M-am uitat la ceasul de pe mana, primit de ziua mea de la Erika, prietena mea cea mai buna, care cred ca a costat o avere. Ma intreb de unde o fi facut rost de bani... in fine.. revenind la subiect: Ceasul arata 8:50. La 9 incepea festivitatea de deschidere. Perfect!! Dupa ce ca eu cred ca am probleme cu ochii si cu capul, o sa mai intarzii si in prima zi de scoala.
Imediat am auzit frana autobuzului 16, vechiul si singurul autobuz care circula pe aici. Am zbughit-o pe ultima usa, nepasandu-mi ca ii las pe "Natsu" si "Happy" in urma.. in fond, erau doar cosplay, nu-i asa?
M-am asezat pe un scaun din fata, cautandu-i cu privirea pe cei doi, dar nu erau de gasit. Mi-am indreptat privirea spre geam si.. CE MAMA NAIBII?? Am nevoie sa merg la cel mai bun psihiatru posibil!! Poate ca o sa ma ajute mama, fiind un bun psiholog. Ce cauta ARMIN, din Shingeki no Kyojin, pe strada, la mine in cartier???? M-am lipit cu nasul de geam, si ma uitam socata, nu, mai bine zis mirata la uniforma bine croita. parul blond ii flutura in vant.
Am ramas acolo impietrita, lipita cu nasul de geam. La auzul deschiderii usilor am fost trezita din "hipnoza", si mi-am luat ghiozdanul si am coborat din autobuz. Am luat-o la stanga pe o straduta, apoi am cotit catre cealalta stanga (nu ma credeti tampita ca zic asta, dar la mine in clasa e o gluma pe seama chestiei asteia, mi s-a parut amuzanta si am adaugat-o). Si apoi am ajuns fix in fata unei cladiri uriase. Geamurile de la parter aveau gratii, ziceai ca suntem la inchisoare, doar ca in lumea asta se numeste liceu.
Am pasit in curte si am simtit un brat din spate cum ma cuprinde in jurul gatului, si apoi BAM! Am simtit durerea asfaltului pe fata mea, si un sac greu de cartofi in spate. Am incercat sa ma ridic, dar nu am reusit.
-Si eu ma bucur sa te vad, Erika, am zis razand.
-Heiii, a spus prietena mea razand si ea.
-Ar trebui sa mai slabesti, aproape ca mi-ai rupt spatele.
-Ooo.. te roooog!! Sunt la fel ca tine! Poate chiar mai slaba.
Ce-i drept, cred ca ea este putin mai slaba, dar suntem amandoua ok
-O haaaiidee.. Ce ar zice Judal?
Ma prins-o cu mâţa-n sac. Sper ca nu v-am lasat in ceata. Daca va intrebati cine e Judal, raspunsul e simplu. Un personaj masculin din Magi, mai pe scurt crush-ul ei din anime-uri. Da, si ea este fana. Doar nu credeati ca prietena mea cea mai buna nu e iubitoare de anime-uri, nu-i asa? Ea m-a condus in lumea anime-urilor si ii multumesc enorm!
Revenind..
-Heeeiii.. a spus Erika si s-a ridicat de pe mine.
-Sumimaseeen.. am spus eu cu o fata nevinovata, incercand s-o imit pe Aries din Fairy Tail.
-Ok, ok.. Acum hai sa mergem spre cla.. a inceput Erika dar s-a oprit.
Aratam jalnic. Cazusem pe jos, ce naiba! Pantalonii mei erau rupti, parul ciufulit, iar perechea mea de converse era acum mai mult o pereche de carpe murdare.
-Sa mergem spre baie, ca s ate aranjezi si tu putin. Tu asa vii la scoala, domnisoara?? a spus ea pe un ton amuzat, incercand sa imite o profesoara, dar nu prea a functionat ca amandoua am izbucnit in ras.
-Cat e ceasul? am intrebat eu brusc, amintindu-mi ca era tarziu.
-Doar 9:10, spuse Erika nepasatoare.
-DOAR??? am tipat zbughind-o spre vestiare, gandindu-ma ca poate gasesc ceva in dulapul meu, de anul trecut. Erika, tu du-te la festivitate! am strigat si nu i-am mai asteptat raspunsul.
Si alerg, alerg, alerg si BOOM! iarasi fata mea a facut contact cu asfaltul. Sunt experta in cazaturi. As putea participa la olimpiada, si as lua locul intai cu felicitari.
M-am ridicat si m-am uitat in jur. Eram sigura ca alunecasem pe ceva. Pe jos, era aruncat un caiet, cu titlul de "Anime Time".
-----
So.. Cum vi se pare? :3 Imi pare extrem de rau ca am postat abia acum. Ce fel de autoare si-ar lasa cititorii sa astepte atat de mult? Imi cer scuze ca l-am postat asa de tarziu, dar stiti voi cum e cu scoala. Oricum, sper ca v-a placut si.. daca aveti idei sa nu ezitati sa mi le spuneti!
INTREBAREA CAPITOLULUI: Care este ultimul anime vizionat? :3
Nu uitati sa lasati un comentariu, sau sa apasati pe butonul cu like.
P.S.: Va multumesc din suflet pentru comentariile voastre, m-ati bucurat enorm!
CITEȘTI
Doza de Anime-uri
Fanfiction*NECESITA EDITARE* Anime-uri. Asta e tot ce am in cap. Insa, un caiet imi schimba viata. Ce caiet? Ei bine, unul care poate sa aduca personajele din Anime World in lumea noastra. Pare ca un vis devenit in realitate, asa-i? Ei bine, nu e chiar placut...