•četrdesetčetiri •

3K 206 32
                                    

"Pa gospođice dođi te na pregled za dva tjedna"-rekao je ginekolog. Koji k?.

"Zasto? Da li je trudna?"-upitala sam. Nista ne kontam.

"Jos je rano da se ista kažem"-rekao je doktor. Znaci trebamo sačekati još dva tjedna.

"Aham. Uredu,hvala vam"-rekla sam. Ellie je ustala i skinula gel sa svog stomaka.

Pozdravile smo se s doktorom i krenule kuci. Moj mobitel je zazvonio. King.

" Molim"-rekla sam. Usle smo u taxi i uputile se u stan.

"Gdje si ti? "-rekao je. Osjetim mu ljutnju u glasu. I ja bi isto bila ljuta.

" Upravo sam izašla iz bolnice i idem u stan"-rekla sam. Mogu mislit kakva mu je sad faca.

"U bolnici! Bebe da li su dobro? Stella boze sto si uradila? Da li si pobacila? "-postavljao je pitanja jedan za drugim. Boze King smiri se.

" King!Prestani! Bebe su dobro.Sve je uredu"-rekla sam. Da sam izgubila svoje bebice sigurno bi zavrsila u ludnici.

"Zasto si isla u bolnicu? I da znas u stanu sam i cekam te"-rekao je.Sreca da sam trudna jer mi nece nista moci. Ovo sto sam mu napravila definitivno nije uredu s moje strane. Ni na odmor ne mogu otici,a da se ne brinem zbog necega.

" Stanite nam kod Floyd Lamb State "-rekla sam. Sreca King zivi u blizini tog parka pa cemo moci ici pjeske. Taman malo da prosetam.

"Stella da li si ti to u taxiu?"-upitao me King. Covjece pusti me da zavrsim s vozacem prvo.

" Jesam!. Boze King kad dođemo porazgovarat cemo. Volim te muzicu moj"-rekla sam i prekinula. Nazvat ce me za nekih 10 sekunid. U to sam sigurna.
I evo ga. Samo sam povukla crvenu slusalicu. Mislim da mu para iz usiju izlazi trenutno.

"Stella jel idemo u tvoj i Kingvo stan"-upitala je Ellie. Cijelo vrijeme je slusala moj i Kingov razgovor,a nije ni rijeci progovrila.

" Da. King se vratio"-rekla sam. Kratko i jasno.

"Stella kako cu ja njega u oci pogledat. Stidim se"-rekla je. E pa na to si ranije trebala misliti.

" Isto sto gledas u mene tako i u njega."-rekla sam. Okey ovo je bilo bezobrazno od mene,ali naletila je na pogresnog muskarca.

"Zao mi je Stella"-prosaputala je.

" Oprostila sam ti Ellie,ali nisam zaboravila. Ti si i dalje moja sestra i ja cu brinuti o tebi i Johanu dok sam god ziva"-rekla sam. Oni su moj zivot. Bili su tu kad mi je bilo najgore u zivotu i ja sam spremna uciniti sve za njih. John je punoljetan i svoje bitke vodi sam,dok je Ellie maloljetna i ja se moram brinuti o njoj. Sve dok ne stane sama na svoje noge i pocne se boriti za sebe.

"Hvala ti,Stella. Ti si najbolja sestra"-rekla je i bacila mi se u zagrljaj. Volim te,Ellie.

" Stigli smo. "-rekao je vozac. Nisam joj uspjela nista reci. Platila sam vozacu i izasla iz taxia. Zgrada je bila preko puta.

Usle smo u stan. Sve je bilo jezivo tiho. Cak me je i bilo strah unici.

" Pa gdje je moja odbjegla supruga?"-upitao je King. Da li je on to pio?

"King da li si dobro?"-upitala sam ga. Njegova ruka je bila zamotana. Sto mu se desilo?

" Nakon sto si me ostavila,pitas da li sam dobro? Nisam dobro,Stella.Bijesan sam."-rekao je.Jezik mu se zapetljavao dok je govorio.

"Dođi,King. Ajde ljubavi sutra cemo porazgovarati"-rekla sam i povukla ga u svoj razgovor.

" Umro sam od straha,Stella. Nemoj mi vise nikad to naparaviti"-rekao je. Odvela sam ga u sobu i spustila ga u krevet. Samo sto mu je glava dotakla jastuk zaspao je. Svukla sam odjecu s njeg i pokrila ga. Ostao je samo u boxericama.

Izasala sam iz sobe i usla u dnevnu. Na kauc je spavao Bill,a Ellie ga je promatrala. Boce viskija su bile na stolu. Ocito su zajedno dijelili tugu. Gdje je moj sin?.

"Ellie probudi Billa i odvedi ga u svoju sobi"-rekla sam na sto se ona trgla.

" U moju sobu?"-upitala je. Znam da ga voli i ja ne mogu nista protiv toga.

"Volis ga i to je jedino bitno,a ocito i on tebe. Zao mi je sto sam te lagala"-rekla sam. Na sto je ona samo klimnuka glavom.

Izasla sam iz dnevne i uputila se u Loganovu sobu. Lagano sam otvorila vrata i ugledala svog malog princa u dubokom snu. Prisla sam mu i poljubila ga u celo. Pokrila sam ga dekicom koja je spuzala s njega.

Moj mali anđeo spava. Izasla sam iz njegove sobe,ostavljajuci vrata malo odskrinuta.

Usla sam i kuhinju i napravila sebi cappuccino od vanilije. Obozavam vaniliju. Ellie je usla u kuhinju.

" Ellie da li si dobro?"-upitala sam ju. Nesto mi je tiha. Sto li joj se mota po glavi.

"Stella sta ako sam trudna?"-upitala je.

" Nista,reci ces Billu. Nemoj panicariti Ellie. Ja sam bila najsretnija kad sam dobila Logana. Kad uzmes svoju bebu u narucje sve ostalo za tebe postaje nebitno. Samo ti je vazno da je on ili ona dobro i da mu nista fali. Najljepsi osjecaj je biti majka. Ljubav prema tom djetetu raste svaki dan sve vise."-rekla sam. Nisam zeljela puno da je zamaram jer jos nismo sigurne da li je upste trudna.

"Nikad mi nisi pricala kako ti je bilo? Nisi govorila o svojim osjecajima prema Kingu.Cak ga nisi htjela ni spomenuti"-rekla je. Tad me je jako povrijedio. Ja njemu oprostila,ali da cu to zaboraviti necu. Tu ostaje oziljak za cijeli zivot na mom srcu i uvijek ce postojati ta sumnja.

" Ja sam bila mlađa od tebe kad sam zavrsila s Kingom. Bila sam od onih popularnih cura u skoli. Glupa ko stup. Zeljela sam paznju najpozeljnijeg muskarca u gradu i imala sam ju. Slagala sam ga za godine,ali sve to nije bilo bitno osim moje ljubavi prema njemu. Voljela sam ga toliko Ellie da je to bilo tesko izreci rijecima. Zeljela sam svu njegovu paznju ali ju nisam imala. Volio je on mene,ali ne kao ja njega. Varao me je. Zenskaros hladnog srca da se zaljubi to nije dolazilo u obzir. Da je ko saznao za to narusilo bi mu ugled hladnokrvnog zavodnika"-rekla sam. To je istina. King ne zna iskazati svoje osjecaje jer ne zeli da ispadne papak. Time nije shvatao da je mene povrijedio.

"Wau ovo je kao prava sapunica! Kako ste sad zavrsili zajedno?"-upitala me je.Sva je sretna kao da zamislja nesto.

" Pa King je saznao za Logana i odlucio nas pronaci. Imao je neki plan koji mu nije uspjeo. Oprostila sam mu zbog Logana. Ma koga ja lazem! Oprostila sam mu zato sto ga volim svim svojim srcem. Moja ljubav prema njemu se nikada nije ugasila niti ce se ugasiti. Odlucila sam zapoceti novi zivot s njim i dati mu priliku. Voli me Ellie. Puno vise nego prije. Sigurna sam da bi sve ucinio za mene kao i ja za njega. Vjencani smo. I ne bi podnijela da ga opet izgubim. Mislim da bi umrla od tuge za njim"-rekla sam. Stvarno ne bi mogla ponovo ostati bez njega.

"Wau Stella. Nisam znala da si imala ovakav zivot. Divno znas mogla bi knjigu napisat"-rekla je. Vec je vidim kako zamislja naslov moje i Kingove knjige.

" Ne dolazi u obzir. Moja privatnost nece dospjeti u javnost. Ne zelim da svijet cita o mome divnom zivotu"-rekla sam. Ne zelim da neko zna sto se događa u mome zivotu. I moji osjecaji se nebi mogli iskazati na nekom parcetu papira.

Moji osjecaji prema Kingu su neopisivi. I to nebi mogla shvatiti osoba koja nije dozivila pravu ljubav.

Zao mi je sto nije bilo nastavka,ali jbg nije mi se spremio nastavak i morala sam ponovo sve pisat. Hvala puno svima koji citaju pricu❤ . I velike zahvale za one sto komentiraju svaki nastavak. Drago mi je sto vas ima i sto sve komentirate pa cak i  greske koje napravim...Hvala od srca ❤❤❤❤❤

¤KING¤ 《ZAVRŠENA》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin