İçin yanarken üşümek, yüreğin kan ağlarken gülmek..
Özleyip de sevdiğini görememek..
Işte bu aşk olsa gerek..
- Can Yücel-Bölüm şarkısı;
İyi okumalar❤
********"Ya kızım bıraksana gidecem" dedim. Ama nur beni umursamadan beni tutuyordu.
"Mal mısın meyra gidip ne diyeceksin. Sende istiyosun ışte gidipte herşeyi bok etme" dedi. Alalala ben mi bok edecem. Bana cevabı olmayan onca soru bırakmışken, cevabını almam hakkımdı.
"Hiçbirşeyi bok etmeyecem merak etme. Sadece konuşacam" dedim. İkna olup kolumu bırakmıştı. Fırsattan istifade bende direk kendimi dışarıya attım.
Mal kafam en önemli faktörü unuttu..
Korumalar....
Ulan asrın sıçmaya bile senin izninle gidecem yakında..
Etrafıma baktığımda mahallede 3 araba gördüm. Biri sokağın başında biri sonunda biri de bizim kapının karşısında duruyordu. Benim çıktığımı gören iki koruma yanıma geldi.
"Nereye gidiyorsunuz Meyra hanım" dedi uzun boylu olan.
Bir şekilde asrının yanına gitmem lazımdı. O yüzden şansımı denedim.
"Ben asrının yanına şirkete gidecem" dedim. Uzun boylu adam tek kaşını kaldırıp inanmayan gözlerle bana baktı.Ne bakıyon olum sen bugüne bugün Asrının karısıyım. Uff ne saçmalıyorum ben ya iyice kendimi kaptırdım.
"Asrın beye haber verelim O zaman " dedi. Aman hemen söyle patates kafa allahım yarebbim yaa..
"Hayır hayır aramayın süpriz yapacam" dedim. Şimdi onu ararlarsa kaçabilirdi. Evet 2 gündür Asrın benden kaçıyor.. Çok komik gibi dursa da kaçıyordu. Artık gerçekleri öğrenmek için benden kaçmasına izin veremezdim.
"Peki" dedi ve kapıyı açtı. Peşimi bi bırakmadınız namussuzlar...
Evden apar topar çıktığım için nasıl göründüğüm ile ilgili hiçbir fikrim yoktu. Uzerime baktığımda pudra pembesi bebe yaka dizimin biraz üzerinde bir elbise ve aynı renk bir babet giydigimi gördüm. Saçlarımı da kendi haline bırakmıştım yüzümde de sıfır makyajla Asrının karşına geçeceğim. Arkama baktığımda sokağın sonunda ki araba olduğunu gördüm. Önde de sokağın başındaki araba vardı. Sanki adamlar herzaman birşey olacak gibi tetiktelerdi.##########
Araba durduğunda kafamı kaldırıp binaya baktım.
Müthiş güzel görünen görkemli bir binaydı. Altın harflerle HANCI HOLDİNG yazıyordu. Ben büyülenmiş şekilde binaya bakarken bi koruma 'buyrun' diyerek yol açtı. Arkamda 5 tane korumayla şirkete giriş yaptım. Herkes bize bakıyordu..Vuuhuu çok havalı değil mi ama.. :)
Sonra güvenlik görevlisi bana yaklaşırken korumalardan biri onu engelledi. Kimseye birşey demeden asansörün önüne geldim. Korumalardan biri asansörü çağırıp
"Efendim siz çıkın biz de hemen arkanızdayız." dedi. Sonra asansör gelince 8. Kata basıp benim kabine girmemi bekledi. Bende dediklerine uyup 8. Kata çıkmaya başladım. Asansör durunca kapılar açıldı. Çıkıp tam karşımda duran 'genel müdür Asrın çınar' yazısını görünce oraya doğru gidiyordum ki esmer bir kız önümü kesti. Beni süzdükten sonra konuştu.
" buyrun kime baktınız"
"Asrın beyle görüşecektim" dedim. Allahın yarabbim ya korumalrdan sonra bu kız sanane kime baktıysam. Sana bakmadıgım kesin.
"Randevunuz var mı" dedi aşağılar şekilde. Ulan yamuk ağız...
"Yok ama benim geldiğimizi söylerseniz kabul eder"dedim bende bilmiş bilmiş.
"Herkesle görüşmez asrın bey lütfen gidin" dedi. Bildiğin kibar bir şekilde beni kovuyordu. Gelde sinirlenme şimdi.
"Ben herkes değilim" dedim rahat bir tavırla. Oda kolunun birini masaya yaslayıp yamuk ağzıyla konuştu.
"Yaaa.. Kimsin O zaman" dedi. Tam cevap verecegim de Asrının sesini duydum.
"Güzelim senin ne işin var burda" dedi ve bana yaklaştı.
Bende hemen sekreter malına bir bakış atıp asrına döndüm.
"Seni görmeye geldim" dedim.
"Niye içeriye girmedin o zaman" dedi. Bende sekretere bakıp.
"İçeriye almadı beni" dedim. Nazlı bir tavırla Asrının kaşları çatıldı. Hemen sekreter açıklama yaptı. Adını bilmediğim için sekreter diyordum. Yoksa amacım aşağılamak değil.
"Efendim misafiriniz olduğunu bilmiyordum"dedi. Asrın yanıma yaklaşıp bir elini belime dolayıp saçlarımdan
öpüp "misafir değil müstakbel karım, aslı" dedi. Demek ismin aslı haa.. Aslı ağzını bir karış açarak şaşkın şaşkın baktı. Sonra asrın bana dönüp.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşktan Yana
ChickLit"Dudaklarının tadına varmak, öpmeye doyamamaktı"... Dedi ve tekrar küçük bir buse koyup Geri çekilmişti. Geri çekildiğinde hala olayın şokunu atlamamış öylece bakıyordum. Asrın kaldığı yerden devam etmişti. İlk dudaklarıma bakıp tekrar gözlerini göz...