Erika se uita la mine asteptand un raspuns. Nu mai vroiam sa mint. Nici pentru Natsu! Cu toate ca il admir extrem de mult, am invatat si ceva de la el. Nu e bine sa minti. Asa ca am spus rapid, fara sa imi trag rasuflarea:
-Erika.. El.. El e Natsu Dragneel, din Fairy Tail, in persoana. A ajuns in lumea noastra printr-un fel de accident. Vezi tu.. exista un caiet, si daca scrii in acest caiet numele personajului si al anime-ului din care face parte, el ajunge in lumea reala. Dat din nefericire pentru toti otaku, asta nu dureaza vesnic, asa ca trebuie sa gasim proprietarul ca sa le taie numele din caiet si sa ii duca inapoi in lumea lor, ca personajele noastre preferate inca sa existe. Ai inteles? am spus eu tragandu-mi rasuflarea.
-Wow.. tu chiar stii sa vorbesti, spuse Erika mirata. Nu am inteles mai nimic, ai putea sa imi repeti?
-Erika! am tipat eu dandu-mi seama ca doar glumeste.
-Stai calma, stai calma.. spuse Erika razand.
M-am intors spre Natsu, asteptandu-ma sa imi dea un pumn in fata, dar spre surprinderea mea el radea. Un ras atat de inocent..
-Deci, Akira.. spuse Erika serioasa. Cum naiba il gasim pe proprietar?
-Nu stim.. raspunse Natsu.
-Hei, Natsu, am batut eu un apropo. E in regula daca i-am spus si ei? Adica e cea mai buna prietena a mea si chiar nu..
-Hai! spuse Natsu zambind. In fond, prietenii fac parte din familie!!
-Ok.. am spus eu vesela. Stai! De ce nu m-ai lasat sa ii spun si lui Alex, atunci?
-Neah.. nu imi placea fata lui.
-Natsu!!! am zbierat eu.
-Cee? Nu am de gand sa imi divulg micul secret tuturor.
-Aha.. dar Alex nu e gura-sparta.
-Nu imi pasa.
-Alex stie sa pastreze un secret! Si pe deasupra mai e si destept, frumos, bun prieten, arata bine, si amuzant!
-Akira.. Putin mai usor. Esti sigura ca doar un prieten? ma intreba Erika dandu-mi un branci.
-Erika!! am tipat eu, intorcandu-mi privirea spre ea. Nimic mai mult!
-Aha.. spuse Erika nu prea convinsa.
-In fine.. am spus eu scotand caietul intiparit "Anime Time". Deci, trebuie sa fie un indiciu pe aici care ne poate duce la proprietar, am replicat in timp ce rasfoiam paginile.
-Deci.. Nimic aici, nici aici.. spunea Erika dezamagita la fiecare pagina.
-Natsu, apropo, unde o sa dormi? am intrebat eu in timp ce rasfoiam.
-Nu stiu.. a spus el, si jur ca puteam sa observ ca se gandeste la ceva ciudat, si sincer, nu vreau sa stiu la ce.
-Aha! a tipat Erika. Uite, aici scrie ca pe timpul noptii, de la orele 00:00-07:00, personajele se intorc in lumea lor.
-Woah.. probabil pentru somn? am intrebat eu curioasa.
-Nu stiu, replica Natsu. Dar poate gasim cateva "indicii" in lumea anime.
-Pu~pu~pu!
Ce naiba? Asta e...
-Monobear? din Danganronpa? am zis eu intorcandu-mi privirea spre locul de unde venea rasul "malefic".
-Pupupupu.
Da. Era Monobear. Micut cum era in anime. Nu va pot spune ca era pufos, pentru ca as minti. Parea facut din metal.
-Ce, ce faci aici, Monobear? am tipat eu.
-Nimic. Eram doar in trecere, a spus Monobear nepasator, apoi se intoarse si pleca.
-Ok... asta a fost ciudat, a raspuns Erika.
-Toata ziua a fost ciudata, am replicat.
Ne-am uitat una la alta si apoi am pufnit in ras. Natsu se uita la noi ca la doua psihopate, dar ne-a intrerupt.
-Hai sa ii cautam pe Happy si Lucy!
-Aye Sir! am auzit o voce.
-Happy!!!! a tipat Natsu apoi si-a luat in brate mica pisicuta zburatoare. Sa nu ma mai parasesti niciodata Happy!! spuse Natsu.
Jur ca puteam sa ii vad ca s-au facut chibi.
-Ayeee Siiiir!!!! a tipat Happy fericit ca s-au gasit.
-Ha-Happy? am intrebat eu surprinsa.
-Aye.. a spus Happy pe un ton intrebator, eliberat din bratele lui Natsu.
Nu m-am mai putut abtine. Trebuia sa fac asta, ce Dumnezeu.
-Happy!!! am zbierat eu ca o obsedata de pisici zburatoare.
Cred ca l-am strangulat putin pe saracul Happy. Era asa moale si pufooos!! Era Happy, cea mai draguta pisica vorbitoare zburatoare atat din lumea anime-urilor, cat si in lumea noastra (fie vorba intre noi, nu exista asa ceva aici)
Am auzit pasi. Nu orice fel de pasi. Erau de urias. Erau de.. titan.
Ma intors capul si am vazut un titan, cu gura deschisa, uitamdu-se la noi fericit. Yaks! Aceeasi privire de idiot, si psihopat care nu stie ce naiba face, si pe deasupra mai are si rasul ala care iti intoarce stomacul pe dos si face totul cat e posibil de horror.
Clar.. O sa mor. Am fost salvata prima data, dar cred ca a doua oara nu mai scap. Dar, stai.. noi il avem pe Natsu!
------
Capitolul 8 e aici!! Sper ca va place si ca nu v-ati plictisit citindu-l.. Oricum, va multumesc din suflet pentru ca mi-ati lasat pareri si voturi!
INTREBAREA CAPITOLULUI: Care a fost anime-ul care v-a facut sa deveniti otaku?
Multumesc ca ati citit si acest capitol.
Nu uitati sa lasati un comentariu si un vot, si sa va luati in continuare Doza de Anime-uri! ♥
CITEȘTI
Doza de Anime-uri
Fanfiction*NECESITA EDITARE* Anime-uri. Asta e tot ce am in cap. Insa, un caiet imi schimba viata. Ce caiet? Ei bine, unul care poate sa aduca personajele din Anime World in lumea noastra. Pare ca un vis devenit in realitate, asa-i? Ei bine, nu e chiar placut...