce bine şi cald era! Şi mai ales confortabil, să nu uităm de confortabil.

    Apoi, oboseala de peste zi a început să se piardă usor, până dimineaţă.

    Am deschis ochii încet, nu care cumva să mă incomodeze lumina. M-am ridicat uşurel din pat, uitându-mă la ceasul de pe noptiera ce indica ora 7:10. Era bine. La 8 trebuia să fiu la liceu, fac 20 minute până acolo.

    Mi-am pus perechea de pantaloni bleu-marin, cu o nuanţă de violet, un tricou cu un model simplu, draguţ. Am vizitat baia pentru câteva minute, timp in care am aruncat si putin machiaj ici-colo.

     M-am intors in camera, si am inceput sa imi pregatesc ghiozdanul. Stiu ca e supertarziu pentru facut ghiozdanul, dar ehh! Mai bine mai tarziu decat niciodata, asa-i?

     Am inceput sa caut disperata caietul ala "magic", in momentul in care mi-am dat seama ca nu il gaseam. Iar a disparut? Ce naiba? Nu are cum sa plece de nebun, decat daca ar face picioare si ar pleca de buna-voie pe geam, si nu cred ca e cazul, asa ca e exclus.

     Singura explicatie mai logica ar fi ca cineva a fost aici, si l-a luat. Trebuie sa il gasesc. Ooo!!! Nuuuu!! Erika! Trebuia sa ma sune aseara.

     Am luat telefonul si am vazut trei apeluri pierdute de la Erika. Fir-ar! Am sunat dar.. nu a raspuns. Cine stie? Poate doarme.

     Am deschis dulapul in care imi tin cartile si...

     -Aaaa!!!

     Acolo dormea Kuro, familiarul lui Rin din Ao No Exorcist. Am facut ochii cat cepele, si mica pisicuta demon s-a speriat si a iesit rapid pe geam scotand sunetul ala ciudat, ca si atunci cand Shiro a murit.

   M-am dus ingrozita pe fereastra si am observat in curtea casei mele o pisica gigantica. Era Kuro. Oare am suparat-o? Am trezit-o? Ce naiba i-am facut?

    In urmatoarea secunda am fost data la o parte din fata ferestrei, observand silueta care ma impinsese si sari pe geam.

    Stai.. Era cumva...?

    -Rin??? am tipat eu socata. Rin din Ao No Exorcist?

    Era el. Se intoarse spre mine si imi zambi.

    -Da, eu sunt.

     Si apoi mangaie pisica demon care isi reveni la normal. O lua in brate si dadu sa plece, insa l-am intrerupt.

     -Stai!

     -Da? spuse el oprindu-se.

     -Stii cumva unde e Natsu?

     -Natsu?

     -Da! Din Fairy Tail.

     -Pai.. stai sa vedem.. Un tip cu par roz, cu fata ciudata si pisica zburatoare? Da. A! Mi-am amintit! I-am vazut cam la doua strazi distanta de aici, cu inca o fata cu par saten.

      -Ce? Merg la scoala? Ce naiba au in gand?

       Rin dadu din umeri si pleca.

      -A! Arigatou gozaimasu! am tipat eu, fara sa primesc un raspuns.

      Mi-am infascat ghiozdanul si am zbughit-o pe scari, apoi trantind usa de la intrare.

      Am inceput sa alerg, dar apoi am zarit ceva ce mi-a taiat cheful de orice.

    Era "Anime Time", acolo, in mijlocul strazii. Ce papadia mea cauta aici?

------

      Si.. aici e capitolul 10!!! Sper ca v-a placut si multumesc din suflet ca imi cititi cartea.

      Si.. *tobele*

      VA MULTUMESC ENORM PENTRU CELE 1.19 K de lecturi!

       Fara voi nu ajungeam aici, nu imi lasam imaginatia sa zburde in modul asta.

       Le multumesc si celor care au lasat un comentariu care m-a facut sa zambesc, si celor care au indraznit sa apese butonul cu "vot"! ♥♥

INTREBAREA CAPITOLULUI: Care este opening-ul vostru preferat?

    Astept raspunsuri, si nu uitati sa lasati un vot si sa va luati in continuare "Doza de anime-uri!"

P.S.: Imi pare rau ca an postat asa tarziu, am avut simularile.

Doza de Anime-uriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum