Ott ültem, miközben mindenki kiabált, drukkolt, meg tapsolt. Semmi másra nem tudtam gondolni, minthogy ez lesz itt életem 2.legcikibb pillanata. Úgy kell majd viselkednem, mint egy crazy fangirlnek... És ha TOP bejön, megtalál a szekrényében? Akkor kivágnak innen, beperelnek, és életem végéig bánhatom. Az első napomon. Na az lesz ám az igazi varázslat.
- Nem szállhatok ki?- kérdeztem reflexből.
- Nem. Ha kiszállsz, akkor szar vagy.- válaszolt Hye-Rim, mire a többiek bólogattak. Sóhajtottam, és felálltam a szőnyegről.
- Jó, vállalom.- mondtam, mert ha sikerül, akkor visszaszivathatom Hye-Rimet. Határtalanul gonosz ötleteim vannak muhahahahaha.
San-shi és Hye-Rim kísértek el, a többiekkel Face Timeon kell majd kommunikálnom (hogy lássák, valóban csinálom-e a próbát). A lépcsőn halkan surrantunk le, majd San-shi elővette a VIP kártyáját, és az elektromos leolvasón áthúzva megnyílt előttünk az YG énekeseinek szakosztálya. Nem sok lámpa világított, de Hye-Rim gonoszul mosolygó fejét pontosan láttam, szinte foszforeszkált. San-shi megállt az egyik ajtó előtt, amire TOP neve volt felírva.
- Indítjuk az órát, mi a nem messze lévő WC-ben fogunk várni, FaceTimeon mindent közvetíts, és ha baj van, mond azt, hogy San-shi ötlete volt. A VIP kilépő kártya nélkül sehova se menekülhetsz, amíg be nem fejezted a küldetést. Ha kész, együtt távozunk. Értve vagyok?- suttogta a szabályokat.
- Igen. Hogy jutok be?- kérdeztem, de a hangom remegett az idegességtől.
- TOP nem zárja az ajtaját. Csak nyiss be.- sűrgetett, majd otthagytak Hye-Rimmel.
A sötétben az ajtó előtt állva elmerengtem azon, hogy mi a szart keresek itt. Hülye ötlet volt az, hogy egyáltalán játszani mentem. Ha-jae sokkal okosabb volt nálam. De mostmár késő bánat.
Lenyomtam iszonyatosan halkan és lassan a kilincset, és bennt találtam magam TOP szobájában. O.M.G. Legalább 4 (!!!) szer akkora volt, mint az enyém, a városra néző giga ablakok, minden fehér, elegáns, mint egy IKEA katalógusi ház. Szerintem itt szekrény sincs, amiben elbúkhatnék, mert a ruhák a plafonból ugranak ki. Na, csak vicceltem.
Odalopóztam tollpihe léptekkel az egyik magas, tükör borítású, tologatós izéhez, amit alkalmasnak ítéltem meg a feladatra, és elhúztam. Hangos volt, és pár halk káromkodás közepette benéztem. Ott volt minden ruha, amit TOP valaha felvett a fellépéseken, meg ilyenek. Egy igazi TOP fangirl most elájulna. Én is majdnem azt tettem. Megcsapott a szekrényből kiáramló férfi parfüm jellegzetes szaga, és beljebbléptem. Nagy nehezen odébbtoltam egy dobozt, majd 4 kabát alatt elhelyezkedve (amik a fogason lógtak) elővettem a mobilom, és felhívtam San-shit. Gyorsan betöltötte a képernyőt, és hangosan kérdezgettek.
- Ott vagy?- dumálta San-shi, miközben a háttérben Hye-Rim a WC tükrében nézegette magát.
- Igen, de pszttt, hangos vagy. Nem akarok lebukni.- suttogtam idegesen.
- Van ott valaki? Vagy full egyedül vagy?- kérdezte ekkor Hye-Rim, aki villámsebességel San-shinál termett.
- Nem. Illetve ötletem sincs. Aránylag csend van.- világosítottam fel jelenlegi helyzetemről.
- Szerintem csak süket vagy.- szólt be, mire elküldtem az "anyjába".
- Elég lesz, most nem ez a lényeg. Hyo-Neul, még 21 perced van hátra, sok sikert.- szídott le minket San-shi.
-Istenem, annyi idő? Megőszülök.- sóhajtottam, de ekkor meghallottam az ajtó nyitódását. Hye-Rim éppen mondani akart valamit, de félbeszakítottam.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
MADE//BigBang ff.
ФанфикKim Hyoneul az a lány, akinek nincs szüksége senkire, egyedül él Szöulban a magányával, ironikus gondolataival, és élete összetört darabjaival. A problémái elől menekülve állást kap az YG Entertainment-nél, mint háttértáncos. Az egyik napon találkoz...