Nem aludtam jól. Tulajdonképpen róla álmodtam. Megint rament ettünk, és beszélgettünk. Aztán megjelent egy hatalmas pálcika és kettévágott engem. Horror level 100.
Szerintem tényleg a 2ne1 Park Bomjával ment vacsorázni. Én nem tehettem ez ellen semmit. Azzal eszik akivel akar.
Mire számítottam? Hogy majd boldogan eléldegélek mellette mint valami barátnő? Van neki belőlem sok, mégha nem is mondja.
De mint minden jóra való féltékeny lány, én is azt csináltam, amit ilyenkor az emberek szoktak: egész este Bom-ot kerestem a neten. Minnél több dolgot akartam róla megtudni. És az egész után egy gyors következtetésre jutottam: Park Bom szebb, gazdagabb, tisztelettudóbb, viccesebb, okosabb, kedvesebb, megértőbb mint én. Ja, és ne felejtsük el, hogy idősebb. Az külön jó pont. TOP nyilván az öregebb nőket szereti. Nekem pedig nincsen időgépem, úgyhogy egy ideig még 17 leszek. Minek lepődök meg? Még nem is vagyok nagykorú.
Nyomoromom az sem segített, hogy másnap koncert volt, és hullafáradtan keltem. Pedig délután 4-ig nem is kellett bemennünk...
Bevánszorogtam az arénába, épp olyan korán, ahogy azt jónak gondoltam. A koncert este 6 kor kezdődött. Már egész jól feltaláltam magam.
Nem volt több próba, csak öltözés és az utolsó előkészületek.
Egyre nagyobb tömeg volt, szerencsére egy asszisztens szólt, hogy a táncosok sminkje jön, meg minden.
Beültem egy székbe, kibontották a hajam (ami a tegnap előtti véres incidens miatt még mindig borzasztóan nézett ki, hiába mostam meg), majd kifésülték, és egy másik nő kivasalta. Olyan gyorsan csinálta, biztos még egy csomóan hátravoltak. Vagy ilyen profik.
Aztán végre egy ismerős arcot láttam. Az Eonnit, de a BB tagoknak csak Noonát.
- Eonni!- mosolyodtam el.
- Hyo-neul-ah. Rég láttalak.- került meg, miközben a bal oldalamon lévő sminkesdobozban turkált.
- Izgulok. Még soha nem voltam koncerten, de az elsőn már fel is lépek.
- Majd megszokod.
- Sokan lesznek?
- Természetesen.- állt velem szembe, és lehajolt, hogy le tudja kenni az arcomat.
- Nem szoktál sminkelni? Szinte teljesen érintetlen a bőröd.- kommentálta, miközben felvitt egy kis alapozót a fejemre.
- Anniyo.
- Érdekes.
Nem válaszoltam, csak csendben figyeltem a tükörben, ahogy dolgozik az arcomon.
Kihúzta a szemem, meg még mindenféle mást csinált, nem vagyok ebbem profi, úgyhogy ötletem sincs mit.
- Kész.
Szemügyre vettem magam. Úgy néztem ki, mint egy idol.
- Daebak.
- Siess. Mások is várnak.- sürgetett.
- Jajj bocsánat, megyek is.- álltam fel a székből, és kiiszkoltam.
Sokan voltak a backstageben, gyűltek a VIP-k a lelátón, és a nagy zajban nem hallottam semmit rendesen. Okos ember vagyok, tehát tudtam mikor jövök én, hol kell bemennem és mire vigyázzak, szóval a koncertig semmi dolgom sem volt. A Bae Bae úgyis csak a végén van...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
MADE//BigBang ff.
ФанфикKim Hyoneul az a lány, akinek nincs szüksége senkire, egyedül él Szöulban a magányával, ironikus gondolataival, és élete összetört darabjaival. A problémái elől menekülve állást kap az YG Entertainment-nél, mint háttértáncos. Az egyik napon találkoz...