Capitolul 3

1K 105 46
                                    

   Am luat caietelul de pe jos si am deschis prima pagina. Era un scris negru, pe fond alb-galbui, iar literele erau putin sterse.

  Am simtit cum respiratia cuiva imi sufla in ceafa. Apoi, caietelul mi-a fost luat din brate, si niste maini mari, dar cunoscute mi-au fost puse peste ochi. Pentru o fractiune de secunda am crezut ca au venit extraterestrii si au vrut sa ma ia pe nava lor pentru a face experimente dar apoi mi-am dat seama cine era extraterestrul.

  -Ghici cine e! spuse o voce.

  -Hmm.. Oare cine ar putea fi? am spus eu ironica. Stai.. Bunul meu prieten Alex, care m-a sprijinit mereu, sau mai bine, L din Death Note?? am spus ranjind in timp ce ii dadeam mainile de pe ochii mei.

  -Stai! Cum adica mai bine? spuse el.

  M-am uitat la el. Inalt, si bine facut, ca intotdeauna. Parul brunet parea mai negru ca niciodata, iar ochii verzi, ah! al naibii de verzi, nuanta aia, i se potrivea perfect! Isi lasa mereu camasa scoasa din pantaloni, care i se mulau pe picior. Era acel gen de bad-boy, dar nu l-am auzit niciodata ca a avut o relatie prea lunga.

   -Heeeii.. pamantul catre Akiraaa!! m-a intrerupt, iesindu-mi din vraja care parca ma cuprinsese.

  -A.. da! am spus eu razand intr-un mod penibil, mai rau decat orice personaj pe care il cunosc.

  -Si acum.. ce avem noi aici? ma intreba in timp ce deschidea caietelul ce il gasisem pe jos.

  -Heeeii!!! Nu te uita in lucrurile oamenilor! am tipat eu smulgandu-i caietul din maini.

  -Dar tu ce faci? ma intreba el ridicandu-si o spranceana.

  -Eu.. doar.. Investighez fara permisiune, am spus eu zambind.

   -Aa.. daa.. Pai atunci hai sa investigam impreuna, ce zici, domnisoara Sherlock Holmes?

   -Oo.. mai taci! Si raspunsul e "nu".

   -O, haidee!! a spus si imi lua caietelul din mana din nou.

  Deschise la prima pagina, cea pe care era scris neclar.

  -Dar aici nu e scris nimic! tipa el oarecum deranjat.

  -Cred ca ai nevoie de un control de ochelari. Daca vrei poate iti fac rost de o reducere de 10%, cu un cupon de la servici de la mama.

  -Nu, pe bune! Nu vad nimic scris.

  I-am luat caietul din maini, si m-am uitat mai atenta, si am descifrat primul rand:

   "Daca cineva gaseste acest caiet, va rugam returnati cat mai rapid."

  Ce papadia mea vroia sa insemne asta?

  Mi-am intors privirea catre Alex:

   -Tu chiar ai nevoie sa reinveti alfabetul, am spus eu razand.

   -Adica? raspunse confuz.

   -Nu mai stii sa citesti? Baka.. BAKA! am spus razand din nou.

   -Pai.. ce sa citesc? spuse mai confuz ca inainte.

   -Ce e in caiet.

   -Dar pagina e alba.

   -Cum? Aici scrie: " "Daca cineva gaseste acest caiet, va rugam returnati cat mai rapid." Tu chiar esti chior?

   -Stai.. tu vezi ce scrie iar eu nu?

 

-------

   Heii!! In primul rand, vreau sa va multumesc ca ati citit capitolul! Si sa va multumesc pentru comentarii si pentru voturi, deasemenea!
  Capitolul asta e cam plictisitor, cel putin asa mi se pare. Nu am adaugat
multe lucruri legate de anime-uri, dar ma voi revansa.
INTREBAREA CAPITOLULUI: Care este personajul care va reprezinta?

   Astept raspunsuri, si de ce nu, si voturi.
  Va multumesc din nou, si nu uitati sa va luati "Doza de Anime-uri" in continuare!

Doza de Anime-uriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum