A Zuttert elég sokat gyakoroltuk, a végére pedig úgy beragadt a szám a fejembe, hogy nem tudtam másra gondolni.
A párom, Ha-Jae nagyon jól táncolt, meg amúgy is, mindenki ügyesebb volt nálam. De még új vagyok, nem várhatom el hogy én legyek az legjobb. Yoo-suk végre megállította a zenét, és pihenőt rendelt el.
A vízemből nagyokat kortyolva iszigattan, mikor Hye-Rim meglökte az üvegem, aminek tartalma a ruhámra folyt. Úgy néztem ki, mint aki bepisilt/ a folyóból mászott ki. Csak kajánul elmosolyodott, én meg ebben a pillanatban magasról leszartam, hogy vannak kamerák, meg TOP és GD is figyelhetnek minket, bemutattam neki. Az arca kicsit eltorzult, majd elsétált. Hülye gyökér. Próbáltam valahogy megszárítani a pólóm, amikor Ha-Jae lépett oda hozzám.
- Adjak egy szárazat?- kérdezte. Nem volt különösebben kedves a hangja, de megköszöntem neki.
- Igen, nagyon hálás vagyok.- sóhajtottam fel. A táskájához ment, és egy ideig csak kotorászott. Csendben figyeltem, ahogy kiemel egy sárga (!!!) pólót, ami mellesleg XXL-es lehetett, egy narancssárga nappal a közepén.
- Tessék.- adta oda.
- Köszi.- hajoltam meg egy kicsit, és gyorsan átvettem. SportTOP (XD, ezt nem hagyhattam ki) volt rajtam, mint San-shin, szóval nem zavart hogy mások előtt kell átöltöznöm. A tükörben szemügyre vettem magam. Úgy néztem ki, mint valami adománygyűjtő hostess. Hye-Rim szét fog alázni, az biztos. Yoo-suk nál már ott voltak páran, úgyhogy nem én érkeztem meg utoljára.
- Mára ennyi lenne a gyakorlás, a héten többet nem fogunk találkozni, kivéve Hye-Rimmel és San-shival. Viszlát!- mondta Yoo-suk. Én elindultam a vizemért meg a vizes pólómért, hogy végre visszamehessek a szobámba sorozatot nézni. Ekkor azonban eszembe jutott, hogy ha már itt van TOP meg GD is, igazán készítnetnék velük egy képet.
A mobilomat előkerestem, és vártam a megfelelő alkalomra. GD ahogy láttam, már elment. San-shi és TOP a sarokban szórakoztak, valami robot táncot mutogattak egymásnak, ami roppant vicces volt számukra. Mindenki elhagyta lassan a termet, én meg, hogy ne legyen feltűnő, úgy tettem, mintha még lazítanék. TOP nagyon Bingu módban volt, mert rengeteget hülyült, ami szokatlan volt tőle, főleg, hogy azthittem, hogy ő egy nagyon komoly és férfias ember. Azthiszem tévedtem... TOP a Zutter közben sem a begyakorolt táncot csinálta, hanem valami olyasmit, a saját stílusában. De nagyon vicces volt, többször is elnevetten magam. Hirtelen annyira beszartam ettől az egész fotó kérés cucctól, hogy inkább kiindultam a teremből, amikor San-shi utánam szólt.
- Itt hagytad a vizedet, Hyo-Neul.
- Köszi, bocsánat.- mondtam, és gyorsan visszasiettem.
Csendben hajoltam le az üvegemért, éreztem, hogy néznek.
- Akarsz egy fotót?- kérdezte TOP csak úgy a semmiből.
- I-igen, ha lehetne, nem zavar, San-shi?-jöttem közelebb, és megnyitottam a mobilom.
- Ugyan, nyugodtan.- emelte fel a kezét nevetve.
Remegett a telóm, annyira izgultam, mire TOP átvette.- Megkaphatom?- kérdezte, de szinte azonnal át is vette.
Megpróbáltam cuki arcot vágni, ami sikerült is, TOP pedig eléggé bingu fejjel nézett a kamerába. Csináltunk vagy 3-at, és közben végig ott állt szorosan mellettem, azthittem összepisilem magam.
Ha Soo-hee itt lenne, elájulna. TOP befejezte a fotózást, majd visszaadta a mobilom.- Nagyon szépen köszönöm.- hajoltam meg, mire csak mosolyogva legyintett.
- Szivesen.- mondta TOP, mire San-shi hangosan felnevetett. Elég jó harmóniában voltak, szóval kihasználtam a lehetőséget, és halk köszönés következtében leléptem. A folyosón viszont felsikoltottam.
ESTÁS LEYENDO
MADE//BigBang ff.
FanficKim Hyoneul az a lány, akinek nincs szüksége senkire, egyedül él Szöulban a magányával, ironikus gondolataival, és élete összetört darabjaival. A problémái elől menekülve állást kap az YG Entertainment-nél, mint háttértáncos. Az egyik napon találkoz...