A nevem Kim Hyo-Neul.
17 éves vagyok, és egész életemben arra vágytam, hogy a BigBang háttértáncosa legyek. 13 éves koromban véletlenül botlottam bele a K-Pop világába, azelőtt a J-Rockért voltam oda. Az első bandám a 2PM volt, és máig szeretem őket, és #hottest is vagyok valamilyen szinten, de leginkább VIP. Azaz a BigBang rajongója. Elkezdtem táncra járni, de nem voltam jó benne, és se a Hip-Hop, se a Jazz tánc nem jött be. Aztán egy barátom mondta, hogy FitKidezni jár, elmentem vele, és azt igazán megszerettem. Egyrészt, mert egy csomó akrobatikus cuccot megtanultam, másrészt, mert nagyon sok haverom lett.
És igen, 3 hete érkezett meg a válasz a levelemre, amit az YG nek küldtem. Csatoltam egy videót magamról, ahogy táncolok, és FELVETTEK. Nem olyan lehetetlen bekerülni, csak elég sok konkurencia van. Szóval valósítsátok meg az álmaitokat. Ne engedjétek, hogy elillanjanak. És most az YG felé tartok a repülőn, egy új életbe, a kedvenc Idoljaimhoz, a BigBang-hez. Ennél jobb nem is lehetne.
~
Amikor leszálltam, és összeszedtem a bőröndjeim, indulhattam a buszmegállóba. Ahogy vártam, egy üzenetet kaptam.
Han Soo-Hee: Hyo-Neul, leszálltál már???
Kim Hyo-Neul: Igen. Éppen a buszra várok.
HSH: Ha találkozol Taeyanggal akkor hozol nekem róla képet?
KHN: Ha nem szarom majd össze magam, akkor igen XD
HSH: Mindent bele, Hyo, te vagy a legjobb.
KHN: Köszi. Remélem nem fogom elhányni magam az izgalomtól.
HSH: Az nagyon ciki lenne, inkább ne. Meg TOP mit szólna? Le akarod égetni magad előtte?
KHN: ISTEN ŐRIZZ AKKOR INKÁBB MEGÖLÖM MAGAM.
HSH: Akkor szedd össze magad és adj bele mindent.
KHN: Igenis, kapitány!
Soo-He kilépett, én pedig a buszra felszállva a gyomromban időközben feltámadt békákkal utaztam az YG kiadó felé.
~
Korea iszonyatosan népes ország, egy m2 szabad helyem sem volt a metrón. A bőröndöm nehéz volt, ráadásul valaki meglökött és kiejtettem a kezemből a papírt, amin az YG címe volt, szóval emlékezetből kellett oda találnom, ami miatt vagy 20 percet késtem. Az aula giga nagy volt, de a google-ön fönt van, meg lehet nézni, nem fogom itt részletezni.
A liftben folyamatosan a köszönést gyakoroltam. Kinyílt az ajtó, kiléptem, a gyomrom liftezett, hánynom kellett, és az ajtóhoz közeledve ólom súlyúak lettek a lábaim. Majd ahogy megálltam, és csak egy fal választott el az új életemtől, nagy levegőt vettem, és lenyomtam a kilincset...
Kinyílt az ajtó, és bennt találtam magam YG irodájában. Meghajoltam, illetve gyorsan köszöntem, de szerintem nem hallotta, olyan halk voltam...
- Kim Hyo, ugye?- kérdezte YG.
- I-igen.-hebegtem, és megint meghajoltam.
- Örvendek. Magát vettük fel a videoja alapján, ugye?- keresgetett a papírjai között.
- Azthiszem.
- Megtaláltam. Töltse ki ezt- adott oda nekem egy lapot az asztalon keresztül.- és hivatalosan is az YG Entertainment tagja.-fejezte be.
Bólintottam, és a vele szembe lévő székre leülve tanulmányozni kezdtem a lapot. Semmi érdekes, tájékoztatás a fizetésrők, munkaidőről, kárpótlásról stb.
YOU ARE READING
MADE//BigBang ff.
FanfictionKim Hyoneul az a lány, akinek nincs szüksége senkire, egyedül él Szöulban a magányával, ironikus gondolataival, és élete összetört darabjaival. A problémái elől menekülve állást kap az YG Entertainment-nél, mint háttértáncos. Az egyik napon találkoz...