Aşk; aleyhine binlerce şey söylenir ama..
İnsanoğlu yine de onsuz yapamaz..
-Peyami Safa-Bölüm şarkısı; melihcan& seni seviyorum
Yeni bölümle karşınızdayım...
Hepinize iyi okumalar ❤##########
Sabah Nurla odayı toplarken kapı aniden açıldı. Tabikide öküz gibi giren Ömerdi.
"Çabuk hazırlanın Sudegile gidin" dedi. Allahın öküzü insan bir günaydın der..
"Sude ne alaka lan" dedi Nur. Gerçekten napcaktık orda ben gitmek istemiyorum kesin asrınla karşılaşırız yaa..
"Bugün asrına beraber olduğumuzu söyleyeceğiz o yuzden korkuyor. Gidin onu sakinleştirin akşama kadar" dedi. Ayy kıyamam ya nasılda düşünüyormuş sevgilisini.
Sudeye de ohh iyi olmuş öyle abinden saklarsan korkarsın ışte..Kötülük nihahahah...
Ömer bana döndü.
"Biz söylerken özellikle sen canım kuzenim Asrının yanında olacaksın" dedi. Tek kaşımı kaldırmaya çalışarak Ömer e baktım. Sanırım pek başarılı olamadım ama.. Ben ne alaka ya seçilmiş insan gibi hep asrına karşı beni öne sürüyonuz.
"Neden ilk beni öldürsün diye mi?" dedim. Bilmiş bilmiş. Gözlerini devirdi.
"Kimse ölmeyecek sadce sen onun yanında ol yeter" dedi.
"Bence bu kadar emin olma" dedim. Asrın sizi değil bizide öldürür gibi geliyor.. Ömer hiçbirşey demeden odadan çıktı. Nura baktığımda oda bana bakıyordu.
"Gidelim de yardım edelim" dedi. Ama ben gitmek istemiyorum ki.
"Sen gitsen de ben gitmesem" dedim. 'ne alaka' der gibi bir bakış attı. Oflayıp ona döndüm.
"Asrını görmek istemiyorum" dedim sıkkınca sonra oda alayla sırıttı.
"Korkma evde değildir hadi" diyerek kolumdan tutup kapıdan çıktık. Allahım sen benim dualarımı kabul et..
Onların evine gideken kafamdakileri dağıtmak için Nurla konuşmaya başladım. Onu bu aralar çok boşladım.
"Burakla nasıl gidiyor" dedim. Oda sıkkınca nefesini verdi.
"Berbat" dedi. Kaşlarımı çattım.
"Bu yaptığımızın yanlış olduğunu düşünüyor. Neymiş Ömer e ihanet edemezmiş" dedi ağlamaklı bir sesle.
Ahh Burak..
"Üzülme bebeğim Sude olayını atlatalım onunda icabına bakarız" dedim. Burukça gülümsedi.Asrıngile gelmiştik. Kapıyı çaldık. İçimden hatim inerek Asrının burda olmamasını diliyorumdum. Dün yaptığımız şeyler saçmaydı. Ona sarılıp uyumam bana göre saçma. Ben böyle biri degildim. Ben bu olamam beni sevmeyen birine kendimi teslim edemem. O beni korumak için yaklaşırken ben ona o şekilde yaklaşamam. Bu bana yakışmazdı. O yüzden kendimi geri çekme taktiğini uygulayacağım artık ne kadar dayanırsam..
Kapıyı ayşe teyze yani asrının annesi açtı. Güler yüzüyle bizi içeri davet etti.
"Benim güzel kızlarım gelmiş. Hoşgeldiniz kızlar oturun siz" dedi. Allahım ne tatlı kadın ya..
Davranışları aynı anneme benziyor..
Ben boşuna asrına kömüş duyup kadına hakaret ediyorum.. :)*******iki saattir Sudeyi sakinleştirmek için uğraşıyoruz ama nafile.. Sürekli asrının Ömer e birşey yapmasından korkuyor...
Gerçi korkmakta haklı şimdi... Kendi kendime gülerken Sudeye döndüm.
"Allah yardımcınız olsun. Öldünüz siz" dedim gülerek. Sude biranda kafasını yastığa gömüp ağıtlar yakmaya başladı sesi boğuk çıkıyordu. Nur yandan bana vurunca ona döndüm.
'napıyosun' gibi bir bakış attı bende omuz silktim. Bu halleri çok komikti. Ama bir gerçek vardı akşam bu evden kan çıkacak...
Sudenin kafası dağılması için kahve yapıp ordan burdan konuşmaya başladık.
Artık hava kararmıştı ve yavaş yavaş zaman yaklaşıyordu. Ayşe teyze kardeşine gidince yemek bize kalmıştı. Sude ve Nur yemek yapmasını biliyordu. Ama ben bilmiyordum. O yüzden kızlar yemek yaparken bende salata yapmaya başladım. Zil çaldı kızlar bana baktı.
Aman bir yemek yapıyoruz diye iyice götleri kalktı bunların...:)
Ellerimi silip kapıyı açtım. İlk olarak görüş açıma asrın girdi gülerek buragın anlattığını dinliyordu. Omerde gülüyordu ama olacakları bildiği için cokta mutlu değildi. Benim kapıyı açtığımı görünce hepsi bana baktı.
Asrının yüzümde geniş bir gülümseme geçti.
"Hoşgeldiniz" dedim. Onlarda kafalarıyla selam verip salona gittiler ama asrın hariç asrın odası olduğunu düşündüğüm yere girdi. Üzerinde siyah takım elbise vardı. Biz sofrayı kurmaya başladık asrın odadan siyah bir eşortman altı ve siyah dar bir kısa kollu giymiş bir şekilde çıktı. Herkez sofraya oturup yemek yemeğe başladı. Sonra buragın telefonu çaldı. Herkes pür dikkat ona bakarken Nur daha ciddi bakıyordu. Burak rahatsız bir şekilde kıpırdanmaya başlayınca herkez yemeğine geri döndü Nur hariç. Burakta telefonu açtı.
"Efendim" dedi çekingen bir tavırla. Telefondan kız sesi gelince İlk buraga sonra Nura baktım. Nurun gözleri dolmuştu. Kızın ne dediği belli değildi.
"Müsait değilim sonra konuşalım" dedi. Asrında anlamış olcak ki Nura baktı. Suan Nur gerçektende kötü görünüyordu. Burak telefonu kapattı. Ardından nur hızla sofradan kalkıp mutfağa gitti. Artık Omerde anlamıştı. Çünkü kaşlarını çatarak buraga bakıyordu.
Ulan burak seni de adam sandım...
Bende kalkıp Nurun yanına gideceğim sırada asrın kolumdan tuttu. Bende geri oturmak zorunda kaldım. Buraga ölümcül bakışlar gönderirken aklım hala Nurdaydı. Burak kafasını eğmiş yemek yiyordu.
Adı şerefsiz..
Yemek boyunca kimse konuşmadı ve Nurda mutfaktan çıkmadı. Yemekler bitince biz sudeyle etrafı toplamaya başladık mutfağa girdiğimizde Nur sandalyeye oturmuş duvara bakıyordu ve ağladığı her halinden belliydi..
Ulan piç Burak... Nasıl kıyarsın bu güzelliğe...
Nurun önünde diz çöküp.
"Konuşmak ister misin?" dedim. Oda kafasıyla hayır dedi. Bende çok üstelemeden bulaşıkları hallettik. İşimiz bitince zorla da olsa Nuru da ikna edip içeri girdik. Nur kafasını kaldırmadan Buragın karşına oturdu. Sude de Ömer in yanına oturdu. Ama yakın değillerdi. Ben nereye oturacağım diye düşünürken asrın yanını işaret etti.
Ulan çocuk ben senden uzak durmak isterken sen niye yanında istiyosun beni..
Mecburen oturdum. Ben oturduktan Sonra benim olduğum yere kolunu uzattı.
Asrın Ömer e bakıp.
"Seni dinliyorum" dedi sakin bir tavırla..
Allah kazamızı mübarek etsin.
Ya rabbi sen koru bu kullarını..
Ömer boğazını temizleyip ilk Sudeye sonra asrına dönüp sözüne başladı. Sude sessizce olacakları beklerken burakla Nur aynıydı.
"Benim Sudeye karşı olan hislerimi az çok biliyordundur" dedi çekinerek. Asrın kaşlarını çatarak olanları dinliyordu. Bu dakikaya kadar birşey olmadı..
Ama asrın hiç konuşmuyordu. Işte bu fırtına önceki sessizlik... Sıçtınızz...
"Sude de bana karşı birşeyler hissediyor" dedi. Sonra derin bir nefes alıp son noktayı koydu.
"Bizim birbirimize olan hislerimiz geçici değil. Ben ona deliler gibi aşığım. Biz sudeyle bir ilişkiye başladık. Seninde bilmeni istedik" dedi. Asrindan hala tık yoktu. Laa bu bizi sessiz sessiz mi öldürecek..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşktan Yana
Romanzi rosa / ChickLit"Dudaklarının tadına varmak, öpmeye doyamamaktı"... Dedi ve tekrar küçük bir buse koyup Geri çekilmişti. Geri çekildiğinde hala olayın şokunu atlamamış öylece bakıyordum. Asrın kaldığı yerden devam etmişti. İlk dudaklarıma bakıp tekrar gözlerini göz...