•sesnaesti•

4.2K 238 29
                                    

King je stigao.Proveo je nekih sat vremena s Loganom obećavajući mu da ce doći i sutra.
Obukla sam usku haljinu koja je istaknula moje obline.Željela sam očarati Kinga. Željela sam osjetiti ponovo čari vodjenja ljubavi s njim. Željela sam da to bude puno bolje nego prije.Željela sam se vratiti u ono vrijeme kad sam mu bila u naručju čvrsto privijajuci se uz njega.Grleći ga kao da mi je to posljednje u životu kao da mi je to posljednji dan života.

Uzela sam kaput i zakopcala se. Sišla sam niz stepenice gledajući u Kinga koji me odmjeravao svojim lijenim pogledom.

"Mama predivna si"-viknuo je Logan tapsuci rukama.

" Hvala dušo. Mama i tata sada idu,a ti na spavanje"-rekla sam ljubeći ga u tjeme.

"Okey mama"-rekao je i sjeo pored Ellie koja me gledala čudno.Samo sam joj  se osmjehnula i pogledala u Kinga.

" Predivna si ,mio sole"-rekao je nešto na talijanskom ali ga ja nisam razumjela.Samo sam se osmjehnula i uhvatila ga pod ruku.

"Hvala,nisi ni ti los"-rekla sam rugajući mu se.

" Vidjet ćemo mi večeras kad budes vrištala moje ime Stella. Mio sole"-rekao je otvarajući mi vrata od auta. Sjela sam fino i skupila noge.
King je sjeo na vozačevo mjesto i upalio ga. Cudo inače on ne vozi auto.Ispričao mi je tu priču.

-Napio sam se Stella bio sam mrtav pijan za volanom,a sa mnom je bio moj najbolji prijatelj Andre. Pili smo i pušili kao ludi. Krenuli smo kuci,a ja sam se napio kao guzica. Andréva cura nam je govorila da ne idemo ali nismo je slušali. Ja sam vozio nisam ni vidio kako treba sve mi se mutilo. Jedino čega se sjećam jest da sam se probudio u bolnici,a André je bio u komi. Naravno probudio je se ali ostao je nepokretan. Nikad si to nisam oprostio. Da nije bilo Antonie mislim da bi se ubio od tuge. Ona ga je vratila u život. Naravno čujem se s njim svaki dan ali to vise nije to. I zbog toga ne vozim vise auto ne želim ponovo preživljavati te ustane trenutke-

Sve njegove rijeci vratile su mi se u sjećanje koje je za njega bilo bolno.

"Stella stigli smo. Nešto si se zamislila da li se predomišljas?"-upitao je gledajući me. Oh koliko sam ja to bila zadubljena u svoje misli da nisam ni shvatila da smo stigli ispred restorana.

" Izvini nešto mi je palo na pamet.Izvini King"-rekla sam i izašla iz auta.  Sačekala sam da dodje do mene. Uhvatila sam ga za ruku i ušla u prazan restoran. Koji vrag?

"Iznajmio sam restoran sam za nas,a preko nas je moj hotel u kojem ćemo večeras odsjesti"-rekao je kao da mi je pročitao misli. Lagana muzika je svirala u pozadini. Atmosfera je bila ugodna.

" Oh nisi to morao činiti King znaš da sam uvijek "-nisam ni završila jer me prekinuo.

" Pusti sad  to Stella. Večeras ćemo uzivti.Samo ti i ja. Kao nekada"-rekao je izvlačeći mi stolicu na sto sam sjela. Pravi džentlmen.Uvijek je to i bio.

"Dobar vecer.Sto bismo veceras željeli?"-upitao je konobar odmjerajuci me. Bio je zainteresiran. Dugo me tako muškarci nisu gledali.

"Bijelo vino i losos. Naravno i salata"-rekao je King stišćući pesnicu. On je ljubomoran. Dugo ga nisam vidjela takvog nabrijanog.

" Da li još nešto želite?"-upitao je konobar na sto je King puko.

"Pogledaš li je još jednom oci cu ti iskopati. I sad razguli"-viknuo je King na sto se jadni konobar uplašio i pobjegao glavom bez obzira. Nisam se mogla suzdržati i prasnula sam u smijeh.

" Nije smiješno Stella. I koji vrag si obukla tu haljinu"-upitao je ljutio gledajući me

"Izvini haha, a sto se tiče hljine rekao si da se sredim"-rekla sam namigujuci mu. Bože kako je samo smijesan.

" Stella želio bi da mi pričaš o Loganu.Kakav je bio kao beba?"-upitao me je. Znaci tako.

"Pa Logan je bio jako ne miran. Nije plakao uvijek se ponosio s sobom takav je i dan danas. I sto god poželi učinit ce sve da to dobije. I uvijek me podsjećao na tebe "-ovo zadnje sam prosaputala mada znam da me je savršeno čuo.

" To je moj sin. Takav sam i ja bio kao mali"-rekao je smjeseci se ponosono. I opet se pojavio konobar koji je drhtao od straha kad nam je donosio jelo.

"Izvolite i hvala"-tiho je rekao i pobjegao.

" oh King momak ce imati doživotne  traume od tebe "-rekla sam smješeci se.

" Požuri jedi nemogu vise cekat da te uzmem u naručje. Želim se duboko zakopati u tebe Stella"-rekao je . Da sam imala nešto u ustima zagrcnula bi se.

"King usuti"-rekla sam i posvetila se svom jelu. Moji obrazi poprimili su crvenu boju. Moje gaćice su već vlažne na samu pomisao da noć provedem s njim.

Nakon sto smo jeli i sto je King platio račun uputili smo se u hotel koji se nalazio preko puta nas. Ušli smo u hotel i krenuli pravo prema liftu. Nismo ni usli kako treba u lift,a King me već pribio uz sebe i počeo ljubiti. Uzvraćala sam mu svaki poljubac i svaki dodir.

Ušli smo u sobu i započeli nasu ljubavnu romansu.Ni on ni ja nismo rekli ni rijeci,ali prislonila sam se ledjima uz njega kad me počeo milovati ponovo. Njegove snažne ruke poigravale su se s mojim grudima,njegovi prsti izazivali su moje bradavice. Jednom je rukom kliznuo niz moj trbuh i potom niže,pronašavši me glatku,vlažnu i spremnu. Milovao me prstima,uvlačio ih u mene,prelazio preko mojeg osjetljivog klitorisa pa mi je zastao dah kad se zadržao na njemu,a mnome se proširili valovi vreline.

Lagano je prstima se pomjerao po mome klitorisz s namjerom da me izludi do krajnih granica. Bila sam tako blizu vrhunca da sam gotovo zacvilila kad je sklonio svoju ruku,ali znam da još nije bilo gotovo. Ovo je tek početak.

Malo me je odmaknuo od sebe i gurnuo prema krevetu. Moja stražnjica bila je pritisnuta uz madrac i dalje nije progovarao.Gurnuo je koljeno medju moje noge da ih malo raširi. Zatvorila sam oči u zadovoljstvu i bas tad je gurnuo svoj ku*ac  u mene.

Bila sam tako vlažna i spremna samo za njega.Moji su se mišići odmah stegnuli i i uvukli još dublje,kao da je dio mene.

1058 rijeci. Mislim da je ovo najduži nastavak koji sam ikad napisala.

Hvala svima. ❤😄

¤KING¤ 《ZAVRŠENA》Onde histórias criam vida. Descubra agora