•četrdesetsedam•

2.6K 205 24
                                    

•Bill•

Opipao sam joj puls. Disala je jos je ziva. Nazvao sam hitnu. Tresao sam se od straha. Molim te ljubavi izdrzi. Za mene,za nas.

Tako je ledena. Zamotao sam ju i radio joj masazu srca samo da bude ziva dok hitna dođe.

"Ellie izdrzi ljubavi"-saputao sam joj. Sigurno me ne cuje,ali vrijedi. Za nju sve vrijedi uciniti.

Nakon nekih pet minuta hitna je utrcala u stan.

" Odmakni te se od nje"-rekao je doktor. Odmakeo sam se od nje. Stavio joj je masku za disanje i prebacili su je na krevet.

Odveli su ju. Brzo sam uzeo Logana i obukao mu jaknu. Odvezao sam nas do bolnice. Poslao sam Kingu da dolazim s Loganom.

.....

"King"-viknuo sam. Na sto se on okrenuo. Logan je izletio iz mog narucja i potrcao svome ocu.

" Ellie? "-upitao me je King. Isuse moja malena.

" I ona je tu King. U sali. King nije dobro bila je ledena kad sam ju pokusao probuditi"-rekao sam. Suze su padale niz moje lice. Boli me. Ona nije dobro. Svakog casa moze umrijeti.

•King•

"Sto su one jele Bill? "-upitao sam ga. Mozda mu je Ellie rekla ime restorana ili sto vec.

" Ellie mi je rekla da su bile na rucku u nekom restoranu "Divo Martinez". Da to je onaj resotran u ulici xxx. Bokte ko zna koliko se ljudi otrovalo ili umrlo"-rekao je Bill. Oh sad cemo to rijesiti. Uzeo sam mobitel i nazvao svoje ljude.

" Idem obavit razgovor"-rekao sam i odmakeo se od njega. Ostavio sam Logana kod njega. Sad cemo vidjeti sto se događa.

........

•Bill•

"Ellie Morgan ?"-upitao je doktor. Ustao sam i stao ispred njega.

" Kako je doktor?"-upitao sam ga. Samo da je dobro.

"Gosp. Ellie je dobro. Stabilno je i  bice sve uredu. Naravno plod je kod nje isto dobro. Beba je prezivjela jer hrana nije uspjela doci do nje,a i bebe je jos malena"-rekao je. Bebe? Postat cu tata. Samo bogu mogu zahvaliti sto je ona dobro i beba.

" A Stella?"-upitao sam ga. King je stao pored mene kad sam upito za Stellu.

"Bebe i gosp. Kingston su prezivjeli. Sve ce biti uredu. No moraju obadvije ostati u bolnici par dana radi sigurnosti. Uspjeli smo izvaditi sve stetne tvari iz njihovog stomaka. Ima te jako puno srece gospodo. Od ovakvih se stvari umire. Treba te tuziti restoran gdje su jele"-rekao je doktor. King se za to sigurno vec pobrinuo. Sve je uredu i to je najbitnije. No izgleda da cu ovih nekoliko dana provesti sa svojom buducom zenom.

" Sve je rijeseno. Hvala vam doktore"-rekao je King. Odahmuo je. Osmijeh mu se formirao na licu.

"Sestre su one. Nema kod njih odustajanja"-rekao sam. Zagrlio sam Kinga bratski. Logan je stojao iza njega. Tetkov mali je sav smusen.

" Logan"-rekao je King uzimajuci ga u narucje i ljubeci ga u celo. Ovako cu i ja za par mjeseci sa svojim djetetom.

¤KING¤ 《ZAVRŠENA》Donde viven las historias. Descúbrelo ahora