|13.rész-...egészen reggelig|

409 38 11
                                    

- Na és most mi legyen?- kérdeztem.

Tanácstalanul álldogáltunk, mivel egy bolt sem volt a közelben, ami nyitva tartott ebben az időben.

- Ö, talán kolduljunk.- vetette fel az ötletet TOP. Bôven elmúlt hajnal 3, de már azthittem, vagy 1 napja vele vagyok. Minden perc ajándékként telt el.

- Nem koldulhatsz.- beszéltem le.- Majd én.

- Miért pont te?- kérdezte komolyan, tőle nem megszokottan.

- Jah...- pislogtam.- Csak mert nem tudom. Bocsánat, nem gondoltam végig. Te TOP vagy, a BIGBANG rappere. Én meg egy 17 éves táncos lány. Megvan a különbség?

- Senkinek sem kell koldulnia.- közelebb jött.- Tudok egy boltot, ami biztos nyitva lesz.

Istenem de megijeszett. Azthittem megharagudott, vagy mi.

- És melyik az?- kérdeztem.

- Láttam egy icipicit idefelé. Úgy nézett ki, hogy be van zárva, ezért nem akartam szólni. De ki tudja.

- Akkor visszamegyünk?

- Persze.

Még egy óra amit eltölthettem vele.

~

Nem igazán beszélgettünk odafelé, mind a ketten el voltunk foglalva a gondolatainkkal. Illetve csak én. Egy dolog járt a fejemben, hogy ez igazi, vagy LSD hatása alatt vagyok, és bármelyik pillanatban felébredhetek egy kórházban. De ha tényleg álmodok, akkor sose akarom, hogy véget érjen.

- Neul, mennyi pénzed van?- kérdezte TOP.
Nem Hyo-neul voltam, hanem Neul. Annyira közvetlenül becézett, még mindig alig szoktam hozzá.

- Olyan 3000 ¥, de miért?

- Akkor csak 1 valamit vehetünk.- sóhajtott.

- Na, nem vagyok én milliárdos.- vágtam vissza.

Csak szótlanul haladt tovább. Mert ő az is lehetne, és én mindig ekkora tahó vagyok vele. Olyan dolgokat mondok, amiket nem gondolok végig, és megbántok vele másokat. Miközben ötletem sincs róla. El lennék cseszve? Miért bántom azokat, akik jófejek velem?

- Izé, nem úgy akartam.- mondtam halkan, de szerintem nem hallotta.

Odaértünk a bolthoz, már távolról láttam a kis villogó fényeket.

- Ha bárkit látsz, hogy fotóz, szólj, rendben?- állt meg, majd felém fordult. Bólintottam. Haladtunk tovább. Egészen közel sétáltunk, TOP megigazította a maszkját.

- Nyitva van, szerencse.- hagytam jóvá, mert észrevettem a kis "OPEN" logót.

Megnéztem magam az ablak reflekciójában, majd beléptünk az autómata-nyitódó ajtón. Belül egy kb. 50 négyzetméteres üzlet volt található, tömött polcok, és egy félálomban lévő árus.

- Mit szeretnél?- kérdezte.

- Rament. Vagy valamit, ami könnyen elkészíthető, és másoknak is ízlik majd.

TOP bólogatott, és elment megkeresni. Az újságokhoz mentem, majd elkezdtem valami animés cuccot lapozgatni. Nem értettem semmit, de a képek tetszettek, és pont a Yuri!! On ice poszterje volt benne. Nekem egyszerűen kellett. Ha kitenném a falamra, Ha-jae megsárgulna az irígységtől.

- TOP, TOP...- kezdtem halkan szólongatni, de nem láttam.

Meghallottam, hogy egy hangos csapat jött be az ajtón. Átnéztem az egyik vizespolc felett, és szemügyre vettem őket. 3 lány, velem egyidősek, vagy idősebbek lehettek. Jól érezték magukat, részegek voltak, vagy csak szimplán erősen jókedvűek. Nem láttam TOP-ot, de megnőtt a lebukásunk esélye, és menni akartam. Ramen vagy annélkül, még akkor is, ha rohadt éhes voltam.
Mint valami kémfilmben lebuktam, és behúzott fejjel rohantam végig a polc mellett.

MADE//BigBang ff.Where stories live. Discover now