- Elnézést.- hajoltam meg.
Kerestem a teremben egy szabad sarkot, és lementem fekvőtámaszhelyzetbe. Még ebben a pizícióban is tisztán láttam, hogy mindenki engem bámul. De már megszoktam, szóval mindegy volt.
Madame Song megállt előttünk, majd
méltóságteljesen prédikálni kezdett.- Milyen a jó táncos? Nos, erős, kecses, nőies és karcsú. Az én feladatom, hogy ilyen nőket faragjak belőletek. Vannak itt újak, a régieknek örülök. Nem vagytok traineek, de ígérem, annak fogjátok érezni magatokat.- járkált előttünk körbe körbe.
- Na akkor kezdjük. San-shi vezetésével futás. Most indul.- nézett a jobb kezén lévő csicsás órájára, majd tapsolt. San-shi elindult nagy körben a teremben, mi pedig követtük. A mögöttem futó (egyben sorzáró) Ha-Jae megbökte a vállam.
- Mivan?- néztem hátra fél fejjel.
- Hol voltál?- kérdezte.
- TOP-al. Sok minden történt, de...- kezdtem.
- Kim Hyo-neul nem beszél, fut.- szólt rám Madame Song.
Sajnos be kellett fognom, de azért gyorsan szóltam még Ha-Jaenak, hogy majd elmondom.
A percek csigalassúsággal teltek, a tüdőmbe beszorult a levegő, és mindenki már szinte vonszolta magát.
- Jó, elég lesz.- mondta a Madame, mert sípolt az órája.
Lihegve álltunk meg, és a térdemre támaszkodva vízért indultam.
- Kim Hyo-neul hova megy? A víz szünetben iszunk, nem most.- nézett rám a sasszemeivel, mire visszasétáltam.
- Hye-Rim tart egy bemelegítést, olyan 15 percbe férjen bele.- utasította, majd leült egy székre.
Beálltunk a tükőr elé, én bal szélre, és követtük, amit Hye-Rim csinált. Hajolgatás, lazítás, nyújtás. Á, az izomláz holnap jelentkezni fog. Hye-Rim befejezte, és odament Madame Song-hoz.- Rendben. Kezdjük. Szeretném felmérni a tánctudását az új lánynak. Kim Hyo-neulnek van kb. 20 perce egyedi koreográfia kitalálására és bemutatására, után beosztom őt egy szintre.- közölte velünk, majd elővett valami könyvet, és olvasni kezdte.
A terem felében gyakoroltam, nekem annyi ichletem volt, mint egy darab kőnek, szóval leginkább azt terveztem, hogy majd improvizálok. Volt pár rész, amit biztosan meg akartam csinálni, de a legtöbbre nem tudtam mit kitalálni. Leültem a földre, és gondolkodni kezdtem a TOP-os dolgokon. Az érintése. Ahogy megszagolja a nyakam. Akaratlanul is oda nyúltam, és megérintettem a pontot. Oppa nagyon kedves ember. Nem tudom mit gondol, de remélem nem fog megharagudni továbbra se.
- Kim Hyo-neul meditál? Mert ha igen, nagyon mély fázisban lehet. Ébredjen fel és dolgozzon, 3 perce van.- szólt rám Madame, és sikeresen felvert az álmodozásomból. Nem tehettem mást, gyakorolnom kellett.
~
Végre letelt a hátramaradt idő, és Madame Song mellé leültünk törökülésben, kivéve én.- Kim Hyo-Neul. Zene?- szólított fel, mire összeugrott a gyomrom az izgalomtól.
- EXO- Overdose.- feleltem, majd megálltam a többiek előtt.
Nem terveltem ki semmit előre. Minden mozdulta belőlem jött, végig azt képzeltem, hogy TOP ott áll az ajtóban, néz és mosolyog rám. Le sem vettem a szemem arról a pontról, még amikor flickeztem se. Alapvetően akró-elemekkel dobtam fel a táncom. A végpózba beállva vártam a reakciókat. Madame Song nem mondott semmit, csak nézett. Végre megszólalt.
VOUS LISEZ
MADE//BigBang ff.
FanfictionKim Hyoneul az a lány, akinek nincs szüksége senkire, egyedül él Szöulban a magányával, ironikus gondolataival, és élete összetört darabjaival. A problémái elől menekülve állást kap az YG Entertainment-nél, mint háttértáncos. Az egyik napon találkoz...