Időben értem be a főpróbára, mert még senki sem volt a színpadon, csak mellette sürgölődtek. Szememmel TOP-ot kerestem, vagy legalább egy ismerőst. Emberek rohantak velem szemben, fellöktek a nagy igyekezetben, és bocsánatot se kértek. Biztos dolguk volt, úgy néztek ki, mint a hangért felelős csapat.
Tulajdonképpen még soha nem voltam főpróbán, de sokban nem különbözött a tegnaptól. Aztán megláttam végre San-shit. Nem integettem, mert nem vagyok 4 éves. Legalább is fizikailag. Túl sok a "nem".
Odasétáltam, mire azonnal észrevett. Mellette pár számomra ismeretlen lány volt.
- Á, Hyo-neul.
- Á, San-shi.
- Merre voltál 2 napig? Egyszer sem láttalak.
- A hotelban voltam (nagyrészt igaz), szenvedtem egy kis balesetet (ez is igaz), jól elszórakoztam, és kivettek szinte minden fellépésből, mert késtem.- ez így oké is volt, csak kihagytam TOP-ot mindenből. Direkt. Már csak az kéne, hogy szóbahozza.
- Hahaha komolyan?- nevetgélt. Olyan idegesítő volt. Más nyomora nem vicces.
- Most mit kéne csinálnom?- kérdeztem.
- Gyere velünk. Megcsináljuk az egész koncertet elölről, egyben.
- Köszönöm. Legalább nem fogunk unatkozni.
Szóval követtem őt meg a többi táncost.
Az ember azt hinné, izgalmas a főpróba. Pedig egyáltalá nem. Azt csináltuk, amit az elmúlt 2 napban, csak egyszerre. TOP-ot valahogy elkerültem, és egyszer sem láttam, a többi tagot beleértve. Mivel csak 1 táncban voltam benne, csendben figyeltem az eseményeket oldalról, kedvenc hangfalam mellett. Nem tudtam mikor jön a Bae Bae ezért tanácstalanul vártam valakire, aki informálhat.
De minden olyan simán ment, mintha koncert lenne. Egy szóra nem álltak meg, hogy bármit is mondjanak, akik éppen nem voltak jelen a színpadon, mérték az időt. Pár perc múlva meghallottam a Doom Dada-t, ebből tudtam, TOP-nak valahol itt kell lennie. Igen, ez az ő hangja. Próbáltam átfurakodni a tömegen, hogy rálássak a színpadra, ami miatt nem kevés átkozást kaptam.
Végre nézhettem oldalról, hogy mi történik. Pár másik táncos mellett álltam meg, de egyik sem volt ismerős. TOP a szokásos, zöld kabátját, és fekete sapkát viselt, amit annyira a szemébe húzott, hogy szerintem alig látott. Mozdulatlanul rappelt, aztán néha dülöngélt. Kissé fáradtnak éreztem a hangját, mondjuk nem csodálom, pár órával ezelőtt részegen aludt a földön. Csak hát erről senki se tud. És nem is akarom.
Befejezte a számot, mire komótosan lesétált, pont a mi irányunkba, de a közben elsötétedett színpadon szinte semmit sem láttam. Valaki nekiütközött a vállamnak. Aztán felkapcsolódtak a fények, és GD meg Taeyang Good Boy című száma indult el. A mellettem lévő lányok bevonultak, és a háttérben elkezdték azt a táncot csinálni, amit betanultak. Á, mostmár értem miért álltak itt, csak én vagyok az egyetlen, aki kukkolni jött. Jut eszembe, hol van TOP? És mikor jön a Bae Bae, nagyon kell nekem egy szám lista.
Aztán oldalra néztem ,mert a szemeimmel keresni akartam TOP-ot. És teljesen véletlenül, megláttam a mellettem lévő falra felfüggesztett szám-listát, beállásokkal, instrukciókkal együtt. Olyan vak vagyok, szemüveget kéne viselnem. Elővettem a telóm, és lefotóztam. Mostmár mindig fogom tudni, mi jön. Jobban megnéztem és a Bae Bae-ig volt vagy 30 perc, szóval fogtam magam, és hátravonultam az öltözőkbe kockulni. Mert miért ne? I'm a good boy... I'm a good good...
~
Hát ez érdekes volt.
VOUS LISEZ
MADE//BigBang ff.
FanfictionKim Hyoneul az a lány, akinek nincs szüksége senkire, egyedül él Szöulban a magányával, ironikus gondolataival, és élete összetört darabjaival. A problémái elől menekülve állást kap az YG Entertainment-nél, mint háttértáncos. Az egyik napon találkoz...