Stai. Cum de nu am observat pana acum?
-A-Alex.. am murmurat dupa un timp de tacere. Tu esti, esti.. UN IDIOT! am tipat cat sa ma auda toata Terra.
-Pft! a murmurat. Tu-tu.. esti o ciudata! Stai si te gandesti mereu la Anime-uri! Ce e asa interesant la ele, nu pot sa vad si daca o sa imi faci un intreg filmulet despre istoria lor.
Mda.. asta da insulta, asa-i?
-Esti un dobitoc!! am tipat infuriata.
-Mai bine decat sa fiu o gogoasa infuriata asa ca tine!
-Nu sunt o gogoasa! am zis printre dinti trecand pe langa el, continuandu-mi drumul spre aiurita de scoala.
-Daca nu esti o gogoasa, atunci de ce esti asa umflata? zambi el.
-Deja intreci limita, Alex.
-Nu-mi pasa! M-am saturat pana peste cap sa iti mai inghit obsesia despre anime-uri!
-Pft! Bine!
-Bine!
-Bine!
-Bine! am tipat la unison.
Am marit pasul, incercand sa-mi stapanesc lacrimile. Ne certam mereu. Din lucruri banale. Si de fiecare data ne impacam. Dar acum.. a fost diferit.
M-am intors si l-am vazut cum venea si el incet catre scoala.
-A! Fuyumi pare o fata draguta! Incearca sa nu o bagi in pat asa repede, i-am zis zambind fals.
-Ce ai zis? a spus Alex printre dinti.
Nu am mai raspuns la intrebare si am luat-o la goana. Scuze, dar nu stiu ce ai in capul ala de popandau ratacit in mijlocul padurii, Alex.
*
M-am asezat in banca si mi-am infipt castile in urechi. Ma uitam la colegii mei care fie scoteau sunetele unui pinguin pentru ritualul de imperechere, fie aruncau cu cornuri de ziceai ca e fluturasul de betminton. Deodata, a sarit in casa, pe geam, nimenialtul decat incredibilu "Natsu", care puteam sa jur ca si-a rupt piciorul la impactul cu podeaua, dar ma inselasem caci se ridica imediat.
Toata lumea il fixase cu privirea si cativa cred ca l-au si injurat in gand ca ii speriase.
Natsu a venit catre mine, urmarit de ochii colegilor, si m-a tras de mana si m-a scos din clasa pe holul pustiu al liceului.
-Ce pestele lui Happy faci? am tipat.
-Asculta, spuse Natsu serios.
-Ce ai aflat? am intrebat curioasa.
-Eu-eu..
-Zii odataaa!
-NIMIC! tipa Natsu incepand sa rada cu lacrimi.
-Natsu! am zbierat. N-am chef de glumele tale de prost gust!
-Calmeaza-te, nu e ca si cum ar fi murit Happy.
-Doamne fereste! am spus speriata.
-Oricum, nu am gasit nimic Akira, ce facem? ma intreba curios.
-Nu-nu stiu.. am spus confuza. Pe moment ma duc la ore, nu vreau absente. Si apropo, unde e Erika?
-Pai.. nu a ajuns? intreba Natsu.
Ne-am uitat unul la altul socati, gandindu-ne la ce s-ar fi putut intampla.
Mi-am scos telefonul din buzunar si am apelat-o rapid pe Erika.
-Alo?
-Da, Akira.. am auzit vocea enervata a Erikai.
-O, pe titanii lui Eren, ma bucur ca esti bine!
-Ce mi s-ar fi putut intampla? a ras Erika?
-Nu stiu, sa vina o nava extraterestra de pe alta planeta si sa te ia extraterestrii pentru expetimente, am spus sarcastica.
-Haha, a silabisit ea ironica. Ce nai..?
-Erika? Erika? am spus speriata.
-Da! Tocmai l-am vazut pe Yato, din Noragami.
-Vorbesti serios?! am tipat eu. Erika, unde esti? Si nu mai baga sperietii in mine pentru nimic! mi-am certat prietena.
-Sunt in fata luceului.
-Venim si noi imediat!
-"Noi"? a intrebat confuza.
-Eu si Natsu, i-am raspuns iar apoi i-am inchis in nas.
-Hai Natsu!
Am mers pe holul principal, si la un moment dat am auzit voci venind din baia fetelor. Am incercat sa ma apropii si sa vad cine era, sau macar sa aud ce vorbeau, facandu-i semn lui Natsu sa nu scoata nici un sunet.
-Nu stiu! Ce sa facem? am spus o voce ingrijorata.
-Trebuie sa gasim caietul ala al anime-urilor cat mai repede! a spus ta speriata.
-------
Pam-Pam! Here's chapter 12!
Mai intai, vreau sa imi cer iertare ca nu am postat saptamana trecuta, si ca acum am scris asa putin.
Oricum, va multumesc din suflet ca imi sunteti alaturi, si ca va pierdeti cateva momente din viata citind aceasta carte.
INTREBAREA CAPITOLULUI: Care este anime-ul preferat cu puteri supranaturale?
Astept pareri!
Va multumesc enorm, si nu uitati sa lasari un comentariu si un vot, si sa va luati in continuare Doza de anime-uri!! ♥
CITEȘTI
Doza de Anime-uri
Fanfiction*NECESITA EDITARE* Anime-uri. Asta e tot ce am in cap. Insa, un caiet imi schimba viata. Ce caiet? Ei bine, unul care poate sa aduca personajele din Anime World in lumea noastra. Pare ca un vis devenit in realitate, asa-i? Ei bine, nu e chiar placut...