~ Sta smo rekli seti se kuda ti,tu i ja da delimo uvijek sve to je sudbina~
•Noel•
Gledao sam u malog. Opcinjen sam. Srce mi je poskocilo.
"Anabell"-procjedio sam kroz zube. Ljutnja me uhvatila. Kako je samo mogla da suti?
" Noel"-rekla je. Preplasio sam ju. Osjetio sam to po njenom glasu.
"Da li mi imas nesto za reci?"-upitao sam ju. Mogao bi ju sad zadaviti. Kako je samo mogla da mi ovo ucini!
" Ja....Noel nisam znala kako.Bilo me je strah."-svejedno trebala mi je javiti. Ja imam dijete. Imam sina. Nathan Kingston.
"Pa dobro je da si ga dovela! Da li bi mi ikad rekla?"-upitao sam ju. Bas me zanima.
" Zato sam ga i dovela. Zeljela sam ti reci,ali nisam znala kako. Oprosti"-rekla je. Pocela je plakati. Prisao sam joj i zagrilo. Ne mogu se ja ljutit na nju. Ona je moje srce.
"Uredu je. Boze,zeno sad te volim jos vise"-rekao sam. Poljubio sam je u oba oko. Zelio sam obrisati sve suze s njenog lics.
" Volis me?"-zamucala je. Obozavam te. Ona je moja droga.
"Volim te. Nasmijesi se. Ne zelim da te vidim vise da places"-rekao sam. Poljubio sam je u celo. Boze rodila mi je sina. Zar to nije najljepsi poklon muskarcu.
" Oh Noel"-rekla je i zagrlila me cvrsto. Nasmijao sam se. Ja sam sretan covjek. Imam zenu koju volim i dijete. Štiti cu ih svoji zivotom ako treba.
"Ponasa te se ko moji mama i tata. Fuj"-rekao je Logan. Namignuo sam mu,a Anabell se zacrvenjela.
" No idemo da sredimo ovu djecu,pa cemo ja i ti kasnije pricati. Imamo dosta toga za razgovor"-rekao sam. Odmakela se od mene i nasmijala mi se najljepsim osmijehom na svijetu.
Moje srce je ispunjeno. Covjece nisam ni sanjao da imam dijete. Moj mali sin. Pogledao san ga kako spava i nasmijao se kao kreten.
Mogao bi da poletim od srece. Hvala ti Boze sto si jednom i mene pogledao.
VOCÊ ESTÁ LENDO
¤KING¤ 《ZAVRŠENA》
RomanceObitelj KINGSTON. Glavni Likovi su Stella i King. No,imate par dijelova o njegovoj braci Marco,Daniel i Noel.