Yok olmak isteğiyle kalbim attığı zaman,
Bana 'yaşa' der gibi gülen senin yüzündü..-Sabahattin Ali-
Yeni bölüm bütün güzelliğiyle gelmiş bulunmakta..
Buradan hep yanımda olup bana destek çıktığı için birtanecik ablam HaticeBykkaba çok teşekkür ederim. Seni seviyorum ablacığım💙💙BÖLÜM şarkısı; Müthat Körler& Beni Sensiz Bırakma..
Medya; dans sahnesi..
Iyi okumalar...
&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Sabah kalktığımda uzun zaman önce terkedip gittiğim o huzurlu kuş tüyü yatağımda gözlerimi açtım. Herşeyden önce odam bıraktığım gibi huzurlu yuva kokuyordu. Hiçbirşey değişmemişti herşey aynıydı. Tek değişen şey vardı oda annem ve babamın yokluğuydu. Onları deli gibi özledigimi biliyordum ama elimden birşey gelmiyordu. Yok artık onlar sadece anıları vardı her yerde. Onlar aklıma gelince yine kirpiklerim gözyaşlarımla ıslanmıştı hafiften. Elimi yelpaze gibi kullanıp yellendirdikten sonra yataktan ayaklarımı sarkıttım. Dün olan Herşey aklıma gelince öylece durdum. Dün buraya gelmemiz, asrının odamdaki yaptığı süpriz ve sözleri..
Herşey kulağıma dolunca yüzümde tatlı bir tebessüm oluşmuştu.
Asrın...
Hayallerimin adamı..
Kalbini bana açmıştı ve o kocaman kalbi artık benimdi...
Hayalini kurduğum herşey gerçekti artık.Asrın benimdi, tıpkı benim onun olduğum gibi..
Eğer dün olanlar bir rüyaysa, bu rüyadan uyanmak istemiyordum..
############
Asrın' ın ağzından;
Sabah meyradan önce uyanıp kahvaltı masasını hazırlamaya başladım.
Dün beklediğim gündü. Herşeyi ogrenmesinin zamanı gelmişti. Meyrayı mutlu görmek Beni o kadar çok neşelendiriyordu ki sadece mutlu olsun istiyordum. Dün olanlardan sonra artık herşey bizim istediğimiz gibi olacaktı. Bundan sonra meyranın üzülmesine ağlamasına asla izin vermeyeceğim.
Masayı hazırlandıktan sonra meyrayı uyandırmak için mutfaktan çıkmıştım ki;
Benim minik fare'm bütün güzelliği ile uykulu bir şekilde merdivenlerden aşağıya indiğini gördüm. Giydiği kısacık şort ve içini belli eden cinsten giydiği tişörtü ile sinirlerimi kaldırmaya başlamıştı. Ama suanda evde bizden başka kimsenin olmadığını düşünürsek sorun yoktu.Mustafa barlastan evi aldığımdan beri her hafta temizlikçi gelip evi temizliyordu. Herşey meyranın ogün evi terk edip gittiği gibi duruyordu. Herşey meyrayı gördüğüm o masum günkü gibiydi.
Güzelliğiyle yanıma gelince ona sıkıca sarıldım. Bir anda ne olduğunu anlamasa da daha sonra oda bana sarılmıştı. Geri çekildiğinde alnına minik bir buse kondurdum.
"Günaydın sevgilim" dedim o muhteşem gülüşümden meyraya gönderirken.
"Sevgili... Ah. Evet. Sana da günaydın"dedi o şaşkın minik suratıyla yüzüme baktı..
Onu belinden tutup mutfağa yönlendirdim. Bu meyrayla sevgili olarak yaptığımız ilk kahvaltımızdı.. O yüzden herşeyin kusursuz olması lazımdı ve ona muazzam bir kahvaltı masası hazırlamıştım..
Meyrayı tam karşıma oturtup onun karşısına geçtim. Yavaş yavaş kahvaltısını yapan meyraya baktım. Onun yediği şeylerin ben 4 katını yiyordum. Tabağına bir kaç parça yiyecek doldurup yavaşça onları yemeğe çalışıyordu. Şimdi neden kuş kadar hafif olduğunu anlıyordum. Tabağını önünden biraz itip ağzını peçete ile sildi. Şimdi yedigi o kadar şey ile doymuş olamazdı değilmi.?
"Güzelim ye hadi."dedim suratına bakarken. İlk önce yüzünü ekşitti daha sonra
"Karnım doydu yemek istemiyorum" dedi.
"İki üç parça birşey yedin nasıl doydun"dedim hayretler içinde..
Oda omzunu silkti.
Şimdi bu küçük kız benim gözümde o kadar masum ve saftı ki ona bakmaya bile cesaret edemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşktan Yana
Чиклит"Dudaklarının tadına varmak, öpmeye doyamamaktı"... Dedi ve tekrar küçük bir buse koyup Geri çekilmişti. Geri çekildiğinde hala olayın şokunu atlamamış öylece bakıyordum. Asrın kaldığı yerden devam etmişti. İlk dudaklarıma bakıp tekrar gözlerini göz...