•Ellie•
Dozvolila sam mu da me uzme. Skinuo me je. Bila sam samo u grudnjaki i gaćicama,a on samo u boxerica. Sve u meni je govorilo da je ovo krivo ,ali srce da je ovo jedina prilika za nešto novo.
Ljubio me po cijelom tijelu. Ležali smo na krevetu. On iznad mene u punoj snazi.Nasprem njegovog tijela osjećala sam se kao mala mrvica koja ce nestati pod njim.
"Oh Ellie sto mi radiš"-rekao je.Grizao je moj vrati i sisao ga. Znam da ce sutra na tom mjestu ostati sljiva,ali nije me briga. Želim ga u sebi.
" Želim te,Bill"-rekla sam. Moram ga osjetiti.Ovo ce me sigurno boljeti ,ali i to se mora jednom dogoditi.Skinuo me je do kraja. Bila sam potpuno gola.Njegove boxerice su odletjele negdje.
"Rasiri noge Ellie da me možeš primiti"-poslušala sam ga. Raširila sam noge,na što se on fino namjesti izmedju njih i svoj kurac stavio blizu mog ulaza izazivajući me.
" Oh Billeee"-prostenjala sam čekajući ga. Želim da me uzme. Želim ga.
"Ići cu polako Ellie. Ogroman sam za tebe"-rekao je. Ušao je u mene. Bol me je presjekla u tome dijelu. Uhvatila sam ga čvrsto za ledja. Svoje nokte sam zabila u njegova ledja.
" Biće sve uredu"-rekao je. Mirovao je neko vrijeme u meni. Nako nekih par minuta počeo se lagano pomjerati. Moju snažnu bol zamijenio je uzitak. Stenjali smo,davali smo sve od sebe. Kapljice znoja padale su niz naša tijela,ali nije nas bilo briga.
Vodio me je do vrhunca. Zavristala sam kad je svršio zajedno sa mnom. Ležao je na meni dolazeći do daha. Digao se s mene i poljubio me u usne. Legao je pored mene i povukao me u svoje naručje. Nismo progovarali. Otežano smo disali. Ja dam umorna i nemam snage ni zasto.
Zaspala sam u njegovom naručju znajući da cu se probuditi sama i ostavljena.
•Bill•
Gledao sam ju. Nek mi bog oprosti,ali nisam se mogao suzdržati. Želio sam ju i imam ju Sad.Ja sam joj prvi i biti cu jedini. Ona je kao mali anđeo. Buntovna,divlja ali puna ljubavi koju nije imala gdje usmjeriti ali ja sam sad tu da joj pokažem pravi put. Ne bi je vise mogao ostaviti. Ona se vezala za mene cijeli život. Niti jedna drugi muškarac neće dirnuti nju. Mog malog anđela. Moje razmišljanje je prekinuo moj mobitel. Brzo sam ustao i javio se. Nisam želio da se Ellie probudi.
"Halo"-rekao sam . Nisam znao ko je. Ustvari nisam ni gledao.
" Ej Bill. Oženio sam se"-rekao je King. Koji kurac oženio se,a nije zvao na vjenčanje.
"Šališ se?"-upitao sam ga.Ne mogu vjerovati.
" Ne,ozbiljan sam. Stella i ja smo se vjenčali. Nisam želio da čekam trudna je i morao sam ubrzati"-rekao je. Pa sto ako je trudna nije joj prvi put.
"Pa sta ako je trudna.Mogao si sačekati malo par mjeseci"-rekao sam. Nije nista sladje od trudne mlade. Vec sam Ellie zamislio s našim djetetom. Bill saberi se ne lupaj gluposti. Opomenu sam se.
" Nosi trojke,a žene ne žele biti debele.Znaš kakve su,a i ne mogu dopustit da se i oni rode kao izvanbracna. Svejedno kad nas bude svećenik vjenčavao sazvati ćemo cijelu obitelj"-rekao je. Ništa nisam razumio osim trojke. Stari zar je to moguće?Jebote nakva bomba nosi trojke.
"Trojke?Ti se zajebavas?"-upitao sam. Ne vjerujem.Majku ti trojke.
" Stella nosi trojke. Znas pozdravi Ellie i da mi sutra idemo u Australiju. Pazi na nju"-rekao je. Nisam mi ni čestitao.
"Čestitam stari i sretnom.Ellie je odlično. Čujemo se"-rekao sam.
" Hvala.Čujemo se"-rekao je i poklopio. Meni je samo na pameti trojke. Jebo te. King je sigurno presretan jer ja bi sigurno skakao kao kengur.
Vratio sam se u krevet pored svoje malecke.
VOCÊ ESTÁ LENDO
¤KING¤ 《ZAVRŠENA》
RomanceObitelj KINGSTON. Glavni Likovi su Stella i King. No,imate par dijelova o njegovoj braci Marco,Daniel i Noel.