Szóval jah. Kaptam egy díjat. Nem hittem volna, hogy bárki is adni fog nekem egyet. Wattpadon ez valami eltetjedt szokás. Engem nem igazán érdekelt idáig, de hazudnék, ha azt mondanám, nem akartam egyet.
frenter Hívott ki. Megríkattál😭❤️
Szóval a kérdések, és rá a válaszaim:
1, Igen *-*
2, Hmmm. Koreaiból sok van, de akit mint "sztár" szeretek, az Kim Woo-bin és IU. De nem bírom ezt a kifejezést.
3, Egyik sem. Nem eszem ilyeneket. Á, én nem.... (Pizza forever csak vicceltem)🍕
4, Mindig változik. Azt fogom leírni, ami jelenleg kedvenc. Mad Clown & Kim Na-youn~ Once Again
5, Szeretek olvasni. Ott sem állandó, de mostanában "A lány hét névvel"
6, Igen. Tavaly nyáron, és most, a tavaszin.
7, Ez kérdés? Japán és Korea💕
8, Lefutni egy maratont, éjjel beszökni a suliba, éd levágni mások haját miközben alszanak.
9, Természetesen, van. A Bigbangről, Instagramon. De nagyon titkos. És az is fog maradni.☁️
10, Tollaslabdázok. Meg futok rendszeresen. Ja, és alszok. Az nem sport? Bocsánat...
És az én kérdéseim;
1, Szereted a tejet?
2, Kedvenc k-pop banda/bandák?
3, Kedvenc koreai színész/színésznő? Ha nem koreai, akkor bármilyen más nemzetiségű is lehet.
4, Van testvéred?
5, Milyen zenei stílust szeretsz?
6, Ki a legfontosabb a számodra?
7, Ettél már Pockyt? Ha nem, meg akarod kóstolni?
8, Milyen nyelvet/nyelveket beszélsz?
9, Mit csinálsz a szabadidődben?
10, Ha egy napra más valaki bőrébe bújhatnál, ki lenne az és miért?Hát, ennyi is lenne. És a kihívottjaim🌸
Bernadett77 @_dopeking_ @MillaTia @AlexandraSos0~Hamarosan pedig hozom az új részt. Legyetek boldogok~
👑Princess Haroro👑
~~~~~~~~~~~~~~~~~
1 nappal később....Hát ez gyors volt. Kaptam még egy díjat😂
Válaszaim:
1, Fekete.
2, Nem szoktam sokat olvasni. De a profilomon van egy mappa, abba szoktam betenni a kedvenceimet.
3, Hú. Nem Leiner Laura, de a könyveit szeretem. Szóval ha meg kéne neveznem valakit, akkor legyen Hyeonso Lee.
4, Író. De leginkább nem akarok dolgozni.
5, KECSKE
6, Igen. A csokisat is.
7, Nagyon sok helyen. Olaszban, Szlovákban, Londonban, Franciaországban stb...
8, Nincsen. Nem vagyok oda a magyar zenéért, se a színészekért.
9, Pizza🍕
10, Láttam, hogy sokan használják, és letöltöttem.Ok akkor az első még kell. Nem nevezném magamat izgalmas embernek, úgyhogy jah, nem lesznek itt nagy államtitkok.
1. Nem szeretem a nyarat.
2. Szerintem Magyarország nem a legjobb hely.
3. Sokat szoktam aludni. De mindig fáradt vagyok.
4. IMÁDOM A VIZET
5. Szoktam futni a Margit-szigeten.
6. Utálok tanulni olyat, ami nem érdekel.
7. Van egy bátyám.
8. Kedvenc TV műsorom a Produce 101 és a Running Man.
9. Az első anime karakter akibe szerelmes voltam, az Zuko herceg az ATLA-ból.
10. Utálom a felelőtlen embereket.Jah, most kell nekem kérdéseket írnom. Viszont, ha frenter megengedi, az ő kérdéseit küldeném tovább, mert 1. Lusta vagyok újakat írni 2. Nincs jelenleg nagy fantáziám.
Köszi Lyózsi💕🌿
Szép vasárnap délutánt. Akit kihívok az pedig: @snoufly
Nem olvasom el mások könyvét, csak mert egy kihívás megkért rá. Akié érdekel, azt lementem, és ha lesz időm megnézem. @snoufly művét most olvasom, de nem jutottam a végére.
Remélem nem baj.
Majd még jelentkezek...🌵
YOU ARE READING
MADE//BigBang ff.
FanfictionKim Hyoneul az a lány, akinek nincs szüksége senkire, egyedül él Szöulban a magányával, ironikus gondolataival, és élete összetört darabjaival. A problémái elől menekülve állást kap az YG Entertainment-nél, mint háttértáncos. Az egyik napon találkoz...